• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія з розподілом

Торги відмінено

3 555 050.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 550.50 UAH
Період уточнення: 10.11.2023 09:54 - 03.12.2023 00:00
Відповідь надана

Незаконна вимога в ТД.

Номер: 150d73cb9ae74c25b5575c350592660b
Дата опублікування: 13.11.2023 12:52
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку №1 Ви висуваєте вимогу: «Учасник, у якого не створено власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, оскільки ним обслуговується менше 50 000 тисяч споживачів і створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є для нього обов’язковим, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.». Відповідно до п.29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Оскільки, предметом даної закупівлі є електрична енергія – національним стандартом для неї є ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності», який не передбачає довідок від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Дана вимога не узгоджуються із вимогами законодавства. Встановивши наведені вище умови у Документації, Ви порушуєте положення пункту 29 Особливостей. Наша позиція підтверджується актуальною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до якої замовник також встановив вимогу щодо довідок від всіх операторів системи розподілу, а саме рішення №3653-р/пк-пз від 23.03.2023 (UA-2023-03-09-009493-a). Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації, в іншому випадку буде подана скарга в АМКУ.
Відповідь: Доброго дня, звернення прийняте до уваги, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 13.11.2023 15:29
Відповідь надана

Обмеження прав учасника

Номер: 8f65695407fc4d3aba6bb40402819c86
Дата опублікування: 13.11.2023 11:48
Опис: Шановний замовник, ваші вимоги документації щодо ISO є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо видалити зазначені вимоги з тендерної документації. На підтвердження наших слів, надаємо сучасну практику АМКУ щодо оскарження ISO (практика 2023 року), а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a. У разі, якщо зміни не будуть внесені, нами буде подана скарга до органу оскарження на умови тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику звернення прийняте до уваги будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 13.11.2023 16:03
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 7a8eb14f9a064dfe9ae8be5aa35bab65
Дата опублікування: 10.11.2023 15:43
Опис: Добрий день, Замовнику! Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. В Додатку №1 тендерної документації викладено незаконну та дискримінаційну вимогу щодо подання Учасниками ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»; ISO 45001:2018 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці»; ISO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування.»; ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги»; ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги». Аналіз практики АМКУ протягом 2022-2023 року дає зрозуміти, що у разі закупівлі електричної енергії, відповідно до абз.2 п.29 Особливостей: «у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)». Національний стандарт не передбачає вище зазначені ISO, отже Замовник свідомо додав ці документи для того щоб обмежити коло потенційних Учасників. Чи не вважаєте Ви, що за таких умов тендерної документації, жоден з вищезазначених принципів публічних закупівель не дотримується? Просимо видалити зазначені вимоги з тендерної документації. У разі бездіяльності Замовника стосовно даного питання, Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), що значно затягне терміни проведення даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, звернення прийняте до уваги, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 13.11.2023 16:04