-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації в Сем'янівському навчально-виховному комплексі Полтавської міської ради за адресою: Полтавська область, Полтавський район, с. Сем’янівка, вул. Центральна, 38 (ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
246 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 462.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 462.00 UAH
Період уточнення:
09.11.2023 15:24 - 14.11.2023 00:00
Відповідь надана
приміщення
Номер:
df980b646dde4a5d9e81d284b92fe134
Дата опублікування:
13.11.2023 15:51
Опис:
Вимога ТД:Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому будуть проводитись роботи.Ліцензіяна провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення діє на всій території України і не має територіальної прив'язки. Таким чином, вимога пронаявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому будуть проводитись роботи є незаконною та безпідставною. Видаліть дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно
чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі».
частиною третьою статті 22 Закону, відповідно до якої, тендерна документація може містити
іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник
вважає за необхідне включити до тендерної документації.. Згідно частини 2 ст. 16 Закону
Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури
закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника
процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та
досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової
спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для виконання робіт, які є
предметом закупівлі необхідна наявність чималої кількості матеріалів та обладнання на
чималу суму коштів. Надання послуг, що є предметом закупівлі будуть здійснюватися у
робочий час закладу. Заклад не має наміру та можливості брати на себе зобов`язання із
забезпечення охорони та збереження матеріальних цінностей виконавця, які будуть
знаходитись на території закладу. Зберігати та охороняти майно Виконавець має власними
силами. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та вказує в тендерній
документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності
учасників установленим критеріям.
Дата відповіді:
14.11.2023 15:21
Відповідь надана
Огляд
Номер:
95531ea92dd3401089431518110b628f
Дата опублікування:
13.11.2023 15:49
Опис:
Учасники в період уточнень повинні здійснити попередній огляд об’єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного підписами Представником Учасника й Замовника. " Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо, що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб довести вашу неправоту при проведенні закупівлі із незаконною конкуренцією до правоохоронних органів
Відповідь:
Для оцінки Учасником власних можливостей та наявності власних кваліфікованих
фахівців, вимога про огляд об’єктів дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості
обладнання пожежної сигналізації, його технічний стан, проект монтажних робіт і
визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і
техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію,
кошторисну документацію, і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що
безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у
статті 3 Закону «Про публічні закпівлі», а також у випадку наявності додаткових питань
задати їх Замовнику через майданчик з метою дотримання всіх принципів публічних
закупівель, а саме відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", серед яких
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Будь-який потенційний Учасник має
право в робочі дні у відповідності до тендерної документації відвідати об’єкт й
ознайомитися з вище зазначеним. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників
всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть взяти участь у даній процедурі
закупівлі на рівних умовах.
Дата відповіді:
14.11.2023 17:12
Відповідь надана
Сміття
Номер:
911c34dd753e4646b71d75c6286ee2e5
Дата опублікування:
13.11.2023 15:48
Опис:
Документація містить вимогу:1.-Копія сертифіката ДСТУ ISO 27001:2015 «Систему управління інформаційною безпекою» (ISO 27001:2015, IDT)», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), щодо визначного виду господарської діяльності, що є суміжним із забезпеченням виконання умов договору, а саме: електромонтажних робіт. Орган, що видав вище зазначений сертифікат, повинен входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний атестат акредитації, на підтвердження чого учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат. 2.-Копія сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016 IDT)», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), щодо визначного виду господарської діяльності, що є суміжним із забезпеченням виконання умов договору, а саме: електромонтажних робіт. Орган, що видав вище зазначений сертифікат, повинен входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний атестат акредитації, на підтвердження чого учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат. 3.Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому будуть проводитись роботи. Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України.В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Шановний учаснику!
Питання повторює задане вище.
Дата відповіді:
14.11.2023 15:20
Відповідь надана
Акредитація
Номер:
68248098d5a9452b815e828f75ceb672
Дата опублікування:
13.11.2023 15:43
Опис:
Документація містить вимогу:1.-Копія сертифіката ДСТУ ISO 27001:2015 «Систему управління інформаційною безпекою» (ISO 27001:2015, IDT)», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), щодо визначного виду господарської діяльності, що є суміжним із забезпеченням виконання умов договору, а саме: електромонтажних робіт. Орган, що видав вище зазначений сертифікат, повинен входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний атестат акредитації, на підтвердження чого учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат. 2.-Копія сертифіката ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 37001:2016 IDT)», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), щодо визначного виду господарської діяльності, що є суміжним із забезпеченням виконання умов договору, а саме: електромонтажних робіт. Орган, що видав вище зазначений сертифікат, повинен входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний атестат акредитації, на підтвердження чого учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат. 3.Обов’язково надається документ, що свідчить про наявність в учасника приміщення нежитлового призначення, яке використовується в якості бази для зберігання матеріалів (складу, технічного приміщення або т.ін.), яка за своїм місцем розташування є найбільш приближеною до об’єкту на якому будуть проводитись роботи. Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України.В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що тендерну документацію по даній закупівлі,
складено з урахуванням всіх вимог, зазначених у статті 22 Закону України “Про публічні
закупівлі”(в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі - Закон). Закон визначає правові
та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб
держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна
документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а
також спосіб їх документального підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі,
керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Зазначаємо, що система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність
міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO,
International Organization for Standardization). Відповідно вимога надати сертифікати ISO не є
дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію,
яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні.
Для виконання робіт, які є предметом закупівлі необхідна наявність чималої кількості
матеріалів та обладнання на чималу суму коштів. Надання послуг, що є предметом закупівлі
будуть здійснюватися у робочий час закладу. Заклад не має наміру та можливості брати на
себе зобов`язання із забезпечення охорони та збереження матеріальних цінностей виконавця,
які будуть знаходитись на території закладу. Зберігати та охороняти майно Виконавець має
власними силами. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та вказує в
тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження
відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно, Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель, оскільки
правом замовника закупівель встановлювати критерії на власний розсуд враховуючи предмет
закупівлі.
Дата відповіді:
14.11.2023 17:01