• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

1 531 322.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 313.22 UAH
Період уточнення: 07.11.2023 15:28 - 14.11.2023 00:00
Відповідь надана

Строк оплати

Номер: c2dabaf00a0b4a07a56b757f0276204b
Дата опублікування: 10.11.2023 10:14
Опис: Шановний, Замовнику! Відповідно до п.5.6. Проекту договору: «Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем після оплатою у строк визначений у рахунку, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, з можливістю відстрочення до 60 календарних днів оплати отриманого Споживачем рахунку.» Слід зауважити, що відповідно до п. 4. 12 Розділу 4 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (зі змінами і доповненнями), рахунок за спожиту електричну енергію оплачується в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Встановлюючи відстрочку платежу 60 днів Ви порушуєте Правила роздрібного ринку електричної енергії. Постачальник закуповує електричну енергію як біржовий товар який купується відповідно до Закону «Про ринок електричної енергії» на відповідних ринках електроенергії кожного дня за власні кошти згідно зі споживанням Замовника. Оплата споживача постачальнику через 60 днів призведе до значних фінансових витрат постачальника. Просимо виключити дане обмеження з проекту договору та привести у відповідність документацію до чинного законодавства, оскільки даний факт може спричинити скасування закупівлі Державною аудиторською службою України або оскарження тендерної документації в АМКУ.
Відповідь: Термін оплати зазначений, виходячи із графіка фінансування ліцею.
Дата відповіді: 13.11.2023 13:34
Відповідь надана

Щодо відстрочки в 60 днів

Номер: dfe77cc142e94845ade81f90d425db96
Дата опублікування: 09.11.2023 16:54
Опис: п. 5.6 проєкту договору вами зазначено: «Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем після оплатою у строк визначений у рахунку, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, з можливістю відстрочення до 60 календарних днів оплати отриманого Споживачем рахунку.» Дані положення суперечать вимогам чинного законодавства та підлягає вилученню. Зокрема, відповідно до п 4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених Постановою НКЕРКП № 312 від 14.03.2018 р., «Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.» Таким чином, фактичний термін оплати до 60 календарних днів, визначений вами не відповідає вимогам чинного законодавства для даного типу товару (електроенергії). Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію та зазначити у проєкті договорі належний строк оплати, що відповідає положенням чинного законодавства.
Відповідь: Проєкт договору відповідає діючому законодавсту , зміни вноситись не будуть
Дата відповіді: 10.11.2023 09:10
Відповідь надана

питання про статус "переддефолтний"

Номер: 1699bfb202d542ea931b32f8d109cd79
Дата опублікування: 09.11.2023 11:48
Опис: У п.4 Додатку 1 до тендерної документації замовника (підпункт 11) міститься наступна вимога: «Учасник повинен надати гарантійний лист, про те, що він протягом 2022-2023 року не знаходився в статусі «переддефолтний», відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168». Відповідно до норм чинного законодавства, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер. Просимо виключити дискримінаційну вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу відносно надання гарантійного листа щодо не знаходження в статусі «переддефолтний».
Відповідь: Вимога щодо надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції Учасника не є дискримінаційною, оскільки Замовник не обмежує конкуренції та участі у відкритих торгах Учасника, який перебував у статусі "переддефолтний", а лише вимагає надати відповідну інформацію
Дата відповіді: 10.11.2023 08:50