-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали (Трубка трахеостомічна стандартна одноразового застосування(код GMDN: 35404); Вірусний фільтр (код GMDN: 58459); Зонд для гастроентерології та урології (код GMDN: 46485); Шприц для промивання (код GMDN: 35390); Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів (код GMDN:34842); Інфузійна еластомірна помпа (код GMDN:46542); Ін’єкційний порт для катетера (код GMDN: 16858); Катетер назальний для подачі кисню (код GMDN: 35203); Лезо скальпеля, одноразового використання (код GMDN: 37445); Нестерильний з'єднувальний гель (код GMDN: 15321); Багатофункційний кардіоелектрод для дорослих (код GMDN: 45806); Набір базовий для внутрішньовенних вливань (код GMDN: 58977); Дренажна трубка для закритої рани (код GMDN: 11305); Аспіраційна система для промивань ран, ручна (код GMDN: 44810); Папір для реестрації електрокардіограм (код GMDN: 16754);Тримач хірургічного леза (код GMDN: 44959); З'єднувач контура дихання трубки/маски, одноразовий (код GMDN: 34838); Зонд для гастроентерології та урології (код GMDN: 46485); Катетер сечевідний загального призначення (код GMDN: 34926); Одноразовий загубник для дихального апарату (код GMDN: 44545); Хірургічна перев'язка (код GMDN: 34654); Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне(код GMDN: 47783); Пелюшка вбирає (код GMDN: 60709); Підключичний катетер(код GMDN: 46864); Канюля аспіраційна одноразового застосування(код GMDN:35356); Зонд для гастроентерології та урології (код GMDN: 46485))
Завершена
2 876 288.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 381.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 381.44 UAH
Період уточнення:
14.11.2023 14:53 - 19.11.2023 00:00
Відповідь надана
Гарантійний лист
Номер:
bef2e833483849089aa073693ce48f6c
Дата опублікування:
18.11.2023 10:20
Опис:
Доброго дня шановний Замовник. На підставі якого діючого нормативно-правового акту або Закону України ви вимагаете надати згідно Дод 1 пункту 5. Оригінал гарантійного листа виробника на всі позиції (представництва чи філії виробника, офіційного дилера, офіційного дистриб’ютора, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів конкретно на цю процедуру закупівлі.
Дана вимога стосується позицій №№1-16. Для запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності.
Дякую за відповідь.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику!
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник), уважно розглянувши Вимогу (Скаргу) щодо усунення Дискримінаційних вимоги у Додатку 1 Тендерної Документації щодо гарантійний листів виробника по позиціям №№1-16, ID: UA-2023-11-14-011433-a.b1 (надалі - Вимога), подану в період оскаржень закупівлі за предметом «Трубка трахеостомічна стандартна одноразового застосування(код GMDN: 35404); Вірусний фільтр (код GMDN: 58459); Зонд для гастроентерології та урології (код GMDN: 46485); Шприц для промивання (код GMDN: 35390); Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів (код GMDN:34842); Інфузійна еластомірна помпа (код GMDN:46542); Ін’єкційний порт для катетера (код GMDN: 16858); Катетер назальний для подачі кисню (код GMDN: 35203); Лезо скальпеля, одноразового використання (код GMDN: 37445); Нестерильний з'єднувальний гель (код GMDN: 15321); Багатофункційний кардіоелектрод для дорослих (код GMDN: 45806); Набір базовий для внутрішньовенних вливань (код GMDN: 58977); Дренажна трубка для закритої рани (код GMDN: 11305); Аспіраційна система для промивань ран, ручна (код GMDN: 44810); Папір для реестрації електрокардіограм (код GMDN: 16754);Тримач хірургічного леза (код GMDN: 44959); З'єднувач контура дихання трубки/маски, одноразовий (код GMDN: 34838); Зонд для гастроентерології та урології (код GMDN: 46485); Катетер сечевідний загального призначення (код GMDN: 34926); Одноразовий загубник для дихального апарату (код GMDN: 44545); Хірургічна перев'язка (код GMDN: 34654); Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне(код GMDN: 47783); Пелюшка вбирає (код GMDN: 60709); Підключичний катетер(код GMDN: 46864); Канюля аспіраційна одноразового застосування(код GMDN:35356); Зонд для гастроентерології та урології (код GMDN: 46485)), код ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали, Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-14-011433-a (надалі - Закупівля), повідомляє наступне.
1) Щодо ваших доводів з приводу того, що у Додатку 1 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ виписані Замовником таким чином, що повністю відповідати ним має змогу товар технічно лише певним виробникам а саме позиції №№1-16 просимо Вас звернути увагу, що При формуванні переліку медичних виробів, зазначених у Тендерній документації, ми керувались виключно потребою медичного персоналу нашого медичного закладу. При формуванні потреби на медичні вироби ми не аналізували ринок виробників та технічних параметрів медичних виробів, ми визначали предмет закупівлі самостійно відповідно до своїх потреб, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. У п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документація конкурсних торгів може містити інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При чому жодним нормативно-правовим актом не регламентовано порядок подання номенклатури продукції у переліку до закупівлі. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. Чинне законодавство не зобов’язує Замовника, а залишає за ним право визначати або не визначати частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до його потреб.
У пп.3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У відповідності до п.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відсутність одного з найменувань медичних виробів призведе до неможливості надання своєчасного та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу здоров’я пацієнтів. Обґрунтуванням цілісного предмету закупівлі є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Також нагадуємо Вам, що всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником торгів відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що Замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Основним параметром оцінки пропозицій учасників є відповідність запропонованого ними товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів, тобто технічні параметри запропонованих виробів повинні бути не гіршими за вказані у медико-технічних вимогах до предмету закупівлі. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації.
2) Розглянувши та проаналізувавши Вашу Вимогу в частині виключення з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання гарантійних листів виробників №№1-16 Дод.1, доводимо до відома та вкотре посилаючись на ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», зазначаємо, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Гарантійний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Гарантійний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації чи, як зазначено у Вимозі: «до штучного обмеження кола потенційних учасників.» У зв’язку із ситуацією, що склалася на ринку, є вірогідність поставки неякісної продукції. тому вимога про надання гарантійного листа виробника чи офіційного представника виробника на території України встановлена з метою уникнення подання учасниками фальсифікованого товару. Оскільки закупівля здійснюється для закладу охорони здоров’я, то надання вищезазначеного гарантійного листа підтверджує можливість постачання оригінального товару, а також визначення спроможності Учасниками поставити товар у кількості, та в терміни, визначені Тендерною документацією по Закупівлі.
Наголошуємо, що Замовник зацікавлений у проведенні процедури відкритих торгів з подальшим здійсненням закупівлі з дотриманням усіх принципів добросовісної конкуренції.
Проте основним принципом оцінки тендерних пропозицій буде найбільш економічно вигідна пропозиція, що визнана найкращою за результатами проведеної закупівлі.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація, складена з дотриманням чинного законодавства України, в т.ч. з урахуванням вимог ч.4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як Інформація про необхідні про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не містить посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників та, як наслідок, не обмежують коло потенційних учасників і відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Дата відповіді:
20.11.2023 09:36