• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги протипожежного призначення з встановлення пожежної сигналізації в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, 2Б

Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.

Торги відмінено

1 147 433.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 737.17 UAH
Період уточнення: 11.11.2023 11:20 - 02.12.2023 00:00
Відповідь надана

щодо спеціального навчання

Номер: b711f7f5b40d44d5a2bb009c6a10bb3c
Дата опублікування: 15.11.2023 12:15
Опис: Шановний Замовнику! Яке відношення має Професійний стандарт «Оператор пульту керування», затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торговли та сільского господарства (Мінекономики) України № 1611 від 25.08.2020 року і який розроблено та затверджено для професії – оператор пульту керування код 8112 ( назва професії (професійної назви роботи) і її код згідно з НАЦІОНАЛЬНИМ КЛАСИФІКАТОРОМ УКРАЇНИ КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010) до диспетчерів ЦПТС????? Відповідно до вказаного стандарту та Національного класифікатора оператори пульту керування код 8112 - це робітники що обслуговують устаткування з перероблення руди та породи, робітники що обслуговують гірниче устаткування та устаткування для перероблення корисних копалин. До чого тут диспетчера або оператори для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень?????? Спецільне навчання із спостерігання було передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що вже втратили чинність. Діючи Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затведжені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 ніякого спеціального навчання із спостерігання за системами протипожежного захисту не передбачено. Приберіть незаконну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" згідно затверджених даною Постановою "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", а саме п.23 Розділу "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту. Кадрові вимоги", "Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам: - наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну); На підставі цивільно-правового договору може здійснюватися спостерігання за системами протипожежного захисту об’єктів диспетчерами або операторами інших ліцензіатів, які мають технічно сумісні центри приймання тривожних сповіщень. Зазначений персонал знаходиться і несе чергування в центрі приймання тривожних сповіщень, який є пунктом централізованого спостереження в якому ведеться цілодобовий контроль за станом приладів пожежної сигналізації.” Визначення професійних спеціальностей в Україні регулюється діючим Національним Класифікатором Професій затвердженим Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010. Відповідно до Розділу 3 "ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ" діючого Національного Класифікатору Професій: "Окремі професійні назви робіт у КП записано з використанням дужок. У дужках, відповідно до прийнятої структури КП, може визначатися: - складова професійної назви роботи, наприклад, директор установи (підприємства, організації) культури, начальник центру (головного авіаметеорологічного, радіо-, управління повітряним рухом, навчально-авіаційного, електрозв'язку та ін.), керівник художній цеху (майстерні), інженер станції насосної (групи станцій); - вид економічної діяльності або напрям використання професійної назви роботи, наприклад, науковий співробітник (інтелектуальна власність), інженер-технолог (металургія), машиніст бульдозера (гірничі роботи), інженер-проектувальник (водне господарство); - загальноприйнятий іншомовний синонім професійної назви роботи, що застосовується у професійно-класифікаційних стандартах інших країн, що може використовуватися як самостійна або альтернативна професійна назва роботи, наприклад, менеджер (управитель) з персоналу, фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог), начальник доку (докмейстер), повірений морський (супервайзер).; - споріднена (однотипна) професійна назва роботи, яка може застосовуватися окремо в межах даної класифікаційної групи, наприклад, ювелір (ювелір-модельєр), кінооператор (фотооператор) бортовий, молодша медична сестра (санітарка, санітарка-прибиральниця, санітарка-буфетниця та ін.), моторист (машиніст)." Найбільш відповідною професійною спеціальністю до зазначених у затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №852 "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" Диспетчер або Оператор є спеціальність за кодом 4222 Черговий пульта (пункту централізованого спостереження). Відповідно до Розділу 3 "ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ" діючого Національного Класифікатору Професій затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010: Кваліфікація - здатність виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи. У дипломі спеціаліста (молодшого спеціаліста) чи іншому документі про професійну підготовку кваліфікація визначається через назву професії (інженер-механік, економіст, токар, секретар-стенографіст тощо). Професія - здатність виконувати подібні роботи, які вимагають від особи певної кваліфікації. Кваліфікація визначається рівнем освіти та спеціалізацією. Необхідний рівень освіти досягається завдяки реалізації освітніх, освітньо-професійних та освітньо-наукових програм підготовки і має в цілому відповідати колу та складності професійних завдань та обов'язків. Відповідно до Розділу 5 "КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОФЕСІЙ" діючого Національного Класифікатору Професій затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010: Професія Черговий пульта за кодом 4222 входить до підкласу 4222 Службовці з інформування (довідок). Відповідно до розшифровки ієрархічної структури кодових позначень наведених в Розділі 3 "ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ" діючого Національного Класифікатору Професій затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №327 від 28.07.2010: Перша цифра коду відповідає за рівень освіти (розділу); 4 ТЕХНІЧНІ СЛУЖБОВЦІ Цей розділ вміщує професії, що передбачають знання, необхідні для підготовки, збереження, відновлення інформації та проведення обчислень. До цього розділу належать професії, до яких може бути застосований рівень кваліфікації "молодший спеціаліст", а також професії, що вимагають повної загальної середньої та професійно-технічної освіти чи повної загальної середньої освіти та професійної підготовки на виробництві. Виходячи з наведеного, зазначена спеціальність потребує відповідний документ, що підтверджує рівень професійної освіти, навчання чи підготовки. Замовник не знайшов типового професійного стандарту саме по диспетчеру або оператору для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень, тому при визначенні даного критерію керувався найбільш близьким професійним стандартом для професії диспетчера або оператора пульту, враховуючі необхідність знання такими працівниками вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та керування НАПБ Б.01.017-2015 “Правила з пожежного спостерігання”. Ми, як Замовник не встановлюємо ніяких дискримінаційних вимог, адже ж тендерної документацією передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Якщо Ви вважаєте, що не повинні надавати вказані документи, Ви можете надати лист – роз'яснення з вказанням законних підстав ненадання вказаних документів, виходячи з вимог нашого роз'яснення та Вашу пропозицію буде розглянуто на загальних підставах. Тому, вважаємо, що підстав для внесення змін у тендерну документацію не має.
Дата відповіді: 16.11.2023 14:06
Відповідь надана

