• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги)

Завершена

283 917.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 839.17 UAH
Період уточнення: 03.11.2023 08:30 - 08.11.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: be2e735ea2c94b4eb0bbab5d8c5ede98
Дата опублікування: 04.11.2023 08:48
Опис: "Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( – СТО), яка повинна бути розміщена на відстані не більше ніж 10 кілометрів від місця дислокації транспортних засобів замовника, як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 10-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Відповідь: Уповноважена особа розглянула запитання до процедури відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні послуги)», код ДК 021:2015: 50110000-9 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-03-000271-a) (далі – Закупівля), зареєстроване 04.11.2023 о 08:48год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне. Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова). Відповідно до норм Закону та Постанови Замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, зокрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно із нормами ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предмет закупівлі визначається уповноваженою особою самостійно із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Крім того, відповідно до норм п. 28 Постанови, у тендерній документації обов'язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Постанови та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому, перелік документів, які замовник вважає підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів як за формою, так і за змістом, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог чинного законодавства. Дане твердження підтверджено низкою роз’яснень уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, потреба у внесенні змін до тендерної документації відсутня.
Дата відповіді: 06.11.2023 09:48