• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин марки А-95 (А-95 євро, А-95 PRO) для автотранспортних засобів Головного управління

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період уточнення: 09.11.2023 15:47 - 14.11.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тенденої документації

Номер: 7783eb3197554b83ab698835767a102d
Дата опублікування: 10.11.2023 16:45
Опис: З аналізку проведених вами закупівель у 2023 році за кодом 09130000-9 Нафта і дистиляти, єдиним учасником всіх закупівель та постачальником за договором без застосування електронної системи є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БВС РИТЕЙЛ".Таким чином, ваша попередня відповідь не є достовірною.
Відповідь: Щодо Вашого питання повідомляємо наступне. Головним управлінням здійснюються закупівлі за кодом ДК021:2015-09130000-9 "Нафта і дистиляти". За 10 місяців 2023 року переможцями ставали такі учасники: ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ". За 2022 рік переможцями ставали такі учасники: ТОВ "БВС РИТЕЙЛ"; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"; ТОВ "НАДЕЖДА 1988". За 2021 рік переможцями ставали такі учасники: ТОВ "НАДЕЖДА 1988". Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Замовник не вбачає жодних дискримінаційних вимог в оголошеній закупівлі та тендерній документації
Дата відповіді: 13.11.2023 18:28
Відповідь надана

Визначення предмету закупівлі та надання переваг певному учаснику

Номер: 76b67543478e4cb5817d9c58bc5252b7
Дата опублікування: 09.11.2023 17:17
Опис: Відповідно до оголошення про закупівлю вами здійснюється закупівля Бензин марки А-95 (А-95 євро, А-95 PRO). Бензин А-95 PRO є брендовим пальним яке виготовляє та розповсюджує виключно в своїй мережі компанія БВС РІТЕЙЛ( учасник закупівель). Вами також встановлюється вимога щодо наявності мінімум однієї АЗС учасника (власної, орендованої або іншого права користування) у радіусі до 5 км. поблизу наступних населених пунктів: - м. Полтава; - м. Кременчук; - м. Гадяч; - м. Глобине; - м. Гребінка; - м. Карлівка; - м. Кобеляки; - смт. Оржиця; - м. Решетилівка; - смт. Чутове; - м. Лубни; - м. Миргород; - смт. Н.Санжари. За дивним збігом обставини цей перелік населенних пунктів Полтавської області повністю збігається з місцями розташування АЗС мережі БВС, згідно інформації за посиланням https://bvsua.com/ua/voditeljam/karta-seti . Чи не є це проявом корупції та змови замовника з учасником з метою спотворення результатів торгів та надання переваг певному учаснику?
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. Щодо визначення марки бензину, зазначаємо, що у тендерній документації на закупівлю Бензину марки А-95 (А-95 євро, А-95 PRO) для автотранспортних засобів Головного управління вказано, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Полтавській області (далі - Головне управління), як замовником, здійснюється закупівля бензину не якоїсь окремої та конкретної марки чи бренду, а марок А-95, А-95 євро та А-95 PRO. У результаті моніторингу ринку пального, Головним управлінням було виявлено, що бензин марки А-95 PRO не являється брендовим бензином лише однієї мережі, зазначене пальне реалізується й іншими компаніями (наприклад - мережа АЗС NEON GROUP), але не зважаючи й на це, замовником чітко зазначено й інші марки бензину, що приведені вище, серед яких і пальне марки А-95 євро, яке відсутнє у мережі заправок, що зазначена у Вашому питанні. Визначення Замовником різних брендів та марок бензину лінійки А-95 вказано для можливості прийняття участі більшої кількості учасників. Крім того, Головне управління, як замовник, неодноразово проводило закупівлю пального за вищезазначеними параметрами, в результаті яких, за результатами аукціонів (або без) у відкритих торгах (з особливостями) було визначено переможцями різних учасників закупівель. Щодо вимоги наявності мінімум однієї АЗС учасника (власної, орендованої або іншого права користування) у радіусі до 5 км. поблизу наступних населених пунктів: - м. Полтава; - м. Кременчук; - м. Гадяч; - м. Глобине; - м. Гребінка; - м. Карлівка; - м. Кобеляки; - смт. Оржиця; - м. Решетилівка; - смт. Чутове; - м. Лубни; - м. Миргород; - смт. Н.Санжари повідомляємо, що в технічній документації (додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю Бензину марки А-95 (А-95 євро, А-95 PRO) для автотранспортних засобів Головного управління зазначено перелік саме тих населених пунктів, в яких розташовано сервісні центри Головного управління, за якими закріплено службовий автотранспорт. Придбання пального в інших населених пунктах не приймається до розгляду з ряду різних причин (залишки пального, відсутність автотранспорту, що закріплений за іншими сервісними центрами в інших населених пунктах тощо). Крім того, Головним управлінням не зазначено певний вид, право власності чи інші вимоги до заправних станцій, а також чітко вказано те , що заправні станції можуть знаходитись на певній відстані від зазначених населених пунктів, в межах якої дозволено здійснювати виїзди автотранспорту з метою їх подальшої заправки пальним. Також, при моніторингу наявності АЗС, в зазначених в тендерній документації населених пунктах, виявлено декілька АЗС різних брендів (а саме - від трьох до восьми організацій), що займаються реалізацією пального в тому чи іншому населеному пункті через АЗС різного користування та форм власності. Таким чином, замовником оголошено закупівлю Бензину марки А-95 (А-95 євро, А-95 PRO) для автотранспортних засобів Головного управління з дотриманням чинного законодавства та принципів публічних закупівель.
Дата відповіді: 10.11.2023 15:25