-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Товар код ДК 021:2015 - 31640000-4 Машини та апарати спеціального призначення (металодетектор грунтовий).
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами). Постачальник поставляє Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам якості, умовам специфікації, технічним вимогам та придатний для мети, з якою Товар використовується. Відповідні документи, що підтверджують якість Товару, передаються Замовнику під час приймання Товару.
Торги відмінено
1 717 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 179.50 UAH
мін. крок: 1% або 17 179.50 UAH
Період уточнення:
14.11.2023 19:51 - 22.11.2023 00:00
Відповідь надана
Питання Замовнику
Номер:
5f5c54e594e8429980d5b0d2f753129f
Дата опублікування:
20.11.2023 16:49
Опис:
На підставі частини 7 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" повторно звертаємось до Замовника за роз'ясненнями щодо інформації, зазаначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: "Просимо надати відповіді, чи вимагається Замовником при постачанні металодетекторів надання номеру НАТО та/або національного номенклатурного номеру на предмет закупівлі? У разі, якщо наявність номенклатурного номеру НАТО та/або національного номенклатурного номеру на предмет закупівлі не вимагається Замовником, то надайте відповідне обґрунтування з посиланням на нормативно-правові акти, згідно з якими військове формування має право закуповувати таке обладнання для військових цілей без наявності вищевказаних номерів?". При цьому, абзацем 3 частини 7 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення відповідного запиту зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Раніше Замовником неодноразово на вищевказані питання не надавались роз’яснення по суті порушених питань та не вносились будь-які зміни до тендерної документації. Відповідь Замовника, а саме: «Ваші рекомендації прийнято до уваги Замовником в спрощеній закупівлі», не є роз’ясненням по суті поставлених запитань, як того вимагає законодавець від Замовника. А тому, вкотре наполегливо просимо Замовника надати конкретні відповіді по суті поставлених питань.
Відповідь:
Добрий день Учаснику спрощеної закупівлі. Ваші рекомендації прийнято до уваги Замовником в спрощеній закупівлі.
Дата відповіді:
21.11.2023 18:09
Відповідь надана
Надання роз'яснень
Номер:
6faafdf89502405da2380c7f88cad9fe
Дата опублікування:
16.11.2023 13:30
Опис:
Просимо надати відповіді, чи вимагається Замовником при постачанні металодетекторів надання номеру НАТО та/або національного номенклатурного номеру на предмет закупівлі? У разі, якщо наявність номенклатурного номеру НАТО та/або національного номенклатурного номеру на предмет закупівлі не вимагається Замовником, то надайте відповідне обґрунтування з посиланням на нормативно-правові акти, згідно з якими військове формування має право закуповувати таке обладнання для військових цілей без наявності вищевказаних номерів?
Відповідь:
Добрий день Учаснику спрощеної закупівлі. Ваші рекомендації прийнято до уваги Замовником в спрощеній закупівлі.
Дата відповіді:
17.11.2023 17:00
Відповідь надана
Щодо надання роз'яснень
Номер:
3343b2c05c2644cebcc3040dd009cee3
Дата опублікування:
15.11.2023 16:46
Опис:
Шановний Замовнику!
Ця закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами).
Вищевказана постанова КМУ прийнята відповідно до статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі».
Закон України «Про оборонні закупівлі» визначає загальні правові засади планування, порядок формування обсягів та особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, а також порядок здійснення державного і демократичного цивільного контролю у сфері оборонних закупівель.
У пунктах 10, 21, 29 статті 1 цього Закону визначено наступні терміни, а саме:
державні замовники у сфері оборони (далі - державні замовники) - визначені Кабінетом Міністрів України центральні органи виконавчої влади, інші державні органи, військові формування, утворені відповідно до законів України;
оборонні закупівлі - здійснення державним замовником закупівель товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони;
товари оборонного призначення - озброєння, військова та спеціальна техніка, зброя і боєприпаси, спеціальні комплектувальні вироби для їх виготовлення та експлуатації, матеріали та обладнання, спеціально призначені для їх розроблення, виготовлення або використання, спеціальні технічні засоби, технічні засоби розвідки, засоби технічного та криптографічного захисту інформації, засоби спеціального зв’язку, космічна техніка військового та подвійного призначення, засоби індивідуального захисту (бронежилети всіх класів захисту, протиударні, кулезахисні шоломи, комплекти протиударного захисту тощо), спеціальні засоби (кайданки, кийки, засоби, споряджені речовинами сльозогінної, світлошумової дії тощо), спеціальні (спеціалізовані) транспортні засоби; комп’ютерна, оптична, вимірювальна та інша техніка; спеціальний формений одяг, необхідний для виконання завдань правоохоронними органами, структурними підрозділами органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах забезпечення охорони прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, військовими формуваннями з правоохоронними функціями, товари подвійного використання для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, розвитку обороноздатності держави та системи національної стійкості, а також будь-які інші товари, які закуповуються державними замовниками, визначеними згідно з пунктом 10 частини першої цієї статті, для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.
