-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по спостереженню за пожежною автоматикою, яка підключена до системи передавання тривожних сповіщень, технічне обслуговування систем передавання тривожних сповіщень та технічних засобів установки пожежної автоматики (УПА), систем автоматичної пожежної сигналізації, систем автоматичного пожежогасіння, систем оповіщення про пожежу, мовленого оповіщення та системи модульного пожежогасіння в адміністративних будівлях і прилеглих територій в м. Вінниця по вул. Хмельницьке шосе, 7, по вул. Соборній, 70, по вул. Театральній, 14, по вул. Театральній, 15, по вул. Монастирській, 47
Завершена
278 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 390.00 UAH
Період уточнення:
15.11.2023 14:38 - 20.11.2023 00:00
Відповідь надана
Ліцензія
Номер:
8702b5184b574e93a1a7717a0558fa79
Дата опублікування:
16.11.2023 17:38
Опис:
ВимогаТД:Наявність ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій про надання послуг по спостереженню за пожежною автоматикою, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту, виконання монтажних робіт з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки (на випадок ремонту), з необмеженим терміном дії по всій Україні або ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чи Наказу про її видачу.
Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму.
Відповідь:
Враховуючи норми Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1190 від 02.12.2020, Замовник внесе зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
17.11.2023 12:04
Відповідь надана
Огляд
Номер:
d1be2dbdda1d4aadbe142a8c46d47bce
Дата опублікування:
16.11.2023 17:37
Опис:
Вимога ТД: Учасник торгів по даних об’єктах перед подачею пропозиції ознайомлюється з об’єктами та проектною документацією по пожежних системах будинків, з оформленням відповідних актів по кожному об’єкту окремо разом з замовником. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єктах Замовника, не беруться до уваги та не розглядаються. Термін виїзду на об’єкти-до закінчення прийому пропозицій - в робочий час Замовника (з 08-00 до 17-00) за попередньою домовленістю із Замовником (тел. 0432660555/0432661408).
" Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); вимагаємо видалити дану вимогу.
Відповідь:
Дослідивши рішення АМКУ (Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз) Замовник прийшов до наступного. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єкти перед подачею пропозиції і відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також допоможе реально оцінити можливості Учасника під час аукціону. При огляді об’єктів учасник може отримати всю необхідну для нього інформацію та документацію, яка буде потрібна, зокрема узагальнену інформацію щодо справності та працездатності системи спостереження за пожежною автоматикою, підключення до системи передавання тривожних сповіщень, систем передавання тривожних сповіщень та технічних засобів УПА, АПС, СО, димовидалення, модульного пожежогасіння, обладнання тощо. Замовник зауважує, що роботи по проекту на оповіщення, обслуговування, автоматизацію зроблений частково. Завантажити проекти на майданчик не має можливості, тому що виготовлені вони у форматі А3. Замовник зацікавлений в тому, щоб всі умови закупівлі були виконані належним чином та у встановленні строки, а тому вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, для найякіснішого надання послуг по спостереженню за пожежною автоматикою, яка підключена до системи передавання тривожних сповіщень, технічне обслуговування систем передавання тривожних сповіщень та технічних засобів установки пожежної автоматики (УПА), систем автоматичної пожежної сигналізації, систем автоматичного пожежогасіння, систем оповіщення про пожежу, мовленого оповіщення та системи модульного пожежогасіння. Враховуючи вищевикладені обставини, під час складання та затвердження документації до закупівлі надання послуг по спостереженню за пожежною автоматикою, яка підключена до системи передавання тривожних сповіщень, технічне обслуговування систем передавання тривожних сповіщень та технічних засобів установки пожежної автоматики (УПА), систем автоматичної пожежної сигналізації, систем автоматичного пожежогасіння, систем оповіщення про пожежу, мовленого оповіщення та системи модульного пожежогасіння не було допущено порушень чинного законодавства України, дана вимога не порушує щонайменш права учасників, та не є дискримінаційною для потенційних учасників.
Однак, Замовник внесе зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.11.2023 11:26