• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафа резервного живлення

Завершена

12 485 026.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 187 275.39 UAH
Період уточнення: 13.11.2023 16:10 - 18.11.2023 00:00
Відповідь надана

Строки та відповіді

Номер: a8d6810c457a48baa5fb693c4f150e5a
Дата опублікування: 17.11.2023 21:49
Опис: Які 27 днів на поставку товару? Пунктом 4.2 проекту договору чітко передбачено, що «строк поставки партії товару – протягом 5 (п’яти) робочих днів після надсилання заявки Замовником.» Жодна компанія, навіть та, у якої є серійне виробництво, не здатна за 5 робочих днів виробити 38 (ТРИДЦЯТЬ ВІСІМ !!!) шаф, що є предметом закупівлі. То, що замовник «чухався» весь рік, а тільки наприкінці року оголосив про закупівлю шаф – це прояв некомпетентності та халатності з боку замовника, та на сам перед, це проблема замовника, а не учасника, у якого, як стверджує замовник, обмежені виробничі або логістичні можливості. Є технологічний процес, а не проблема в логістиці. Замовнику, ви хоча б не пишіть нісенітниць. Враховуючи обмежені терміни поставки, особливо підкріплені ще й заявкою (п.4.2 проекту Договору) – це просто інструменти для відсічі зайвих учасників. Все ж таки правильно було б знайти можливість та збільшити терміни поставки, продемонструвавши всім авторам запитань та вимог, що є за цією закупівлею, та проявити свою лояльність до кожного, а не впиратися й створювати КОРУПЦІЙНУ картину. Не встигаєте в цьому році купити, ну це ж не постачальників біда, а ваша, купите значить в наступному, цей же рік якось прожили без шаф і гроші цілі були. Слідкуємо за діями замовника, сподіваємося вашу мудрість та дотриманість законодавства України.
Відповідь: Замовником оголошуються процедури закупівель в залежності від виробничої потреби та наявності фінансування після проходження всіх погоджень тендерної документації та технічних вимог. Замовником не вимагається постачання щойно виробленого товару, товар цілком може бути виготовленим у минулому році, або раніше. Хочемо наголосити, що Замовник при здійсненні своєї господарської діяльності одним з пріоритетних завдань ставить дотримання норм Конституції України та інших законів та нормативно-правових актів України, при постійній та тісній взаємодії і співпраці з контролюючими органами шляхом беззаперечного виконання їх законних вимог.
Дата відповіді: 20.11.2023 11:26
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: f3fb85e4aef94bee914149634db95534
Дата опублікування: 17.11.2023 12:07
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до преамбули Закону України “Про публічні закупівлі” метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У Додатку №4 до тендерної документації Замовник зазначає,обов’язковість матеріалу корпусу – ASA-пластик LI912 (Acrylonitrile Styrene Acrylate). Відповідно до інформації яка міститься у загальнодоступній мережі інтернет, вартість такого матеріалу перевищує вартість металу з якого зазвичай роблять подібні шафи більш ніж в 3 рази. Окрім цього, технічні характеристики та якісні властивості металу, як матеріалу для виготовлення шаф, є кращими та забезпечать більш надійне та довготривале використання зазначених шаф. У зв’язку з чим, ми, як учасник публічної закупівлі та представник вітчизняного виробника не бачимо економічної та ефективної вигоди від закупівлі шаф з матеріалу корпусу – ASA-пластик LI912. Беручи до уваги цей факт, виникає питання з приводу порушення Замовником принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки очевидним є те що, Замовник публікує вимоги у тендерній документації під конкретного виробника при цьому навмисно не даючи можливості іншим учасникам перемогти у публічній закупівлі. На нашу думку вказані дії уповноважених осіб Замовника є умисними. У зв’язку з цим, слід звернути звернути уповноважених осіб Замовника, що відповідно до ч.4. ст. 191 КК України привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. На підставі вищезазначеного, просимо Вас дотримуватись вимог чинного законодавства, не допускати прояви корупції, внести зміни до тендерної документації та забезпечити можливість брати участь у публічній закупівлі всіх бажаючих учасників.
Відповідь: Доброго дня! Ваші звинувачення є надуманими та необгрунтованими. Хочемо наголосити, що Замовник при здійсненні своєї господарської діяльності одним з пріоритетних завдань ставить дотримання норм Конституції України та інших законів та нормативно-правових актів України, при постійній та тісній взаємодії і співпраці з контролюючими органами шляхом беззаперечного виконання їх законних вимог.
Дата відповіді: 20.11.2023 11:26
Відповідь надана

