• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи)

Завершена

1 793 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 932.20 UAH
Період уточнення: 17.11.2023 14:02 - 24.11.2023 00:00
Відповідь надана

Інтеграція ПЗ послуги

Номер: b17f473c27b541a78d6cfe25eed432f0
Дата опублікування: 23.11.2023 22:22
Опис: Доброго вечора. Інтеграція з програмним забезпеченням - це послуги з розробки, які повинні йти під іншим кодом закупівлі та окремим лотом. Чому в даному випадку ці вимоги не виконуються?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи) Перелік та опис послуг визначено у Додатку №2 до тендерної документації.Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 26.11.2023 19:46
Відповідь надана

Щодо інтеграції

Номер: 246f49b8aa3e403497c2bac24c27c1a1
Дата опублікування: 23.11.2023 21:39
Опис: Підкажіть, будь-ласка, як нам оцінювати, якщо немає ТЗ на інтеграцію? Це може бути пара функцій, а може величезна система з купою процесів...
Відповідь: Шановний потенційний учаснику!В Додатку 2 до тендерної документації описано всі вимоги.
Дата відповіді: 25.11.2023 20:55
Відповідь надана

Порушення ч. 4 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", невідповідність ТД предмету закупівлі

Номер: 5455228f751c41a3bdcef73d4ec6e223
Дата опублікування: 23.11.2023 21:06
Опис: Технічна документація не відповідає предмету закупівлі, - відсутній технічний опис вимог до інтеграції системи “ЗаХист” із локальною медично-інформаційною системою Замовника. Також, відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Просимо надати відповідь стосовно зазначених питань.
Відповідь: Детально вивчивши умови Вашого питання хочемо зазначити Вам наступне: Тендерна документація Замовника складена у чіткій відповідності до статей 22,23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, що визначені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Жодних дискримінаційних умов тендерна документація не містить, оскільки її положення стосуються всіх без виключення потенційних учасників процедури закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.В тендерній документації встановлена можливість подачі еквіваленту, тому жодного учасника замовник не обмежує в участі в закупівлі
Дата відповіді: 25.11.2023 20:54
Відповідь надана

Система "ЗаХист"

Номер: 978fcbb2df5b4b84ad704cc83e0fdb9e
Дата опублікування: 23.11.2023 20:09
Опис: Що це за система "ЗаХист"? Ніде не можемо знайти інформацію про неї.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Детально вивчивши умови Вашого питання хочемо зазначити Вам наступне:Тендерна документація Замовника складена у чіткій відповідності до статей 22,23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, що визначені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.В Додатку 2 до тендерної документації описано вимоги. В тендерній документації встановлена можливість подачі еквіваленту.
Дата відповіді: 24.11.2023 21:32
Відповідь надана

