-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Завершена
5 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 250.00 UAH
Період уточнення:
16.11.2023 14:04 - 21.11.2023 00:00
Відповідь надана
сертифікація ISO
Номер:
27e8779ace3646b1b240943d410e8228
Дата опублікування:
17.11.2023 15:01
Опис:
Шановний замовник! Відповідно до Тендерної документації є вимога надати: «Оригінали сертифікатів відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT), ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDТ)». Хочемо зазначити, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Зазначені вимоги є незаконними, оскільки електрична енергія не обирається постачальником, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вищезазначеного сертифікату не є обов'язковим. Це добровільний вибір будь-якого постачальника. Вимога щодо наявності даного сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Враховуючи вишезазначене ,просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом перегляду та виключення (видалення) з Тендерної документації дискримінаційних вимог та внести зміни до ТД.
Відповідь:
Рішенням уповноваженої особи згідно протоколу №2/1 від 18.11.2023р. будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.11.2023 13:22
Відповідь надана
Охорона праці
Номер:
0f600bbf46914753bbd191b21d167cb5
Дата опублікування:
17.11.2023 11:54
Опис:
Шановний замовник! Проглянувши Вашу ТД ми помітили дискрімінаційні умови, а саме в Додатку 2 пункті 5 Тендерної документації зазначена вимога «З метою відповідності діяльності учасника законодавству України про охорону праці у складі тендерної пропозиції надати Положення про систему управління охороною праці на підприємстві та відповідне документальне підтвердження про наявність в учасника фахівця з охорони праці, який має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, пожежної безпеки з наданням у складі пропозиції наказу про прийняття на роботу та/або про призначення на посаду такої особи та копії відповідних посвідчень..» Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунальнопобутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В документації вказано предмет закупівлі – електрична енергія, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель. Стандартом який визначає вимоги до електричної енергії є ДСТУ EN 50160:2014. Такий документ не містить вказаного замовником документу, а саме фахівця з охорони праці, який має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчань, підтвердження знань щодо законів НП актів у сфері охорони праці та пожежної безпеки. Надати скановану копію даного посвідчення та наказ про прийом на роботу фахівця з охорони праці та/або наказ про призначення на відповідну посаду. Прохання прибрати дискримінацйні вимогу.
Відповідь:
Рішенням уповноваженої особи згідно протоколу №2/1 від 18.11.2023р. будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.11.2023 13:22
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
2a92727f51fa4e7699924600f81314e8
Дата опублікування:
17.11.2023 11:41
Опис:
Шановний замовник. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати підтвердження впровадження стандартуДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту, ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»,. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Рішенням уповноваженої особи згідно протоколу №2/1 від 18.11.2023р. будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.11.2023 13:22