З урахуванням вищесказаного, військова частина 3030 Національної гвардії України відноситься до державних замовників та здійснює оборонну закупівлю товарів оборонного призначення.
При цьому, в Додатку 3 до Тендерної документації даної закупівлі зазначено призначення предмета закупівлі, а саме: «Металодетектор ґрунтовий призначений для пошуку металевих елементів мін та вибухонебезпечних предметів в ґрунті, снігу та у воді».
Відповідно до пункту 2 Порядку розроблення, освоєння та випуску нових видів продукції оборонного призначення, а також припинення випуску існуючих видів такої продукції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2021 р. № 234, військова техніка - технічні пристрої і засоби (системи, комплекси, зразки виробів), що призначені для ведення та забезпечення бойових дій, управління і забезпечення функціонування військових підрозділів Збройних Сил та інших утворених відповідно до законів військових формувань, навчання їх особового складу, обладнання та апаратура для випробування і контролю таких пристроїв і засобів, а також інші технічні засоби, пристрої, обладнання і предмети, спеціально виготовлені та/або конструктивно призначені для кінцевого використання у військових цілях.
Крім цього, металодетектори, які закуповуються військовими формуваннями, утвореними відповідно до законів України, для військових цілей також підлягають внесенню до Класифікатора озброєння, військової техніки та майна Міністерства оборони України (ВК 001-2000).
На підставі вищесказаного, слід розуміти, що металодетектор – це військова техніка, яка буде використовуватись в військових цілях.
Частиною 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» законодавець виокремив під час дії правового режиму воєнного стану з оборонних закупівель такий вид закупівель як закупівлю товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлю озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин.
Постановою КМУ від 25 лютого 2015 р. №345 затверджено Порядок постачання товарів оборонного призначення під час особливого періоду, введення надзвичайного стану, проведення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії та у період проведення антитерористичної операції (далі – Порядок №345).
Цей Порядок №345 визначає особливості механізму постачання (у тому числі прийняття на озброєння (постачання) в умовах особливого періоду, надзвичайного стану, проведення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії та у період проведення антитерористичної операції (далі - особливий період) товарів оборонного призначення, що розроблені підприємствами України згідно з планами закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення за закритими закупівлями, річними та трирічними планами закупівель (далі - плани закупівель), за власні кошти таких підприємств або кошти іноземної держави, а також військової техніки іноземного виробництва.
Зокрема, згідно пункту 29 вищезазначеного Порядку №345 зразок військової техніки іноземного виробництва повинен перебувати на озброєнні (в експлуатації) в армії країни-виробника або постачатися на експорт для потреб оборони інших країн (це у разі, якщо металодетектори є іноземного виробництва).
Зразок військової техніки іноземного виробництва, який не прийнятий на озброєння/постачання (не допущений до експлуатації) країною-виробником або не експортувався в інші країни, може закуповуватися після отримання позитивних результатів функційних випробувань (зокрема, в країні-постачальниці).
Також Порядком №345 передбачено, що у разі відсутності номенклатурних номерів НАТО на предмети постачання на момент укладення державного контракту державний замовник в установленому порядку забезпечує виконання робіт із кодифікації предметів постачання та вносить присвоєний національний номенклатурний номер у державний контракт.
Просимо повідомити, чи вимагається Замовником при постачанні металодетекторів надання номеру НАТО та/або національного номенклатурного номеру на предмет закупівлі?
У разі, якщо наявність номенклатурного номеру НАТО та/або національного номенклатурного номеру на предмет закупівлі не вимагається Замовником, то надайте відповідне обґрунтування з посиланням на нормативно-правові акти, згідно з якими військове формування має право закуповувати таке обладнання для військових цілей без наявності вищевказаних номерів?
Відповідь:
Добрий день Учаснику спрощеної закупівлі.
Ваші рекомендації прийнято до уваги Замовником в спрощеній закупівлі.
Дата відповіді:
16.11.2023 11:20