• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Засоби особистої гігієни: підгузники для дорослих

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 429.50 UAH
Період уточнення: 13.02.2018 14:59 - 05.03.2018 16:00
Відповідь надана

Дискримінація в правах на участь у тендері

Номер: a73748245f504d49b453cdad59a066bd
Дата опублікування: 03.03.2018 17:18
Опис: Доброго Дня. Чому до тендеру допускаються тільки учасники, що уже мають досвід роботи із бюджетними організаціями? Цеж порушення Закону України "Про публічні закупівлі". І це може бути офіційно доведено. Прочитайте, будь ласка, ст. 16, п.2. Закону. Дякую за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Згідно п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не визначено поняття «аналогічного договору». П. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі, серед іншого, здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності. У зв’язку із цим Замовник, при встановленні кваліфікаційних критеріїв до даної закупівлі, керується не тільки сукупністю характеристик предмету закупівлі, а й особливостями суб’єктного складу правовідносин, які виникають у процесі здійснення самої закупівлі. Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підпорядковується Київському міському голові, підзвітний та підконтрольний Київській міській раді, а з питань виконання функцій державної виконавчої влади - Міністерству соціальної політики України. Згідно Положення про Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) серед основних його завдань є, зокрема, забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального захисту киян, які беруть участь в антитерористичній операції, членів їх сімей; членів сімей загиблих (померлих) киян під час проведення антитерористичної операції. Таким чином, Замовник є суб’єктом публічного права, і тому підпадає під дію спеціальних норм права, що визначають порядок його функціонування, та фінансується за рахунок місцевого та держаного бюджетів. Зокрема, при проведенні закупівлі Замовник зобов’язаний керуватися ст. 49 Бюджетного кодексу України, яка передбачає здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти виключно на умовах повної післяплати (тобто після отримання товару). Відсутність в учасника досвіду взаємодії з бюджетними установами на умовах повної післяплати прямо впливає на ефективність здійснення закупівлі, оскільки містить ризики щодо затримок у процесі її здійснення або повного зриву. При цьому, будь-які порушення нормального функціонування Замовника призведуть до порушення прав соціально незахищених верств населення міста Києва, що гарантуються Конституцією України. З огляду на вище сказане, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів із бюджетною установою, встановлена виключно з об’єктивних міркувань та жодним чином не порушує законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 07.03.2018 12:29
Відповідь надана

Прохання

Номер: 2836824b6f0548f192bf3d74c8b55441
Дата опублікування: 02.03.2018 14:59
Опис: Доброго дня. Прошу Вас викласти Тендерну документацію в форматі Word, для якісної підготовки документів.
Відповідь: Доброго дня. Тендерну документацію викладено в доступному форматі.
Дата відповіді: 05.03.2018 11:07
Відповідь надана

Уточнення

Номер: ef673eeb160f47b9af96e40b70b9bb53
Дата опублікування: 01.03.2018 15:16
Опис: Доброго дня. В п.3 Додатку 1 ТД, є умова, надати банківську виписку про сплату коштів. в якому вигляді Вам потрібно надати даний докуметн? Це може бути банківська виписка завірена Учаснтиком, чи це повинен бути документ віданий та засвідчений банком? Заздалегіть дякую за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції встановлений ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до даної закупівлі. Згідно п. 5.3 розділу 5 Положення про організацію операційної діяльності в банках України банки обов'язково мають складати на паперових та/або електронних носіях регістри, зокрема особові рахунки та виписки з них. Згідно п. 5.2 Положення регістри бухгалтерського обліку повинні містити назву, період реєстрації операції, прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні. Згідно п. 5.6. цього ж Положення виписки з особових рахунків клієнтів є підтвердженням виконаних за день операцій і призначаються для видачі або відсилання клієнту. Порядок, періодичність друкування та форма надання виписок (у паперовій чи електронній формі) із особових рахунків клієнтів обумовлюються договором банківського рахунку, що укладається між банком і клієнтом під час відкриття рахунку. Таким чином, на виконання вимог п. 3 додатку 1 до тендерної документації учасниками подаються виписки з особового рахунку в банку, які містять інформацію про сплату коштів за поставлений товар по аналогічному договору, що надається учасником на підтвердження наявності відповідного договору, оформлені згідно чинного законодавства України або їх копії, засвідчені уповноваженою особою учасника.
Дата відповіді: 05.03.2018 10:36