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

Номер: 6cdc08ddd1534d418071a4040a6abd35
Дата опублікування: 17.11.2023 10:57
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Провівши моніторинг ринку в Україні корпусу – ASA-пластик LI912 (Acrylonitrile Styrene Acrylate), ні у кого з дистриб’юторів в Україні не має протоколу випробувань ASA-пластику LI912 на відповідність вимогам стійкості до ультрафіолетового (УФ) випромінювання IEC 62208 та стійкості до горіння IEC 60695-2-11. Вимагаємо видалити вимогу з тендерної документації: надати протоколу випробувань ASA-пластику LI912 на відповідність вимогам стійкості до ультрафіолетового (УФ) випромінювання IEC 62208 та стійкості до горіння IEC 60695-2-11, тому що це являється дискримінаційною вимогою, яка прописана під певного Учасника!!!!!!!!!
Відповідь: Доброго дня! Ваші звинувачення є надуманими та необгрунтованими. Хочемо наголосити, що Замовник при здійсненні своєї господарської діяльності одним з пріоритетних завдань ставить дотримання норм Конституції України та інших законів та нормативно-правових актів України, при постійній та тісній взаємодії і співпраці з контролюючими органами шляхом беззаперечного виконання їх законних вимог.
Дата відповіді: 20.11.2023 11:25
Відповідь надана

ПРОСУВАННЯ ІНТЕРЕСІВ ОДНОГО УЧАСНИКА

Номер: a329a7694b4c42749911e8177e128b94
Дата опублікування: 16.11.2023 22:59
Опис: Уважно переглянувши вимоги тендерної закупівлі, одразу виникає питання – під кого виробили цю закупівлю? Відповідно до Додатку №4 ТД, корпус шафи резервного живлення має бути виготовлений із ASA-пластик LI912 (Acrylonitrile Styrene Acrylate). Сам по собі цей матеріал є литтєвою маркою та існує тільки в гранулах. Для виготовлення таких корпусів повинна бути спеціально виготовлена металева форма для лиття пластику під тиском. Враховуючи розміри шафи, то сама тільки форма виготовляється на протязі від 40 до 60 днів. Враховуючи чи особливості, на території України такого розміру товар не виготовляється. Відповідно до п.4.2 проекту договору «загальний строк поставки (передачі) Товару за цим Договором: протягом 2023 року. Строк поставки партії Товару – протягом 5 (п’яти) робочих днів після надсилання заявки Замовником». При успішному проведенні процедури закупівлі, Ви тільки 4 грудня зможете підписати договір із переможцем. До кінця місяця залишається 27 календарних!!! днів. Враховуючи викладене у 2-4 абзацах, ці торги зі 100% впевненістю були зроблені під потрібного постачальника, який десь роздобув щось схоже на корпуси шаф із пластику та готовий в утридорога Вам їх продати. Іншим чином в строки, що вказані в п.4.2 проекту договору, виготовити та поставити товар, що є предметом закупівлі є неможливим. Якщо ці торги не створені під певного учасника та відповідають принципам прозорості, то доведіть свою відкритість та прозорість до всіх потенційних учасників шляхом внесення змін та збільшення строку поставки товару на строк до 90 робочих днів.
Відповідь: Додатком № 4 до тендерної документації (далі – Документація) встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, до корпусу шафи. Також, встановлено, що корпус шафи повинен відповідати наступним характеристикам: - Зовнішні розміри (ВхШхГ) повинні бути не більше ніж 1000х750х300 мм. - Матеріал корпусу – ASA-пластик LI912 (Acrylonitrile Styrene Acrylate) - Стійкість до ультрафіолетового випромінювання при якому колір не повинен змінюватися щонайменше 10 років - Захист від механічного впливу - IK 10 Всі без винятку матеріальні компоненти предмету закупівлі в тому числі і пластикова шафа вільно пропонуються на ринку України, отже повинні мати відповідні документи щодо їх якості та безпечності їх використання за призначенням. Таким чином кожен з учасників може у рамках своєї економічної діяльності використовувати їх для виробництва предмету закупівлі згідно вимогам тендерної документації. Процеси виготовлення такої шафи із гранульованого пластика, необхідна для цього оснастка та можливі терміни такого виробництва не мають ніякого відношення до предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі - РІЧНИЙ ПЛАН). Закупівля здійснюється відповідно до РІЧНОГО ПЛАНУ». Відповідно до частини 1 статті 3 Бюджетного кодексу України: «Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду». Відповідно пункту 11.1 «Проекту договору про закупівлю» (Додаток № 5 до тендерної документації): «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2023 р.». Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі (частина 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тому, збільшення строку поставки товару на строк до 90 робочих днів є неможливим та суперечить вимогам чинного законодавства. Також, вважаємо за необхідне додати, що пунктом 6 розділу 3 Документації встановлено можливість надання еквіваленту, що має не гірші характеристики. Якщо учасник тендеру вважає неможливим виготовлення 38 одиниць однотипної електротехнічної продукції протягом 27 календарних днів, то це свідчить про його обмежені виробничі або логістичні можливості і не є прийнятним для умов цієї закупівлі.
Дата відповіді: 17.11.2023 15:55
Відповідь надана

