-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво каналізаційних мереж на вул. Яремчука, вул. Івасюка, вул. Березівська с.Угринів Угринівської територіальної громади Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Торги не відбулися
12 536 605.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 683.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 683.03 UAH
Період уточнення:
16.11.2023 16:34 - 22.11.2023 00:00
Відповідь надана
Уточнення технічних вимог
Номер:
1737eb9c8f0c44c7ba92ce884fcbf11e
Дата опублікування:
21.11.2023 12:52
Опис:
Просимо:
1) уточнити клас наслідків
2) відносно ВІДОМОСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ:
2.1 п .11 Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1 м у мокрих ґрунтах (36 колодязів) = 40,66м3. У пп.12-16 збірні залізобетонні елементи колодязів становлять 24,52м3 . Які конструктивні залізобетонні елементи колодязя включені в дану розцінку на (40,66-24,52) =16,14м3?
2.2 п.19 Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1,5м у мокрих ґрунтах (13 колодязів) = 32,57 м3. У пп.20-24 збірні залізобетонні елементи колодязів становлять 25,31 м3 . Які конструктивні залізобетонні елементи колодязя включені в дану розцінку на (32,57-25,31) =7,26 м3
2.3 п. 43,44 не враховують ущільнення щебня.
Відповідь:
Повідомляємо вам, що даний об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС 2. Відносно відомості обсягів робіт: п .11 : Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1 м у мокрих ґрунтах (36 колодязів) = 40,66м3.
Об'єм збірних залізобетонних елементів складає - 23,44 м куб.
Об'єм бетону на лоток складає - 17,22 м куб.
п.19 Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1,5м у мокрих ґрунтах (13 колодязів) = 32,57 м3.
Об"єм збірних залізобетонних елементів складає - 24,25 м куб.
Обєм бетону на лоток складає - 8,32 м куб.
Дата відповіді:
23.11.2023 09:14
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
14aa5710747148b29224f8bd5340898e
Дата опублікування:
17.11.2023 17:32
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до умов Вашої ТД, вид договірної ціни - динамічна. Водночас в ТЗ ви вимагаєте: "У складі тендерної пропозиції Учасник має врахувати кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (згідно Настанови п.4.40) та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (згідно Настанови п.4.41) та надати розрахунки до цих витрати". Зазначена вимога не узгоджується з чинними кошторисними нормами, оскільки згідно з нормами пункту 5.31 Настанови №281 за динамічної договірної ціни у ціні пропозиції учасника (договірній ціні) кошти на покриття ризиків не враховуються. Просимо привести вимоги ТД у відповідність до чинних кошторисних норм.
Відповідь:
В тендерній документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
20.11.2023 12:34
Відповідь надана
Уточнення умов договору
Номер:
de0100baad99483db78afbeac5da4c33
Дата опублікування:
17.11.2023 12:12
Опис:
В проєкті договору Замовник зазначає, що Виконавець може НА СВІЙ РОЗСУД прийняти зобов’язання протягом 10 (десяти) днів з дати підписання цього Договору здійснити ДОБРОВІЛЬНЕ страхування ризиків при виконанні робіт за цим Договором. При цьому, в тому ж проєкті договору зазначено, що Виконавцем (Учасником) завантажується лист довільної форми (що є Додатком №7 до даного договору) у систему «Prozorro» для погодження із Замовником вибору страхової компанії та умови страхування. На свій розсуд та добровільно - означає, що це право, а не обов'язок Виконавця. При цьому, учасник зобов'язаний вже на етапі подання пропозиції погоджувати з Вами страхову компанію. Так страхування є правом чи обов'язком Виконавця? просимо внести зміни в тендерну документацію в цій частині та чітко встановити вимоги.
Відповідь:
Учасником завантажується лист довільної форми, що є Додатком №7 до договору у якому Учасник у разі перемоги у тендері, зобов’язується при рішенні укладання добровільного страхування погодити із Замовником вибір страхової компанії та умов договору страхування, при укладенні договору страхування для отримання страхового відшкодування.
Дата відповіді:
20.11.2023 13:15
Відповідь надана
Уточнення вимог по договору
Номер:
47786969b24042668c7e37d85e927477
Дата опублікування:
17.11.2023 12:07
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог ТД ви вимагаєте, в тому числі, завантаження проекту договору про закупівлю з усіма додатками до договору. При цьому, додатками є:
Додаток №1 – Договірна ціна на 2023-2024 р.р.
Додаток №2 – Календарний графік виконання робіт на 2023-2024 р.р.
Додаток №3 – План фінансування робіт на 2023-2024 р.р.
Додаток №4 – Договірна ціна на 2023 р.
Додаток №5 – Календарний графік виконання робіт на 2023 р.
Додаток №6 – План фінансування робіт на 2023 р.
Додаток №7 – Лист довільної форми на погодження страхової компанії.
Додаток №8 – Гарантійний лист на матеріальні ресурси, що будуть придбані для виконання робіт.
Щоб це зробити, потрібно щонайменше розуміти, яке фінансування ви пропонуєте. Загалом, графік фінансування готується Замовником, залежно від наявності бюджетних призначень. При цьому, договір, що буде підписуватись, НЕ повинен відрізнятись від пропозиції переможця. Якщо ви залишаєте учасникам право самостійно визначити фінансування в розрізі 23-24 років, чи впевнені ви, що виконаєте такі зобов'язання? Додатки було б доцільніше погоджувати в момент підписання Договору, з врахуванням результатів аукціону, з врахуванням відомих зараз тільки вам призначень в розрізі років. Просимо внести зміни в тендерну документацію та не вимагати від учасників такої кількості додатків на етапі подання пропозиції, які потім потрібно буде міняти. Або щонайменше повідомити розмір фінансування в розрізі років.
Відповідь:
Шановний Учасник! Замовником буде враховано, якщо від вас буде надане пояснення, щодо того чи іншого додатку до договору.
Дата відповіді:
20.11.2023 11:29
Відповідь надана
Уточнення кваліфікаційних вимог
Номер:
e6b474acc3fe4bd9ba8f691306348efc
Дата опублікування:
17.11.2023 11:31
Опис:
Для підтвердження інформації про наявність працівників Замовник вимагає надати документи, підтверджуючі трудовий статус (копію трудової книжки, оригінал цивільно-правової угоди) на всіх осіб, вказаних у довідці як працівників відповідної кваліфікації. Просимо уточнити: 1) чи можна підтвердити факт наявності працівників шляхом надання скан-копій з оригіналів відповідних наказів на прийняття цих працівників, оскільки де-які трудові книжки можуть бути видані на руки працівникам на їх прохання, наприклад, для замовлення певних адміністративних послуг? 2) якщо ні, і Замовник приймає виключно трудові книжки - то чи можна надати копію першої сторінки та сторінки із записом на відповідному підприємстві, оскільки в повному обсязі на всіх працівників - дуже великий обсяг інформації.
Відповідь:
Для підтвердження трудового статусу осіб, як працівників відповідної кваліфікації Учасник може надати копії трудових книжок першої сторінки та сторінки із записом на відповідному підприємстві. У разі відсутності трудових книжок чи цивільно-правових угод Учасникам не заборонено надати лист-пояснення.
Дата відповіді:
20.11.2023 11:22