Обладнання для проведення гідро- і пневмо випробувань на міцність та герметичність елементів протипожежних систем

Номер: 2b004de8f6954f2e8f37c9eab5d3bfd0
Дата опублікування: 12.11.2023 16:33
Опис: Додатком 3 вимагається підтвердити наявність діючих свідоцтв на повірки обладнання для виконання послуг, зокрема Обладнання для проведення гідро- і пневмо випробувань на міцність та герметичність елементів протипожежних систем. Надайте відповідь - які роботи, передбачені технічним завданням будуть виконуватись за допомогою Обладнання для проведення гідро- і пневмо випробувань на міцність та герметичність елементів протипожежних систем
Відповідь: Шановний Учаснику! Учасник має надати свідоцтва повірок на обладнання, що вказано у Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" - п. 16 (технологічні вимоги щодо наявності матеріальнотехнічної бази). Відповідні зміні будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.11.2023 17:00
Відповідь надана

пункт 47 викладено без урахування діючої редакції Особливостей

Номер: 75dcecbbd8534d219fbd1870bb4bfcdc
Дата опублікування: 12.11.2023 16:25
Опис: Після останніх змін в Особливості, в п.п. 11 пункту 47 було додано "крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА". В тендерній документації пункт 47 викладено без урахування Особливостей в останній редакції . Внесіть зміни.
Відповідь: В тендерну документацію буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді: 13.11.2023 17:04
Відповідь надана

Чому при оголошенні даної закупівлі вами не було враховано рішення АМКУ № 8367 -р/пк-пз від 08.06.2023?

Номер: ec56fd72e5d44c41b9940c4b4b86195c
Дата опублікування: 12.11.2023 16:21
Опис: "Організація учасника має відповідати вимогам законодавства з організаційних питань (підтверджується звітом за результатами сертифікаційного аудиту та сертифікату ISO 9001:2015 – сфера сертифікації: проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, технічне обслуговування пожежної (або охоронно-пожежної) сигналізації), установок (або систем) пожежогасіння, оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі, первинних засобів пожежогасіння, пожежного спостереження або спостерігання за системами протипожежного захисту)." Саме ця вимога вже ж оскаржувалась в АМКУ і рішення було не на користь замовника. Врахуйте рішення АМКУ від 08.06.2023 № 8367 -р/пк-пз від 08.06.2023 та приберіть зазначену вимогу
Відповідь: Шановний Учаснику! Участь у закупівлі мають право приймати всі учасники, які пройшли відповідну сертифікацію,мають звіт по аудиту та сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" у частині встановлення та обслуговування пожежної сигналізації, сфера сертифікації не повинна дослівно відповідати вказаної в документації. Відповідні зміні будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.11.2023 16:59
Відповідь надана

Копія дійсної ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів з середніми наслідками.

Номер: f66ec22cb12c45e090edc19a4e8ee19b
Дата опублікування: 12.11.2023 15:43
Опис: "Копія дійсної ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів з середніми наслідками." Відповідно до Постанови № 314 від 18.03.2022 року, замість будівельної ліцензії роботи можна виконувати на підставі деклараціі на проведення будівельних робіт. Внесіть відповідні зміни та виклаіть даний пункт у наступній редакції: Копія дійсної ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України або деклараціі на проведення будівельних робіт з середніми наслідками"
Відповідь: Шановний Учаснику! У Додатку 1 тендерної документації у пункті 4.6. Вказано: “Копія дійсної ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів з середніми наслідками. *Якщо Учасник не повинен надавати відповідно до норм чинного законодавства документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу”. Відповідно, Ви маєте право надати відповідний лист-роз’яснення та декларацію на проведення будівельних робіт з середніми наслідками, якщо вона відповідає законодавчим підставам. Вносити зміні до тендерної документації не має потреби.
Дата відповіді: 13.11.2023 16:47
Відповідь надана

копії відповідних свідоцтв, посвідчень, або інших документів, виданих ДСНС України

Номер: d4666672fe0c43b6b01c60d22879aa94
Дата опублікування: 12.11.2023 15:37
Опис: "Учасник повинен передбачити наявність кваліфікованого персоналу ( не менш ніж 3 особи), якій пройшов спеціальне навчання та склав іспит за програмою з таких видів робот та послуг як спостерігання за системами протипожежного захисту ( - надати копії відповідних свідоцтв, посвідчень, або інших документів, виданих ДСНС України)". Шановна уповноважена особа. Ви вже втретє в цьому році намагаєтесь провести дану закупівлю, і якщо будете встановлювати вимоги, які не передбачені законодавством, то і третя спроба буде невдалою. Вимоги до персоналу, який залучається до спостерігання за встановленою системою викладені в п.23 Постанови 852, і не передбачають наявність спеціального навчання кваліфікованого персонла іспиту за програмою з таких видів робот та послуг як спостерігання за системами протипожежного захисту ( - надати копії відповідних свідоцтв, посвідчень, або інших документів, виданих ДСНС України). Не затягуйте закупівлю, приберіть видуману вимогу і не змушуйте нас звертатись в АМКУ
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п.23 Постанови 852 передбачено: “Наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну)”, але не вказано вимог до спеціального навчання таких осіб. Вимоги щодо навчання вказані у наказі Міністерства розвитку економіки, торговли та сільского господарства (Мінекономики) України № 1611 від 25.08.2020 року. Відповідно до професійного стандарту, встановленого цім наказом, у пункті 2.4. вказано “Спеціальне, спеціалізоване навчання” - “”Спеціальне навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності, протипожежного захисту”. Навчання з питань протипожежного захисту мають право проводити ДСНС України, або інші уповноважені органи, при цьому диспетчери або оператори для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень повінні знати вимоги ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та керуватися НАПБ Б.01.017-2015 “Правила з пожежного спостерігання”, які встановлюють вимоги щодо організації роботи центрів приймання тривожних сповіщень, порядку підключення центрів приймання тривожних сповіщень (далі - ЦПТС) та систем передавання тривожних сповіщень (далі - СПТС), передачі сигналів пожежної тривоги та попередження про несправність, технічного обслуговування СПТС та є обов'язковими для виконання всіма суб'єктами господарювання, які здійснюють пожежне спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів, виконують роботи з підключення та технічного обслуговування СПТС, а також всіма суб'єктами господарювання незалежно від форм власності та органами виконавчої влади, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання. Тому, ця вимога повністю передбачена законодавством України. Відповідно, вказана вимога ніяким чином не є дискримінаційною та участь у Закупівлі можуть браті усі Учасники, які мають трудові відносини з диспетчерами або операторами для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень, що відповідають вимогам діючого законодавства.
Дата відповіді: 13.11.2023 16:47
Відповідь надана

