-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт 1-го поверху поліклінічного відділення Ярмолинецької ЦРЛ 1-ч
Завершена
1 462 226.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
28.03.2018 13:00 - 03.04.2018 12:00
Відповідь надана
Термін виконання
Номер:
faeff26399ec46a18a63eb4f99020ae4
Дата опублікування:
03.04.2018 09:20
Опис:
Добрий день.
Згідно інформації про предмет закупівлі строк надання (поставки товарів(надання послуг виконання робіт) вказаний - з дня укладання договору до 31.08.2018. Але в Додатку №3 (договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти) строк виконання робіт - до 31.12.2018. Поясніть який насправді має бути термін?
Відповідь:
Повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Дата відповіді:
03.04.2018 16:03
Відповідь надана
Досвід виконання
Номер:
9d3dfa5b505e4152af39df81b7bb39a5
Дата опублікування:
02.04.2018 12:50
Опис:
Добрий день. в п.5 ч.ІІІ тендерної документації вказана позиція "Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів" та документальне підтвердження.
Отже питання до замовника: чи важається Акт КБ-2В, та довідка КБ-3 як позитивний відгук? Чому саме 2 договори за 2017 рік, а не за 2014, 2015 чи 2016 роки?
Адже це свого роду дискримінаційна умова, яка порушує умови прозоро проведення тендеру.
Тепер питання щодо підпункту 3.6.6. пункту 6 ч.ІІІ тендерної документації. Дана вимога дискримінаційна для учасників, які не зареєстровані в регіоні, а саме Хмельницькій облвсті. Під час розрахунку використовуються програмні комплекси, які містять ціни погоджені Мінрегіобудом для всієї України, а не для оеремо взятого регіону. Внесіть зміни до документації.
Вкажіть чи входять в очікувану вартість кошти(відсоток) на технічний та авторський нагляд?
Вкажіть на підставі якого нормативного документу Замовник включив підпункт 5.2.4.п.2 ч.V тендерної документації? Викладіть даний договір для ознайомлення.
Також надайте пояснення щодо підпункту 6.4.9 п.4 ч.VI при чому до Договору на закупівлю робіт за бюджетні кошти (Додаток №3) "умови договору про закупівлю щодо поставки товару". Відкоригуйте тендерну документацію! Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день. У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне.
1. У складі своєї пропозиції учасники мають надати позитивні відгуки від замовників, а не Акти КБ-2В, та довідки КБ-3, оскільки саме у відгуках міститься інформація про позитивне виконання договорів та якість робіт виконаних учасником.
2. Відповідно до вимог п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості укладених аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів, дату укладення та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, які виконувалися в 2017 роках, разом із копіями договорів (не менше двох) та позитивними відгуками до них.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Аналогічної думки притримується Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (Мінекономрозвитку України) у роз’ясненні №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року:
«Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, то не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотри манним законодавства в цілому»
Також у Законі не міститься вимога, що замовник зобов’язаний вимагати лише 1 (один) аналогічний договір.
Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» слід розуміти як наявність в Учасника досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору, а не як виключно досвід виконання 1-го договору та не більше. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
3. Оскільки роботи будуть проводитися в Хмельницькій області, то відповідно поточні ціни на матеріальні ресурси на будовах (об'єктах), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної власності, приймаються за рівнем, що склався в регіоні. Лише у випадку відсутності даних про регіональні ціни на будь-які матеріали, можливе застосування середніх цін, що надаються Мінрегіобудом України. Також під час виконання робіт, технічним наглядом, авторським наглядом та контролюючими органами будуть порівнюватися ціни на матеріали які зазначені підрядником з цінами, які склалися в регіоні.
4. В очікувану вартість не входить технічний та авторський нагляд, оскільки на дані послуги будуть укладатися окремі договора.
5. Щодо вимог підпункту 5.2.4.п.2 ч.V тендерної документації повідомляємо, що відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016, передбачено, що Замовник в тендерній документації в графі «Інша інформація» може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»). Можливість залучення до проведення торгів консультантів підтверджується і роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 3302-04/28136-08 від 25.07.2012.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст.204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету або уповноваженої особи. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг здійснюється учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
В тендерній документації зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Отже, дана норма ТД встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не має наслідком відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та ніяким іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Таким чином, нормами чинного законодавства не заборонено залучення Замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету або уповноваженої особи. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися тільки за згодою учасника-переможця у порядку, передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Окрім того, кожен учасник має право ознайомитися з договором про надання юридичних послуг. Даний договір не стосується конкретно-визначеної процедури, а тому учасники мають змогу ознайомитися з ним, шляхом надсилання запиту Замовнику, відповідно до законодавства.
Дата відповіді:
03.04.2018 16:04
Відповідь надана
Відносно технічного завдання
Номер:
b817e11d74bb434cbbdfdc0f83f51e78
Дата опублікування:
29.03.2018 13:55
Опис:
Чому в технічному завданні (так званому дефектному акті) відсутні матеріали, такі як металопластикові двері , сантехнічні та інші а також електромонтажні матеріали та обладнання. Можливо матеріали буде окремо постачати Замовник і вони в цій пропозиції не враховані. А як ні, то це є помилка тому приведіть у відповідність технічне завдання.
Відповідь:
Уся тенічна документація пройшла державну експертизу і
у вартість робіт враховані і роботи і матеріали.
Дата відповіді:
29.03.2018 14:32
Відповідь надана
Клас наслідків
Номер:
6c7b8e3c55c94314ab211f379feb59ae
Дата опублікування:
28.03.2018 13:20
Опис:
Вкажіть, будь-ласка, клас наслідків відповідальності згідно розрахунку ГАП. Дякую.
Відповідь:
Клас наслідків СС1
Дата відповіді:
28.03.2018 13:49