• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засувки та крани кульові за кодом ДК 021-2015 (CPV) 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Завершена

944 882.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 724.41 UAH
Період уточнення: 09.11.2023 15:19 - 14.11.2023 00:00
Відповідь надана

Питання

Номер: 613a5dab2fa446a59f88e14cfb1b5ca9
Дата опублікування: 13.11.2023 22:42
Опис: Чому більш ніж три роки поспіль ви закуповуєте товар одного виробника? Виробник Трубоелемент.
Відповідь: Закупівля здійснюються за принципами передбаченими ч.1 та ч.4 ст. 5 Закону, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до частини 4 ,статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім, цього Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться відповідно до п. 41 Особливостей. За результатами оцінки та розгляду тендерних пропозиції замовник визначає переможця та приймається рішення про намір укласти договір про закупівлю та укладає договір про закупівлю товару з переможцем процедури закупівлі за результатами тендеру.
Дата відповіді: 15.11.2023 16:58
Відповідь надана

Питання щодо ваги кранів

Номер: ef5d3a3d83c64a3faf4530c6da72adac
Дата опублікування: 13.11.2023 22:21
Опис: Шановний Замовнику, вимагаємо внести зміни, щодо наявності інформації щодо ваги кранів в сертифікаті відповідності. Данний сертифікат є тільки в одного учасника. Інформація щодо ваги може відзначатися в паспорті на товар. Якщо не буде змінено дану вимогу будемо змушені повідомити контролюючі органи та ДАСУ про лобіювання інтересів конкретного учасника. Вимагаємо внести зміни. Або просто вкажіть конкретного виробника та учасника, якого ви вже обрали.
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Звертаємо увагу, що вимога обов'язкового надання сертифікатів відповідності захищає Замовника від продукції низької якості. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону , тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Сертифікат відповідності є документом, що передбачається чинним законодавством України, тому вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Умови Документації не обмежують коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов’язаними виробниками предмета закупівлі, оскільки передбачають можливість надання документів від виробників, їх офіційних представників, дилерів, дистриб’юторів, покупців продукції, що становлять предмет закупівлі. Відсутність сертифікатів відповідності не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації, тому не вважаємо дану вимогу «безпідставною» та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (приклад Рішення №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2) та Верховного суду (приклад справа № 826/15639/17). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Дата відповіді: 15.11.2023 16:57