-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексні послуги з охоронної сигналізації на об’єктах
код за (ДК 016:2010) – 84.24.1 - Послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки; код за (ДК 021:2015) – 79711000-1 послуги моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації. (Комплексні послуги з охоронної сигналізації на об’єктах) Згідно ТД
Завершена
405 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 025.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 025.00 UAH
Період уточнення:
30.08.2016 16:07 - 11.09.2016 11:00
Відповідь надана
Прохання надати пояснення щодо заповнення форми пропозиції
Номер:
231a544e23be439ba7532141adfa6aaf
Дата опублікування:
05.09.2016 17:11
Опис:
Прохання пояснити заповнення табл. рядків п.3 і п.4 додатку 3 форма "тендерної пропозиції":
1) В звязку з тим, що Вам потрібно зробити монтаж охоронної і тривожної сигналізації, а монтаж та вартість обладнання (охоронної та тривожної сигналізації) є різною, як саме нам заповнити форму пропозиції колонку "Ціна грн. з ПДВ" рядку п.3 та п.4 та чи можливо зазначати в колонці "Ціна грн. з ПДВ" окремо вартість охоронної сигналізації та вартість тривожної сигналізації, та чи не буде це підставою для відхилення?
Відповідь:
Внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь надана
про копії документів на працівників
Номер:
9ce618fbf6de4b8eae7b6af1e5f0bd6a
Дата опублікування:
02.09.2016 18:05
Опис:
2. В додатку №5 до Тендерної документації «Таблиці для заповнення» в таблиці №5 «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вказано, що до довідки додаються копії документів , зазначених у пунктах 3,4,5 таблиці 2 Додатку № 1 ТД. Але, дана Таблиця 2 в Додатку №1 ТД «Інші документи, що вимагаються замовником» незаповнена і не містить ніяку інформацію. З цього виходить, що учасники не можуть надати ті документи, які Замовник бажає отримати. Поясніть, будь-ласка, наступне:
1) яким чином учасники повинні надати необхідні документи до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щоб відповідати вимогам Замовника, якщо перелік таких документів взагалі не вказаний;
2) у разі необхідності надання копій документів до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, внесіть зміни до Таблиці 2 Додатку №1 ТД, а саме внесіть необхідну інформацію, яка містить перелік документів, що потрібно надати учасникам. Або ж видаліть вимогу про надання копій документів на працівників з Тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону "Про публічні закупівлі" надано розяснення щодо тендерної документації.
Відповідь надана
інформація про аналогічні договор
Номер:
e60acca52e49400e9e11fa05e59a86c7
Дата опублікування:
02.09.2016 18:04
Опис:
1. В Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Тендерної документації в пункті 3.1 визначено необхідність надання заповненої довідки у формі, викладеній у Таблиці 6 Додатку № 5 ТД, у якій має бути наведений перелік виконаних підприємством аналогічних договорів. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: копії актів про надання послуг з підписами обох сторін або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці. Дайте відповідь копії яких саме інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів повинні надати учасники? Надайте чіткий перелік таких документів, що можуть бути підтвердженням виконання аналогічних договорів, окрім копій актів про надання послуг.
Відповідь:
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону "Про публічні закупівлі" надано розяснення щодо тендерної документації.
Відповідь надана
Вимоги тендерної документації
Номер:
2125e40c74754fe6a0e4ac3097011cd4
Дата опублікування:
31.08.2016 11:42
Опис:
Доброго дня.
Відповідно до п. 1.2 додатку 2 тендерної документації Замовником прописана вимога , що на сигнал «Тривога» виконавець повинен забезпечити виїзд озброєного автоматичною вогнепальною зброєю наряду поліції. У цьому ж додатку (п. 1.9.) прописана вимога, що учасник гарантує виконання послуг п.1.5 (Здійснення цілодобового спостереження та реагування (безпосереднього виїзду) на об’єкт охорони, у разі надходження на ПЦС сигналу тривоги) особисто своїми силами без залучення інших осіб, транспорту та засобів аналогічних підприємств. Яким чином учасники, які не є підрозділами поліції , повинні виконати дані вимоги, а саме забезпечити виїзд на сигнал «тривога» наряду поліції не залучаючи при цьому інших осіб???
Виходячи з вищенаведеного прийняти участь у закупівлі мають можливість тільки підрозділи поліції. Адже інші приватні охоронні структури навіть маючи договір на співпрацю з органами поліції (для виконання вимог п. 1.2. додатку 2 тендерної документації) подадуть свої пропозиції з порушенням вимог п.1.9. додатку 2 тендерної документації(залучення інших осіб). Вважаємо, що вимоги викладені в тендерній документації є дискримінаційними по відношенню до учасників і порушують вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Судячи з встановлених вимог в тендерній документації Замовник має бажання підписати договір з поліцією, але для проведення переговорної процедури закупівлі (закупівля в одного учасника- поліція) у Замовника відсутні підстави, які наведені в ч.2 чт.25 Закону України «Про публічні закупівлі», а проводячи відкриті торги Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги таким чином звужуючи коло учасників.
Просимо надати відповідь та внести зміни до тендерної документації, видаливши дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації. Нова редакція тендерної документації та перелік змін, що вносяться, опубліковані відповідно до вимог статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі".