-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень на об’єктах відділу культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради на 2024рік
Завершена
607 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 036.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 036.00 UAH
Період уточнення:
02.11.2023 15:10 - 07.11.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо конфіденційності інформації, що надається
Номер:
b4ecb708fd04476e8523c196d28a58b5
Дата опублікування:
06.11.2023 13:16
Опис:
Шановний Замовник!
Щодо оприлюднення учасниками військових документів, ми не згодні з тим, що їх Ви пропонуєте зробити конфіденційними. Оскільки, в п. 40 Особливостей вичерпно вказано, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих Особливостей, тому оприлюднення військових документів неприпустимо. Пильнуйте!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо вам за доречне зауваження. Ми обов’язково врахуємо наведену інформацію під час підготовки тендерної документації у майбутніх закупівлях.
Дата відповіді:
07.11.2023 13:28
Відповідь надана
Підсилення додатковим персоналом охорони
Номер:
c37dc55ff0e14d2f8fa9167cd4b5f86e
Дата опублікування:
03.11.2023 16:28
Опис:
Шановний замовнику! Яким чином було розраховано кількість працівників для посилення об’єкту замовника додатковим персоналом охорони у кількості до 30 працівників? Судячи з умов тендеру на це не розрахований бюджет. Чому саме до 30, чому не до 10? Не до 15?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дійсно, чому 30 працівників? Адже у тендерній документації, наскільки нам відомо, зазначена вимога відсутня.
Переформулюйте ваше питання з посиланнями на конкретні розділи, пункти тендерної документації. Переконайтесь, що вивчали саме ту тендерну документацію. Будемо раді відповісти на свідомі, змістовні запитання.
Дата відповіді:
06.11.2023 10:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
f14b89b93c0e41a2a5a7c33b7ae6d4ef
Дата опублікування:
03.11.2023 11:58
Опис:
Відділ культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради, ви висуваєте дискримінаційну іимогу у технічних вимогах до предмету закупівлі - лист ДСНС, яким затверджено програму навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, за якою проводилося навчання. Таким чином порушено принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити вимогу надати вищеозначений документ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. З цією метою Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 ч.7 «Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 р. № 444, програми навчання з питань пожежної безпеки погоджуються із ДСНС.
Отже, зазначена вимога є цілком обґрунтованою та законною.
Враховуюче наведене вище, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
06.11.2023 09:57
Відповідь надана
Запитання щодо дотримання Закону України № 2160–IX
Номер:
12bb6c7f74264fd8986af3d71396f43b
Дата опублікування:
03.11.2023 11:55
Опис:
Шановний Замовник!
Ваша тендерна документація (ТД) містить багато занадто деталізованих вимог, а також вимог, що не відповідають дійсним потребам Замовника.
Зокрема останній абзац п. 1.8 Розділу 1. ТД:
«відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації; на особу, яка не підлягає призову під час мобілізації, надати довідку у довільній формі, в якій зазначити підстави, передбачені законодавством, згідно з якими особа не підлягає призову, з посиланням на відповідні чинні нормативні акти, постанови, закони України тощо, та надати копії первинних документів, що підтверджують відповідність особи зазначеним підставам (таку інформацію учасник може зазначити конфіденційною).»
Висуваючи, вищезазначену вимогу Замовник фактично робить запит у учасників, що є розпорядниками персональних даних своїх працівників на надання інформації, що в умовах воєнного стану в Україні є конфіденційною, оскільки, військовий квиток, контракт, довідка з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (документи) містять дані: номера військових частин; П.І.Б., посада, звання (дані) керівників військових частин; дислокацію, а також персональні дані працівників: військовий стаж; спеціальність; закріплену зброю; тощо.
В умовах воєнного стану в Україні ЗАБОРОНЕНО збирати та опубліковувати будь-які дані про військові частини, військові підрозділи, формування, військовослужбовців, тощо, про що передбачено кримінальна відповідальність з позбавлення волі від 5 до 8 років, а якщо це в подальшому може призвести до тяжких наслідків, зокрема до загибелі людей, військовослужбовців, знищення техніки, — це вважається особливо тяжким злочином і передбачає позбавлення волі на строк від 8 до 12 років (Закон України № 2160–IX.).
Обмеження відбувається відповідно до положень ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», зокрема, за сукупності таких вимог:
- розголошення інформації може заподіяти істотної шкоди інтересам України;
- шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
Учасник - розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту згідно із ст. 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» у випадку, коли інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом.