Зауваження

Номер: e9f3a1bf11834014ac0ed7040bc055c3
Дата опублікування: 23.11.2023 17:56
Опис: Шановний Замовник : 1. Предметом закупівлі є «Постачання Програмної продукції - програмного комплексу «Медична інформаційна система _______ (Код ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи), за призначенням, з метою організації процесу надання медичної допомоги та/або медичних послуг, із інтеграцією та переданням інформації між локальною медичною-інформаційною системою Замовника та МІС, в режимі онлайн, на визначену кількість користувачів.» Але ні в технічній документації ні в договорі немає жодних термінів та технічних даних чи описів «локальної медичної-інформаційної системи Замовника» з якою треба інтегруватися. Технічна документація не відповідає предмету закупівлі. Без цієї інформації неможливо оцінити обсяги та вартість інтеграції. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: - додати в технічні вимоги детальний технічний опис функцій «локальної медичної-інформаційної системи Замовника»; - додати в технічні вимоги детальні технічні характеристики та склад сутностей бази даних з якою необхідна інтеграція чи технічний опис наявних API для інтеграції ; - надати в технічній документації опис процесів що підлягають інтеграції; - додати в договір розділ з описом обсягів та термінів виконання інтеграції відповідно до описаних процесів в технічному завданні. 2. В розділі «Функціональні можливості» є опис технічних вимог до архітектури та конкретне зазначення дата-центру де повинна знаходитися МІС: « платформа віртуалізації (гіпервізор центрального вузлу ІКС) VMware ESXi 7.0 (надається з боку інформаційно-комунікаційної системи «Хмарний центр обробки даних ТОВ «ДЕ НОВО»); ● операційні системи серверів – Linux CentOS 7 64x, Alpine Linux 3.9.0; ● операційна система робочих місць адміністраторів – Ubuntu 18 x64, Ubuntu 20 x64, Ubuntu 22 x64; ● прикладне програмне забезпечення: ● система управління базами даних MongoDB 4.0; ● веб-сервер, розгорнутий на базі Nginx 1.17.3 ; ● програмний засіб шифрування даних, що передаються мережевими протоколами Secure Socket Layer та Transport Layer Security; ● веб-браузери – (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), останнє оновлення яких відбулось не більше року тому». Ми провели аналіз і виявили на ринку тільки одну МІС з даними характеристиками, що порушує конкуренцію та права учасників. МІС забезпечують виконання функціональних вимог різними сучасними технологіями і в різних сертифікованих дата-центрах. Предметом закупівлі є доступ до функціоналу хмарної МІС, тому немає ніякого значення якими технічними платформами це забезпечується. Бачимо в цій вимозі порушення конкуренції та прав учасників торгів. Вимагаємо прибрати ці вимоги щодо зазначення певних технологій та конкретного дата-центру. 3. В тендерній документації є вимога: «Пацієнт має отримувати смс з адресою аптеки де він може забрати ліки». Це порушує вимоги законодавства щодо призначення лікарем виключно діючої речовини. Лікар та заклад не мають права призначати та рекомендувати конкретну торгівельну марку та постачальника ліків. При необхідності пацієнт може скористатися багатьма безкоштовними та зручними сервісами для огляду наявності та замовлення ліків. Окрім зазначених порушень, бачимо порушення конкуренції за рахунок включення в технічні вимоги даної функціональності. Вимагаємо прибрати вимоги щодо функціональности, пов'язаної з рекомендаціями лікарем та закладом конкретних торгівельних марок та постачальників ліків. 4. В тендерній документації є вимога: «МІС повинна мати інтеграцію з системою “ЗаХист”». В інтернеті немає жодної інформації щодо системи «ЗаХист» та інтеграції МІС з нею. Можливо Замовник мав на увазі необхідність інтеграції з цією системою у межах контракту ? Якщо вимогою є наявність такої інтеграції, то вимога наявності авторизаційних чи сертифікатів підтвердження наявності інтеграції може бути навмисним порушенням конкуренції та прав учасників, особливо якщо цю інтеграцію має лише тільки одна підключена до МІС. Через різні запити в інтернеті нами не було знайдено жодних посилань на систему «ЗаХист». За результатами звернення до фахівців Державного Підприємства "Електронне здоров'я", що є адміністратором національної бази eHealth, було отримано негативну відповідь - не існує вимог щодо роботи із системою "ЗаХист", що це за система також не відомо, не відома її функціональність. Тому : 1. Вимагаємо надати інформацію щодо системи «ЗаХист» та її призначення для процесів закладу Замовника, надати посилання та контакти представників цієї системи. 2. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та договір щодо технічних характеристик системи «ЗаХист» та засобів інтеграції з нею, зазначити терміни інтеграції та внести відповідні зміни у проект договору щодо термінів виконання інтеграції із системою «ЗаХист» .
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Детально вивчивши умови Вашого питання хочемо зазначити Вам наступне:Тендерна документація Замовника складена у чіткій відповідності до статей 22,23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, що визначені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Жодних дискримінаційних умов тендерна документація не містить, оскільки її положення стосуються всіх без виключення потенційних учасників процедури закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.В тендерній документації встановлена можливість подачі еквіваленту, тому жодного учасника замовник не обмежує в участі в закупівлі.
Дата відповіді: 26.11.2023 19:51
Відповідь надана

Перевірки учасників на відсутність бенефіціарів чи акціонерів громадян російської федерації у учасника

Номер: 8cbdce34dbf8442db34a7719753f9826
Дата опублікування: 23.11.2023 09:10
Опис: У зв’язку з повідомленнями СБУ щодо присутності на ринку компаній із капіталом та частками громадян російської федерації та накладання арешту на компанії. Цитата з повідомлення СБУ: «серед заблокованих активів – фінансові та страхові компанії, підприємства мобільного зв’язку та сфери ІТ, а також заводи мінеральних вод», є вірогідність що в закупівлі буде прийнята участь компанії, яка має зв’язки з російською федерацією. В тендерній документації в Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Підрозділом 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» є пункт 1.11) «Замовник самостійно перевіряє інформацію про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації …» Для забезпечення прозорості закупівлі, просимо: 1. Просимо надати відповідь яким чином буде забезпечуватися прозорість для інших учасників перевірки учасників на відсутність бенефіціарів чи акціонерів громадян російської федерації у учасника, та забезпечуватися відповідність Постанові КМУ №187 від 3 березня 2022 року, Закону України Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації. 2. Просимо внести зміни до тендерної документації: додати обов’язкову довідку для подання учасниками на підтвердження відсутності бенефіціарів чи акціонерів які є громадянами російської федерації. Або, при їх наявності таких, - пояснення відповідно до яких нормативних документів такий учасник має брати участь у закупівлі.
Відповідь: Шановний потенційний учасник, Законом встановлено обов’язок для компаній (юридичних осіб в широкому розумінні) мати інформацію про свого кінцевого бенефіціарного власника. Перевірка учасників на відсутність бенефіціарів чи акціонерів громадян російської федерації/республіки білорусь буде здійснюватися на підставі інформації, внесеної до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та санкційних переліків осіб.
Дата відповіді: 24.11.2023 21:30