Уточнення щодо тендерної документації

Номер: ab7f17afb16f49e99d96390cd2e956cc
Дата опублікування: 12.11.2023 12:54
Опис: Шановний Замовнику! В нас, як учасника закупівлі виникло декілька запитань з приводу закупівлі. Будь ласка, надайте роз'яснення або внесіть зміни до тендерної документації: 1) У додатку 1 Таблиця 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано “Транспортні засоби, підйомники, техніка тощо*”. Що мається на увазі під підйомниками? Якщо це драбині або будівельні лиси – це зрозуміло, але якщо Ви потребуєте ще якісь підйомники – це не відповідає умовам діючого законодавства! Надайте будь ласка роз'яснення 2) Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" - п. 16 (технологічні вимоги щодо наявності матеріальнотехнічної бази), учасник "зобов’язаний" мати: - прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); У додатку 3 у Вас вказано, що учасник має надати свідоцтва повірки на “Комплект тестових приладів” та “Обладнання для проведення гідро- і пневмо випробувань на міцність та герметичність елементів протипожежних систем”. Просимо дати роз'яснення, чи має право учасник надати у якості комплекту тестових приладів саме тестер та замість обладнання для проведення гідро- і пневмо випробувань на міцність та герметичність елементів протипожежних систем - пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)? 3) Додатком 3 передбачено, що організація учасника має відповідати вимогам законодавства з організаційних питань (підтверджується звітом за результатами сертифікаційного аудиту та сертифікату ISO 9001:2015 – сфера сертифікації: проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, технічне обслуговування пожежної (або охоронно-пожежної) сигналізації), установок (або систем) пожежогасіння, оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі, первинних засобів пожежогасіння, пожежного спостереження або спостерігання за системами протипожежного захисту). Якщо в нас є вказаний сертифікат та звіт, але сфера сертифікації не відповідає дослівно вказаної у Вас в документації, чи маємо ми право приматі участь у закупівлі ? 4) Додатком 3 передбачена наявність ліцензії на провадження господарської діяльності за предметом закупівлі (підтверджується довідкою з відомостями про дату та номер наказу ДСНС України про затвердження (видачу) ліцензії. Ліцензія повинна передбачити можливість виконання учасником наступних видів діяльності: Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту; технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння. Навіщо Вам ліцензія на технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння? Роз'ясніть, будь ласка, якщо в нас, як учасника не буде такого виду ліцензування, наша пропозиція буде допущена до розгляду? 5) Додатком 3 передбачено: “Зниження ціни пропозиції допускається виключно за рахунок прибутку учасника”. Вкажіть, будь ласка, якім чином ми, як учасник маємо змогу приймати участь у аукціоні, не знижуючи при цьому інші виді? Надайте будь ласка роз'яснення, чи при зниженні в процесі аукціону ціни за рахунок вартості матеріальних ресурсів, обсягу людино-годин, видів робіт нашу пропозицію буде відхилено?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому, надаємо вичерпні відповіді на всі Ваші запитання: 1) Додатком 1 Таблиця 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано “Транспортні засоби, підйомники, техніка тощо*”. Дійсно, мається на увазі драбині або будівельні лиси, або інші підйомні засоби, які необхідні для виконання робіт, передбачених закупівлею. 2) Учасник має право надати свідоцтва повірок на обладнання, що вказано у Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" - п. 16 (технологічні вимоги щодо наявності матеріальнотехнічної бази). Тобто, Ви маєте безумовне право надати у якості комплекту тестових приладів саме тестер та замість обладнання для проведення гідро- і пневмо випробувань на міцність та герметичність елементів протипожежних систем - пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму). 3) Участь у закупівлі мають право приймати всі учасники, які пройшли відповідну сертифікацію та мають сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" у частині встановлення та обслуговування пожежної сигналізації, сфера сертифікації не повинна дослівно відповідати вказаної в документації. 4) Додатком 3 передбачена наявність ліцензії на провадження господарської діяльності за предметом закупівлі (підтверджується довідкою з відомостями про дату та номер наказу ДСНС України про затвердження (видачу) ліцензії. Ліцензія повинна передбачити можливість виконання учасником наступних видів діяльності: Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту; технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння. Роз'яснюємо, що це не вичерпний перелік видів ліцензування з питань пожежної безпеки, Замовником були узяті за основу лише основні. У учасника закупівлі обов'язково повинні бути таки види, як: “Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передачі тривожних сповіщень; спостерігання за системами протипожежного захисту”. Тому, якщо у учасника не буде такого виду ліцензування як “технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння” , така пропозиція буде допущена до розгляду на загальних підставах. 5) Щодо вимоги “зниження ціни пропозиції допускається виключно за рахунок прибутку учасника”, то це бажання Замовника максимально зекономити на закупівлі, але, звісно що при зниженні в процесі аукціону ціни за рахунок вартості матеріальних ресурсів, обсягу людино-годин, видів робіт таку пропозицію не буде відхилено.
Дата відповіді: 13.11.2023 16:47