Питаня стосовно умов

Номер: 1f0e12f9368c4d1dbe6e639d514afe4d
Дата опублікування: 15.11.2023 23:13
Опис: Наше підприємство, уважно вивчивши умови тендерної документації, звернуло увагу на технічні вимоги, що містяться у Додатку №4 до тендерної документації. Предметом даної закупівлі є «Код ДК 021-2015: 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Шафа резервного живлення)». Відповідно до Додатку №4 до ТД Замовником визначено технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема розміри самої шафи та матеріал виконання корпусу – ASA-пластик LI912 (Acrylonitrile Styrene Acrylate). Проте, Замоником визначений термін стійкості до ультрафіолетового випромінювання при якому колір не повинен змінюватися - щонайменше 10 років. Також замовником визначено, що захист від механічного впливу має становити IK 10 Виникає декілька питань стосовно зазначених вище умов: 1. Чому Вами визначено матеріал виконання корпусу шафи ASA-пластик LI912 (Acrylonitrile Styrene Acrylate) і з яких міркувань? 2. Відповідно до показників механічного впливу, захист показник захисту визначено як IK 10. Відповідно до відкритих джерел інформації ІК 10 - клас антивандального захисту. Як для звичайного користувача, звісно, не зрозуміло на скільки надійний захист є під класом ІК 10. Нижче, одне із доступних посилань, де можна ознайомитися із класами антивандального захисту та відповідно до кожного показниками та вимірами одиниць впливу. Посилання: https://vatra.in.ua/info/statti/rozshyfrovka-stupenia-zakhystu-ip-i-klasu-antyvandalnoho-zakhystu-ik/ І так, які показники захисту від механічного впливу передбачає показник IK 10. Відповідно до таблиці, зазначеній за посиланням вище, стає відомо, що предмет механічного впливу має витримувати падіння молотка вагою 0,5кг з висоти 40см з енергією 20Дж. Питань за цим у пункті тільки два: 1. Навіщо вам за такі кошти купувати пластиковий «винахід»*, який в умовах вулиці не захистить від несанкціонованого відкриття вандалами аж ніяк? 2. Вам ні на що гроші зайві витратити? Клас захисту ІК10 не витримає навіть удару кулаком середньостатистичного по статурі чоловіка. 3. Чим Вас не влаштовує варіант виконання корпусу шафи з металу із полімерним покриттям в розрізі того, що метал витримує куди більше навантаження та удари?
Відповідь: Шафа з АSA-пластика призначена для монтажу силового, захисного і розподільного електрообладнання, пристроїв автоматики і управління, обладнання кабельних мереж, обладнання мереж передачі даних і т.п. Термін служби шаф за рахунок стійкості до агресивних середовищ і пиловологозахисту IP65 становить не менше 30 років, що в 3-4 рази перевищує термін служби шаф з металу. При цьому ніде в Документації не вказані вимоги до вандалозахисту, натомість вказані вимоги до захисту від механічного впливу, що передбачає показник IK 10 - найвищий з усіх можливих. Звертаємо увагу, що вандалостійкість і захист від механічного впливу це різні речі і шафа резервного живлення не повинна бути банківським сейфом або банкоматом. Натомість шафа з ASA-пластику згідно умов тендерної документації окрім регламентованої стійкості до механічних пошкоджень має додаткові переваги такі як радіопрозорість , що