• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період уточнення: 09.11.2023 10:23 - 17.11.2023 00:00
Відповідь надана

щодо транспортних засобів

Номер: c8eb6e2838dd4c079a2370f674c479ff
Дата опублікування: 16.11.2023 15:08
Опис: Чи може Учасник процедури закупівлі залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, а саме чи дозволяється наявність в Учасника автомобільної техніки, мобільних груп на підставі Договору про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об'єкт? Чи це має бути виключно транспортний засіб, що знаходиться у власності Учасника або використовується на підставі Договору оренди?
Відповідь: Доброго дня. Що стосується фізичних осіб (мобільних груп) то вони повинні бути у вашому штаті для 100%-го виконання вимог Замовника. Що стосується автотранспорту, то він у вас має бути або на підставі права власності або на праві користування на підставі договору оренди або іншого договору.
Дата відповіді: 17.11.2023 09:01
Відповідь надана

Уточнення

Номер: accc0218a9c74e718ed39012012e9a20
Дата опублікування: 15.11.2023 13:06
Опис: Доброго дня, Шановний замовнику! 10 червня 2021р. набув чинності Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217 – IX (далі – Закон № 1217), який вніс зміни до Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) щодо нових правил обліку трудової діяльності працівника. Із цієї дати запроваджено електронний облік трудової діяльності. Основна суть змін — переведення обліку трудової діяльності працівника з паперової форми (у трудовій книжці) в електронну — у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (ст. 48 КЗпП). Відтепер роботодавець звільнений від обов’язку зберігання трудової книжки. В новій редакції ст. 48 КЗпП зазначається: роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Після чого трудова книжка повертатиметься працівнику. На підставі вище викладеного, чи можемо ми на виконання вимоги, щодо підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці, надати замість копій трудових книжок скановані копії трудових договорів. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Вдячний за ваше запитання. Так як в ТД зазначено щодо надання трудової книжки, то краще самє таким чином і діяти. Минулого разу нам вже робили зауваження АМКУ по документам. Так, трудова книжка може зберігатися як у роботодавця так і у працівника але скановану копію роботодавець у будь якому разі робить для формування реєстрів. Тож, у вас сканкопія повинна бути. Тому проблеми ніякої не повинно бути. То краще подавайте копію трудової.
Дата відповіді: 16.11.2023 09:13
Відповідь надана

Довідки про місце реєстрації осіб

Номер: 3caac2c9ac1b426fb7be77fab55866f5
Дата опублікування: 13.11.2023 09:58
Опис: Шановний Замовнику! У Вас міститься вимога про надання "в) довідки про місце реєстрації осіб, що залучатимуться учасником охоронниками." Чи можемо ми подати довідку у довільній формі з вказанням місця реєстрації охоронників і вказати цю довідку як конфіденційну інформацію?
Відповідь: Доброго дня! Ви можете подати таку довідку, у якій підтверджуєте загальні відомості, а саме щодо реєстрації у тому чи іншому місці, не зазначаючи деталі. Підтверджуючи документи такої реєстрації ви можете подати у разі укладання договору.
Дата відповіді: 14.11.2023 08:59
Відповідь надана

Загальна чисельність наряду на добу – 2 охоронники

Номер: 3894d4ca90b6401eb8b88ef4092f500c
Дата опублікування: 10.11.2023 16:23
Опис: Ви коли вносили зміни щодо постів забули виправити чисельність наряду, тобто у Вас так і залишилося, що на добу 2 охоронники, тобто 2 пости. Прохання підкорегувати.
Відповідь: Так, виправляю.
Дата відповіді: 10.11.2023 19:57
Відповідь надана

Довідки про місце реєстрації осіб, що залучатимуться учасником охоронниками.

Номер: 71225960f6fb49bca8ec7b298cae0acb
Дата опублікування: 10.11.2023 12:02
Опис: Добрий день! У Вас є вимога про надання на охоронників у складі пропопзиції - в) довідки про місце реєстрації осіб, що залучатимуться учасником охоронниками. Чи доречно це робити зараз, коли війна? Навіщо такі документи у системі прозоро? Ворог теж все моніторить. Тим паче, коли полоивна країни ВПО? Просимо прибрати цю вимогу для безпеки самих же працівників. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. Повідомляю, що відомості про місце реєстрації осіб, що залучаються до охорони ніяким чином не пов'язано з військовим станом. Крім цього, учасник подаючи довідку про таку реєстрацію може самостійно вирішити, які саме відомості в довідці він вважає за потрібне зазначити, а які не публікувати. Дякую.
Дата відповіді: 10.11.2023 14:00
Відповідь надана

Вимога!

Номер: bdd43fdb1c3d46309d26ee8113ba58b5
Дата опублікування: 09.11.2023 15:08
Опис: Доброго дня! Прохання роз’яснити на підставі чого сформована Ваша очікувана вартість? Ви закладаєте орієнтовну вартість однієї години охорони – 29,59 гривень (520 000 гривень / 17568 годин охорони). Відповідно до статті 8 проекту Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік»: «Установити з 1 січня 2024 року мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня — 7100 гривень, з 1 квітня — 8000 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня — 42,6 гривні, з 1 квітня — 48 гривень». Тобто розраховуємо мінімально: (42,60 грн. за год. * 91 день (січень-березень 2024 року)*24 години охорони = 93 938,40) + (48 грн. за год. * 275 днів (квітень-грудень 2024 року)*24 години охорони = 316 800,00) = 409 838,40 гривень на 1 пост! Тобто тільки на заробітну плату працівникам потрібно 820 тис. гривень. Не кажучи вже про ПДВ чи єдиний податок, витрати на форму, спецзасоби та машини з групами швидкого реагування, а також прибуток для Виконавця. Чому Ваша очікувана вартість порушує норми трудового законодавства? Укладення договорів із порушенням норм конституційного та трудового законодавства одразу викликає багато питань, в тому числі у Державної служби України з питань праці. Вимагаємо перегляду Вашого бюджету закупівлі у більшу сторону або зменшення обсягу технічного завдання!
Відповідь: Доброго дня! Таку очікувану вартість заклав наш економіст. Я особисто не роблю розрахунки. У зв'язку зі збільшенням мінімальної з/п ви вірно порахували, Тому порадившись з керівництвом мною будуть внесені зміни у ТД та (нічого не поробиш) залишиться тільки один піст, оскільки наш інститут не має достатнього фінансування. Дякую за ваше запитання.
Дата відповіді: 10.11.2023 09:11