-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
Закарпатська та Чернівецька області
Завершена
303 364 598.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 033 645.98 UAH
мін. крок: 1% або 3 033 645.98 UAH
Період уточнення:
02.11.2023 11:52 - 08.11.2023 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
c179d099202440da832b51a9c73f982d
Дата опублікування:
07.11.2023 21:07
Опис:
У пп3 п 12.3 Оголошення, зазначено про необхідність подання у складі пропозиції, зокрема, оригіналу/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189).
Необхідно зазначити, що наразі діє Форма Податкового розрахунку в редакції наказу Міністерства фінансів № 113 від 02.03.2023.
Просимо внести зміни у Оголошення з метою уникнення непорозумінь під час розгляду пропозицій учасників.
Відповідь:
Набрав чинності наказ ДПС України від 02.03.2023 № 113 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4" (далі – Наказ №113), яким внесені зміни до форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року №4, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 року за №111/26556 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року №189). За оновленою формою Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску подається платниками єдиного внеску починаючи зі звітності за ІІІ квартал 2023 року. У зв’язку з цим, учасникам необхідно завантажити до пропозиції оригіналу/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску в чинній редакції.
Дата відповіді:
08.11.2023 17:29
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
cd2a0b12ce824eac88b4e73343288a6c
Дата опублікування:
07.11.2023 13:07
Опис:
Пунктом 9.1. Оголошення передбачена умова внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Наказом Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 затверджено форму та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (надалі - Наказ).
Абзацом 13 пункту 1 Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції передбачено надання відомостей про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності).
Питання: у разі заповнення поля банківської гарантії Учасника «відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою» чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції скановану копію такого договору?
Відповідь:
Забезпечення пропозиції подається у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.
Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком).
Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. Разом з тим, учасник може додатково надавати договір, відповідно до якого видається гарантія банком.
Дата відповіді:
08.11.2023 12:27
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
15de5e35487243a5bb650495a9d80e73
Дата опублікування:
07.11.2023 13:07
Опис:
Оголошенням вимагається у пункті 4 підтвердження фінансової спроможності, але весь пункт складається із незрозумілих підпунктів, що визначені косим шрифтом і не зрозуміло до кого і чого вони відносять, що не дає змогу структурувати вимоги цього пункту.
Так починається вимога із такої фрази «Для юридичних осіб», потім зазначено «Фінансова спроможність визначається» дві крапки - а, потім для фізичних осіб – підприємців, потім знову зазначено «Фінансова спроможність» дві крапки для фізичних осіб.
Потім абзац: В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2 %, для розрахунку показника доходу за 2022 рік також враховується сума значень рядка 01 «Обсяг доходу за податковий (звітний) місяць, що оподатковується за ставкою 2 відсотки доходу» за кожен місяць 2022 року в якому такий учасник перебував на вказаній системі оподаткування.
Крім того у вимогах до фізичних осіб йдеться про лоти, які відсутні у даній процедурі.
Просимо пояснити до кого має відношення цей абзац, про який саме розрахунок йдеться мова, а також просимо структурувати вимогу цього пункту для уникнення маніпуляцій як збоку учасників так і збоку Замовника.
Відповідь:
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надавати відповідні документи, тому в Оголошені зазначено перелік документів для юридичних та фізичних осіб-підприємців.
Дата відповіді:
08.11.2023 12:27
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
51ee89b9d1c3468a9acc8ae60f477e36
Дата опублікування:
07.11.2023 13:06
Опис:
У підпункті 7 пункту 12.3. вимагається надати скановану у довільній формі довідку, в якій необхідно зазначити інформацію - учасник процедури закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки.
Просимо пояснити, якщо у договорі, що був укладений раніше із Замовником, в пункті: «Зобов`язання постачальника» був пункт про забов`язання сплатити санкції і постачальник їх відповідно виконав, чи достатньо надати у довільній формі довідку, де зазначити фразою, що він виконав всі зобов`язання? Також правильно ми розуміємо , що якщо не було виконано зобов`язань, а саме не оплачено санкції, то тільки тоді подається інформація про сплату або щодо сплати в майбутньому?
Відповідь:
Учасник надає довідку у довільній формі та повинен зазначити, що учасник процедури закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки, відповідно до статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дата відповіді:
08.11.2023 12:26
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
eb4b0990115a4025b6fdd42918a06abd
Дата опублікування:
07.11.2023 13:06
Опис:
Підпунктом 3 пункту 12.3. зазначено, що Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску має бути поданий за останній звітний період. Чи вірно надати цей звіт за третій квартал?
Відповідь:
Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску має бути поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Останній звітній період до дати Оголошення – звітність за третій квартал.
Дата відповіді:
08.11.2023 12:26
Відповідь надана
кваліфікаційний критерій
Номер:
2d33d8bf01c04803824229f9bd804a88
Дата опублікування:
06.11.2023 17:31
Опис:
Відповідно до п.п. 12.3. Оголошення встановлено кваліфікаційний критерій: наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність вантажного автотранспорту в кількості не менше ніж 20 одиниць для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування вантажним автотранспортом (копію документа про право власності або користування).
Прошу роз’яснити чи буде надання Договору перевезення вантажів (надання логістичних послуг) та свідоцтв про реєстрацію ТЗ перевізника належним виконанням вимог тендерної документації ?
Відповідь:
У складі пропозиції учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування вантажним автотранспортом (копію документа про право власності або користування). Документи, які учасник буде надавати (завантажувати) у складі пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій рекомендується позначати як конфіденційні
Дата відповіді:
07.11.2023 21:47
Відповідь надана
кваліфікаційний критерій
Номер:
7ab194125b004140b151d6f7435207fc
Дата опублікування:
06.11.2023 17:31
Опис:
Відповідно до п.п. 12.3. Оголошення встановлено кваліфікаційний критерій: наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування;
Питання: чи буде відповідати кваліфікаційному критерію наявність в учасника складських та/або інших приміщень загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. та окремого холодильного складу в загальній площі не менш ніж 500 кв.м.
Відповідь:
Наявність в учасника складських та/або інших приміщень загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. та окремого холодильного складу в загальній площі не менш ніж 500 кв.м. буде відповідати вимогам Оголошення.
Дата відповіді:
07.11.2023 21:46
Відповідь надана
кваліфікаційний критерій
Номер:
2f72addfdde24314b9f70aac29cc6ed0
Дата опублікування:
06.11.2023 17:31
Опис:
Відповідно до п.п. 12.3. Оголошення встановлено кваліфікаційний критерій: наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування;
Питання: чи буде відповідати кваліфікаційному критерію наявність в учасника складських та/або інших приміщень загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. та кількох холодильних камер в загальній площі не менш ніж 500 кв.м.
Відповідь:
Наявність в учасника складських та/або інших приміщень загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. та окремого холодильного складу в загальній площі не менш ніж 500 кв.м. буде відповідати вимогам Оголошення.
Дата відповіді:
07.11.2023 21:45
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Номер:
2ab883b5dfe941daae387610d108f3a6
Дата опублікування:
06.11.2023 17:28
Опис:
ВИМОГА 3
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Зазначені в підпункті 9.3.5. пункту 9.3. Розділу ІX «Відповідальність сторін» проекту договору про закупівлю розміри штрафних санкцій при порушенні умов договору щодо термінів (строків) постачання харчових продуктів, постачання не в повному обсязі замовленої кількості продуктів харчування визначених заявками:
• штраф у розмірі 100 % від вартості недопоставлених або несвоєчасно поставлених харчових продуктів;
• пеня у розмірі 0,1% від вартості недопоставлених харчових продуктів;
• штраф у розмірі 7 % від вартості непоставлених понад 30 днів продуктів харчування,
– з урахуванням розміру штрафних санкцій, що покладаються на замовника згідно Розділу ІX «Відповідальність сторін» проекту договору, є порушенням балансу інтересів сторін договору та вимог ч.2 ст. 5 Господарського кодексу України, що визначає рівність усіх суб'єктів права власності рівними перед законом в якості однієї з конституційних основ правового господарського порядку в Україні.
Враховуючи вказане, просимо усунути зазначене порушення та змінити розмір відповідних штрафних санкцій з урахуванням зазначених нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити їх на рівні:
• штраф у розмірі 20 % від вартості недопоставлених або несвоєчасно поставлених харчових продуктів.
ВИМОГА 4
У відповідності з першим абзацом пункту 9.4. проекту договору про закупівлю, сплата неустойки (штрафу, пені) і відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням обов’язків, не звільняють Сторони від виконання зобов’язань за Договором, крім випадків, передбачених законодавством України та Договором.
Вважаємо, що вказане положення пункту 9.4. проекту договору про закупівлю не відображає закладений в договорі механізм забезпечення військових частин комплектами продуктів харчування з урахуванням положень статті 193 Господарського кодексу України з огляду на наступне.
При порушенні постачальником строків поставки харчових продуктів, представник замовника включає недопоставлені у попередньому періоді продукти харчування до актуалізованих заявок на постачання продуктів харчування на наступний період.
Таким чином, довезення постачальником недопоставленої кількості продуктів харчування, в тому числі швидкопсувних, призведе до подвійної поставки аналогічного товару у наступному безперервному періоді харчування в межах строку договору, та їх подвійної оплати замовником.
Стаття 193 Господарського кодексу України передбачає, що застосування господарських санкцій до суб'єкта, який порушив зобов'язання, не звільняє цього суб'єкта від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, коли інше передбачено законом або договором, або управнена сторона відмовилася від прийняття виконання зобов'язання.
Враховуючи вищевказане, просимо усунути зазначене порушення та забезпечити внесення відповідних змін до першого абзацу п.9.4. проекту договору про закупівлю:
«9.4. Сплата неустойки (штрафу, пені) і відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням обов’язків, не звільняють Сторони від виконання зобов’язань за Договором, крім випадків:
- включення представником Замовника недопоставлених продуктів харчування до Заявки на постачання продуктів харчування на період харчування, що є наступним за періодом, у якому Постачальник допустив порушення щодо кількості поставлених продуктів харчування, або
- надання представником Замовника листа Постачальнику про відсутність необхідності довезення продуктів харчування у наступних періодах харчування з урахуванням фактичних потреб представника Замовника.»
ВИМОГА 5
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Пункт 8.5.7. проекту договору передбачає можливість заміни відсутніх у Постачальника замовлених харчових продуктів одночасно за наявності трьох умов:
1) письмової згоди на таку заміну представника Замовника;
2) покладення різниці в ціні на Постачальника, у випадку заміни на харчові продукти дорожчої вартості;
3) заміни не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою із Каталогу продуктів.
Оскільки різниця в ціні, як і ризики щодо неотримання згоди представника Замовника на відповідну заміну, вже покладені на Постачальника, вважаємо, що третя умова щодо здійснення узгодженої із представником Замовника заміни харчових продуктів (не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою), носить необґрунтовано обмежувальний та дискримінаційний характер.
Дискримінаційний характер зазначеного обмеження підтверджується також тим, що в діючій редакції проекту договору на закупівлю представник Замовника не обмежений в кількості позицій, які можуть бути уточнені (змінені) представником Заявника за поданою заявкою із Каталогу продуктів у відповідності з п.3.2. проекту договору.
З огляду на вказане, просимо усунути зазначене порушення та виключити з проекту договору дискримінаційне обмеження щодо обсягу заміни відсутніх у Постачальника замовлених харчових продуктів не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою із Каталогу продуктів, у разі:
1) письмової згоди на таку заміну представника Замовника;
2) покладення різниці в ціні на Постачальника, у випадку заміни на харчові продукти дорожчої вартості.
Відповідь:
Включення Замовником умов до проєктів договорів щодо розміру штрафних санкцій у розмірі 100% від непоставлених продуктів харчування обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України.
Застосування вказаних штрафних санкцій обумовлено необхідністю забезпечення неухильного виконання постачальниками умов договорів щодо належної поставки продуктів харчування та унеможливлення зриву харчування військовослужбовців.
Підпункт 9.3.5. договору залишається без змін.
Під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України та для неухильного виконання постачальниками умов договорів щодо належної поставки продуктів харчування та унеможливлення зриву харчування військовослужбовців абзац перший пункту 9.4. договору залишається без змін.
Пункт 8.5.7 проєкту договору викладений з метою попередження ризиків безпідставної заміни продуктів харчування Постачальником без повідомлення Представника Замовника, а також з метою зобов’язання Постачальника, у випадку заміни харчових продуктів дешевшої вартості на дорожчі, відшкодувати різницю у їх вартості відповідно до вимог п.3.3 проєкту договору.
Пункт 8.5.7. проекту договору залишається без змін.
Дата відповіді:
07.11.2023 21:53