дозволяє використовувати внутрішні антени в засобах радіозв’язку без необхідності їх виносу на зовнішню поверхню шафи. Також вимога до матеріалу виготовлення корпусу була встановлена на підставі покращених властивостей зовнішньої оболонки (шафи), так як існуючі (використовувані) шафи виготовлені із чорного металу, нержавіючої сталі та алюмінію в залежності від об’єктів встановлення мають ознаки руйнування, корозії та механічних пошкоджень. Полімерні покриття на металевих шафах мають властивість пошкоджуватись при транспортуванні до об’єкту та при встановленні на опору. Окремо зазначаємо, що використання ASA-пластику дозволяє нам додатково заощадити кошти, у зв’язку з тим, що при використанні даних шаф непотрібно додатково встановлювати систему заземлення і при цьому такі шафи набагато електробезпечніші для людей та тварин у випадку дотику до них. Також, вважаємо за необхідне додати, що пунктом 6 розділу 3 тендерної документації встановлено можливість надання еквіваленту, що має не гірші характеристики.
Дата відповіді: 17.11.2023 15:35
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 74018900dcf34216985f30ce32839b60
Дата опублікування: 15.11.2023 09:52
Опис: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, у Додатку 4 вказано, що потрібно надати протокол випробувань ASA-пластику LI912 на відповідність вимогам стійкості до ультрафіолетового випромінювання IEC 62208 та стійкості до горіння IEC 60695-2-11. Чи можна надати протоколи стійкості до ультрафіолетового випромінювання та стійкості до горіння, але українських стандартів?
Відповідь: Відповідно до частини 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Тому, у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посиланняї на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, замовник зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дата відповіді: 17.11.2023 15:31
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 9c9c2824d556481e8f1a030e2d15228f
Дата опублікування: 15.11.2023 09:30
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 4 до тендерної документації вказано надати протокол випробувань ASA-пластику LI912 на відповідність вимогам стійкості до ультрафіолетового випромінювання IEC 62208 та стійкості до горіння IEC 60695-2-11. Підкажіть, будь ласка, цей протокол випробувань потрібно дати на матеріал, з якого зроблений корпусу чи на сам корпус, який виготовлений з ASA-пластику LI912?
Відповідь: «Доброго дня! Протокол випробувань на відповідність умовам стійкості до ультрафіолетового випромінювання IEC 62208 та стійкості до горіння IEC 60695-2-11 повинен бути наданий на той матеріал (матеріали) з якого (яких) зроблений зовнішній корпус виробу - безпосередньо шафа. У випадку, якщо це один матеріал, то вищезазначений протокол може бути наданий або на шафу або на пластик з якого вона вироблена. У випадку використання в конструкції шафи декількох матеріалів такі протоколи повинні бути надані для кожного з використаних матеріалів або на шафу цілком. Також, вважаємо за необхідне додати, що пунктом 6 розділу 3 тендерної документації встановлено можливість надання еквіваленту, що має не гірші характеристики.
Дата відповіді: 17.11.2023 15:23