-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
шкільні меблі, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 Шкільні меблі
Завершена
1 390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 950.00 UAH
Період уточнення:
10.11.2023 20:48 - 15.11.2023 00:00
Відповідь надана
засвідчення документів
Номер:
7c4c30bea61645a3b1e6f589971ffe2b
Дата опублікування:
13.11.2023 15:31
Опис:
Доброго дня. У вас в додатку 2 є вимога "...У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документа – це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою, у разі її використання....." , а у тендерній документації їнша вимога - "...Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису..." Як правельно оформити пропозицю? Треба завіряти документи чи ні? Дякуємо заздалегіть.
Відповідь:
Шановний учаснику, згідно з п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Згідно з Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (наприклад, розпорядчий документ, фінансова звітність, видаткова накладна тощо). Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Електронний документ отримує юридичну силу за допомогою електронного підпису. Отже, вказана вимога стосується лише електронних документів.
Всі документи тендерної пропозиції, що завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, мають бути придатними для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Саме такі документи згідно з додатком №2 до тендерної документації мають бути посвідчені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою, у разі її використання.
Дата відповіді:
14.11.2023 12:02