Учасник, як роботодавець зобов’язаний отримати відомості про проходження служби у військовому резерві або перебування у військовому оперативному резерві ТЦК та СП (військової частини). Працівник має надати роботодавцю копію військового квитка, контракту або довідки з військкомату, а отже, відповідальність за конфіденційність військових даних працівників лежить на роботодавці. Для виконання умов тендерної документації роботодавцю потрібно отримати лист-згоду від співробітників на поширення військових даних в публічній закупівлі, учасник не може це зробити примусово та повідомляє, що вже є випадки відмов надання згоди від кваліфікованих працівників (охоронників), мотивуючи це фактом розголошення інформації та істотною шкодою, яка може бути завданою Державі.
Отже, вимагаємо видалити вимогу, що дискримінує Учасника та працює на ворога: «відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації; на особу, яка не підлягає призову під час мобілізації, надати довідку у довільній формі, в якій зазначити підстави, передбачені законодавством, згідно з якими особа не підлягає призову, з посиланням на відповідні чинні нормативні акти, постанови, закони України тощо, та надати копії первинних документів, що підтверджують відповідність особи зазначеним підставам (таку інформацію учасник може зазначити конфіденційною).», чи замінити її на надання учасниками гарантійного листа про відповідність учасника та його працівників законодавству України щодо військового обліку громадян, зокрема, Постанові КМУ від 18 квітня 2023 р. № 341, що набрала чинності 21 червня 2023 р.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. З цією метою Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п. 14 «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. №960 (далі – Ліцензійні умови), до штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони. Під час прийняття на роботу фахівець (фахівці) з організації заходів охорони подає (подають) документи, перелічені у пункті 17 цих Ліцензійних умов.
П. 17 Ліцензійних умов вимагається, зокрема наявність у персоналу охорони відомостей про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.
Отже, зазначена вимога є цілком обґрунтованою та законною. Разом з тим, тендерною документацією передбачено, що з метою запобігання небажаного поширення відповідних персональних даних, Учасник може зазначити таку інформацію конфіденційною, тобто оприлюднення інформації не відбувається.
Враховуюче наведене вище, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Наостаннє зазначимо, що отримання всіх необхідних дозволів і згод для участі у процедурі закупівлі, в тому числі від власних працівників, відноситься до господарської діяльності Учасника, а не Замовника. Пов’язані з такою діяльністю ризики та відповідальність несе виключно Учасник і робить це на власний розсуд.
Дата відповіді:
06.11.2023 09:54
Відповідь надана
Встановлення дискримінаційної вимоги
Номер:
8c7fce16dbdc46ecb423592431657f65
Дата опублікування:
03.11.2023 11:33
Опис:
Шановний замовнику! У Вашій документації встановлено дискримінаційну вимогу щодо надання договіру про надання послуг проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв, укладений з медичним закладом. Відповідно до п. 1.4. «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31 січня 2013 року N 65/80, водії транспортних засобів учасника підлягають щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам. Пунктом 1.4. даного Положення визначено, що передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають виключно водії, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів. Водії груп швидкого реагування, не здійснюють ані перевезення пасажирів, ані перевезення вантажів, тому згідно законодавства, проходити щозмінний передрейсовий та післярейсовий медичний огляд медпрацівником останні не повинні. Зазначена вимога є незаконною та не має жодного відношення до охоронної діяльності. Підприємства, які надають послуги охорони жодним чином не відносяться до підприємств, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів. Виключіть дану вимогу із тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику! П. 4.8. Додатку 1 тендерної документації передбачено, що у разі необхідності тимчасового посилення охорони на об’єкті, виникнення надзвичайної події або отримання сигналів від систем передавання тривожних сповіщень на об’єктах охорони Замовника, Учасник зобов’язаний забезпечити оперативне прибуття на об’єкт охорони мобільної групи швидкого реагування (ГШР) в кількості не менше 2-х осіб персоналу охорони та оснащених засобами захисту та активної оборони, не більше ніж за 7 хвилин. Керування автомобілем здійснює одна особа, отже очевидно інші особи є пасажирами. Таким чином, умовами тендерної документації Замовника передбачено перевезення пасажирів працівниками (водіями) Учасника, а відтак, на підприємство Учасника в повному обсязі поширюються вимоги «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31 січня 2013 року N 65/80.
Враховуюче наведене вище, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
06.11.2023 09:50