• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стільці код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Додаткові кошти виділені згідно рішення Коломийської міської ради від 12.10.2023 №3119-48/2023

Завершена

110 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 103.75 UAH
Період уточнення: 09.11.2023 17:34 - 14.11.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: b7a37e7c4ff443c08d2057cd5aab1f9f
Дата опублікування: 10.11.2023 16:06
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 13.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині грошових розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». Звертаємо Вашу увагу на те, що 2023 фінансовий рік добігає свого кінця, а тому через наяність в проекті договору пункту 4.3. стосовно того, що Замовник не несе відповідальність за порушення строку на оплату за поставлений Товар може мати місце ситуація у котрій Замовник не сплатив в порядку передбаченому Договором за поставлений Товар, а строк дії Договору закінчився, що у свою чергу може призвести до порушення законних прав та інтересів Постачальника, який належним чином виконав свої зобов'язання за Договором та поставив Замовнику якісний Товар в строк передбачений Договором. Внесення таких зімн в проект Договору жодним чином не порушує законні права та інтереси Замовника, а лише сприяє балансу прав та обов'язків між Сторонами. Таким чином. На підставі вищевикладеного, просимо Вас внести відповідні зміни в пункт 13.1. проекту Договору.
Відповідь: Наявність зазначеного пункту в Договорі не означає, що Замовник отримує товар і не проводить оплату, посилаючись на підстави, зазначені в пункті 4.3.
Дата відповіді: 13.11.2023 12:41
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 7e26640b504e4468b16f07371b001d2c
Дата опублікування: 10.11.2023 16:05
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 7.3. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «У разі прострочення виконання Виконавцем своїх зобов’язань більш ніж на 30 (тридцять) календарних днів, останній сплачує Замовнику штраф у розмірі 7% від загальної суми Договору». Відповідно до частини 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Таким чином, пункт 7.3. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому в пункт 7.3. проекту Договору беззаперечно повинні бути внесені відповідні зміни.
Відповідь: Згідно ч.1. статті 627 Цивільного кодексу України, кожна із сторін є вільною у визначенні умов договору. Ви маєте право або погодитись на наші умови і укласти (у разі визнання вас переможцем) з управлінням культури та туризму Коломийської міської ради договір згідно ч.1 статті 638 Цивільного кодексу України, або відмовитись від укладення договору. У цьому полягає принцип свободи договору.
Дата відповіді: 13.11.2023 12:41
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: fe58c695d42f4cd0ac2d2ade9898516f
Дата опублікування: 10.11.2023 16:04
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 5.2. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Умови поставки – протягом 4 (чотирьох) календарних днів з дня подання заявки від Замовника. Хочемо звернути Вашу увагу на той факт, що строк для поставки товару у 2 (два) календарні дні є занадто скороченим, беручи до кількість Товару, яка підлягає поставці за цим Договором, логістичні аспекти організації поставки, завантаження та пакування відповідного Товару. Поставка в такий строк є проблематичною, а в свою чергу збільшення строку поставки до 4 (чотирьох) календарних днів жодним чином не порушить права Замовника, проте надасть трохи більше часу Постачальнику для підготовки Товару до поставки з дотриманням усіх обов’язків Постачальника, які передбачені Договором. Тому просимо розглянути можливість внесення відповідних змін в пункт 5.2. проекту Договору.
Відповідь: Норми Закону і Особливостей не містять обмежень, порядку та/або умов щодо встановлення Замовником у тендерній документації строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Строк поставки товару, що є предметом закупівлі, було встановлено Замовником у тендерній документації відповідно до вимог Закону і Особливостей та обумовлений нагальною потребою у поставці крісел . Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді: 13.11.2023 12:40
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 2ca6b431c7b4418bbe404422238eac74
Дата опублікування: 10.11.2023 16:04
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 4.3. проекту Договору, оскільки відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Отже, договір поставки за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків. Так, Постачальник приймає на себе обов'язок поставити якісний Товар в строк, який вказано у Договорі, а Покупець (Замовник) приймає зобов'язання оплатити поставлений Товар. Отже, зазначення в пункті 4.3. Договору формулювання про те, що Замовник не несе відповідальність за поршуення строку та порядку оплати є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, в пункт 4.1. проекту Договору беззаперечно повинні бути внесені відповідні зміни.
Відповідь: У зв'язку з воєнним станом в Україні та з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» оплати за договорами за рахунок коштів державного бюджету можуть здійснюватись, зокрема із затримками, незалежно від дій управління культури та туризму Коломийської міськох ради (покупця).
Дата відповіді: 13.11.2023 12:40