-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2024 рік, відповідно після укладення договору планові обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування.
Завершена
2 022 567.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 225.68 UAH
мін. крок: 1% або 20 225.68 UAH
Період уточнення:
06.11.2023 14:28 - 12.11.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо групи площадок вимірювання
Номер:
0d1ab68fe4394147adaa15f438725eaf
Дата опублікування:
10.11.2023 13:21
Опис:
Шановний Замовник. Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»). Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи “А” за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а». Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118. Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку. Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу. Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б». Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору. Дякуємо.
Відповідь:
Належимо до групи "Б"
Дата відповіді:
13.11.2023 10:15
Відповідь надана
Вимагаємо привести документацію до вимог чинного законодавства
Номер:
daf87137d3b14c90b6d3f3e4c1e3f081
Дата опублікування:
07.11.2023 11:03
Опис:
Добрий день. З 19.10.2022 введені в дію Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова №1178 від 12.10.2022). Згідно цієї постанови зміна істотних умов договору відбувається на підставі п.19 цих Особливостей. У проекті договору зміна істотних умов викладені в редакції Закону Про публічні закупівлі замість діючих на даний час особливостей! Вимагаємо привести документацію до вимог чинного законодавства!!!
Відповідь:
Дякуємо за питання
Дата відповіді:
07.11.2023 12:51
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
1d23bde6a54642dfa83d6eb2ed408a09
Дата опублікування:
07.11.2023 10:03
Опис:
Шановний Замовник!
Відповідно до Вашої Тендерної документації Розрахунок загальної вартості пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується та вноситься учасником на електронний майданчик наступним чином:
Р = Niплан * (Цпрогн.рдн. + Тпост. + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Р – загальна вартість пропозиції у гривні (UAH),
Niплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідних об’єктів Замовника 360 000 кВт*год.
Цпрогн.рдн.– ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 4,6899 грн. за 1 кВт/год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН (ОЕС України ) станом за жовтень 2023 року – 4,06558 грн за 1 кВт/год без ПДВ за даними АТ «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх учасників);
Тпер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 № 1788 – 0,48510 грн. за 1 кВт/год без ПДВ;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20%);
Тпост. - (вартість послуг учасника/постачальника), що включає усі витрати постачальника, які необхідні для виконання постачальником умов цього договору, грн без ПДВ;
Примітка.
Тпост. - (вартість послуг учасника/постачальника) не може бути величиною від’ємною (у тому числі за результатами аукціону).
З метою запобігання демпінгу серед учасників Замовник буде відхиляти пропозиції учасників, в яких зазначена величина - Тпост. буде від’ємна (в тому числі за результатами аукціону).
Учасник надає гарантійний лист про те, що його загальна вартість пропозиції не буде містити від’ємне значення Тпост. (вартість послуг учасника/постачальника), у тому числі за результатами аукціону. У разі якщо величина Тпост. за результатами аукціону буде від’ємна, це буде вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю.
Замовник визначає Тпост. (вартість послуг учасника/постачальника), запропоновану учасником, за формулою:
Тпост. = - Цпрогн.рдн. – Тпер. [грн./кВт/год без ПДВ]
*Зазначений розрахунок загальної вартості пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, застосовується виключно для участі у відкритих торгах і не розповсюджує свою дію на формування ціни договору.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації неправомірною з огляду на наступне:
Тендерною документацією в Розділі V, п.1.2. «Оцінка тендерних пропозицій» зазначається, що: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. (у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасник не включає до вартості тендерної пропозиції витрати щодо оплати послуг з розподілу електричної енергії. Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ.». Згідно з вищезазначеною інформацією сказано , що саме УЧАСНИК, а не замовник, САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ і ПРОПОПОНУЄ ту ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, за яку він готовий здійснювати постачання електричної енергії. Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями не передбачено право Замовника встановлювати ціну тендерної пропозиції Учасника, оскільки в такому випадку взагалі знижується сутність проведення публічних закупівель. При застосуванні даної формули із застосуванням листа- погодження про маржу у даній формулі можна стверджувати, що Замовник порушує принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного і неупередженого визначення переможця закупівлі передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». За допомогою даної формули розрахунку ціни Замовник ціленаправлено обмежує та унеможливлює участь потенційних Учасників грати на електронному аукціоні , а також надає технічну можливість для конкретного постачальника подати цінову пропозицію відразу, як тільки було оголошено закупівлю. Для прикладу: Закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-25-010225-a з ідентичним формуванням ціни призвела до того , що аукціон , як один із основних етапів проходження процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) було повністю порушено Замовником , що призвело до порушення Законодавства проведення процедури закупівлі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вказану вище неправомірну вимогу. У разі бездіяльності Замовника стосовно даної вимоги , щодо дискримінаційних умов тендерної закупівлі , Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції – це органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро.
Відповідь:
Зміни будуть внесені
Дата відповіді:
07.11.2023 10:16