• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інформаційні системи (Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи)

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі змінами

Завершена

208 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 040.00 UAH
Період уточнення: 02.11.2023 11:16 - 07.11.2023 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 4b132d9e21fe488f84a74e65761b74b7
Дата опублікування: 06.11.2023 17:45
Опис: Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2, зазначено:иПрацювати на всіх операційних системах, на планшетах та смартфонах. Прохання детальніше розписати, які це операційні системи мають бути?
Відповідь: Операційні системи - це Android, IOS, Windows
Дата відповіді: 07.11.2023 11:53
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 5b1f9221cd2f4409abb90062dc8559c8
Дата опублікування: 06.11.2023 17:44
Опис: Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2, зазначено: Стаціонар (приймальне (госпіталізація/відмова, переведення, формування журналів), ф. 003, ф. 003-41, ф. 003-4/о, ф.004, ф. 027/o, ф. 011, ф. 066). Прохання уточнити щодо повної назви ф. 003-41?
Відповідь: Повна назва - Форма 003-41 "Огляд пацієнта лікарем стаціонару"
Дата відповіді: 07.11.2023 11:52
Відповідь надана

Проєкт договору

Номер: 10922fbcd68344a885d5eda28390cc7c
Дата опублікування: 06.11.2023 15:55
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до ПКУ, роялті - це будь-який платіж, в тому числі платіж, що сплачується користувачем об’єктів авторського права і (або) суміжних прав на користь організацій колективного управління, відповідно до Закону України «Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав», отриманий як винагорода за використання або за надання права на використання об’єкта права інтелектуальної власності, а саме на будь які літературні твори, твори мистецтва або науки, включаючи комп’ютерні програми, інші записи на носіях інформації, відео- або аудіокасети, кінематографічні фільми або плівки для радіо- чи телевізійного мовлення, передачі (програми) організацій мовлення, інші аудіовізуальні твори, будь-які права, які охороняються патентом, будь які зареєстровані торговельні марки (знаки на товари і послуги), права інтелектуальної власності на дизайн, секретне креслення, модель, формулу, процес, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау). Водночас, не вважаються роялті платежі, отримані, як винагорода за використання комп’ютерної програми, якщо умови використання обмежені функціональним призначенням такої програми та її відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання «кінцевим споживачем). Проєктом договору, що наведений у додатку № 5, визначено, що: - “Конкретний̆ перелік функціональних можливостей̆ МІС, яка використовується Ліцензіатом визначається Сторонами в Технічній специфікації” (п. 2.3. проєкту договору); - “Ліцензіат зобов’язаний використовувати МІС виключно за функціональним призначенням у відповідності до Договору” (п. 4.3.1. проєкту договору); - “За цим договором Ліцензіат має право розмножувати та розповсюджувати доступ до МІС для кінцевих користувачів в необмеженій кількості на території населеного пункту в якому знаходиться Ліцензіат.” (п. 2.4. проєкту договору) - “Розмножувати та розповсюджувати доступ до МІС в необмеженій кількості для Кінцевих користувачів на території населеного пункту місцезнаходження Ліцензіата.” (п.4.4.6). Пункти 2.3. та 4.3.1. проєкту договору чітко встановлюють, що умови використання обмежені функціональним призначенням програми. В той же час пункти 2.4 та 4.4.6 проєкту договору фактично передбачають використання програми обмеженою кількістю кінцевих користувачів (за місцезнаходженням Ліцензіата). Ліцензіат не отримує примірник МІС, що могло б свідчити про можливість створення будь-яких копій. Ліцензіар самостійно обирає хмарний центр обробки даних для розміщення МІС, до якої отримує доступ Ліцензіат (пункт 4.2.1 проєкту договору). Отже існують підстави стверджувати, що платежі за право використання МІС відповідно до проєкту договору підпадають під визначення платежів, які не визнаються роялті відповідно до абзацу 3 п. 14.1.225 ПКУ (не вважаються роялті платежі, отримані як винагорода за використання комп’ютерної програми, якщо умови використання обмежені функціональним призначенням такої програми та її відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання "кінцевим споживачем"). Пунктом 2.2 проєкту договору передбачено, що за договором надаються послуги з доступу до онлайн-сервісів. В подальшому у тексті проєкту договору неодноразово вказується на те, що Ліцензіар надає, а Ліцензіат отримує саме послуги (пункти 3.2, 3.3, 4.4.1, 4.4.5, 5.2, 5.4, 5.5.,5.6, 5.7, 11.1, розділ 5, Специфікація (додаток 1 до проєкту договору) тощо). Статтею 3 Закону України “Про хмарні послуги” визначено, що програмне забезпечення як послуга - це хмарна послуга, що полягає у наданні користувачу хмарних послуг доступу до прикладних комп’ютерних програм за допомогою технології хмарних обчислень через онлайн-сервіс або комп’ютерні програми-агенти. Зважаючи на викладене, існують підстави вважати, що проєкт договору передбачає надання послуг з доступу до онлайн-сервісів. Підпунктом «б» п.185.1 ст.185 р.V Податкового кодексу України визначено, що об’єктом оподаткування ПДВ є, зокрема, операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 ПКУ. Чи не порушують умови договору чинне законодавство України? Просимо привести у відповідність.Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до пункту 2.4 Проекту договору 2.4. За цим договором Ліцензіат має право розмножувати та розповсюджувати доступ до МІС для кінцевих користувачів в необмеженій кількості на території населеного пункту в якому знаходиться Ліцензіат. Відповідно до Додатку 1 до Проекту Договору Найменування послуги Невиключна ліцензія на право користування, розмноження та розповсюдження доступу до онлайн-сервісів функціоналу медичної інформаційної системи. Враховуючи інформацію в листі ДФС №21647/10/28-10-06-11 від 09.09.2015року "Щодо питань кваліфікації платежів за надання права на використання комп'ютерної програми для цілей оподаткування податком на прибуток" : Питання 2 Чи підпадає під визначення роялті платіж за програмне забезпечення, якщо згідно з ліцензійною угодою підприємству (покупцю) власник авторських прав (продавець) надав невиключне майнове право розмноження і розповсюдження примірників програмного забезпечення на певній території та протягом певного строку? Відповідь: Оскільки отримання права користуванням об'єктом інтелектуальної власності (програмним забезпеченням) не передбачає передачі права інтелектуальної власності (авторського права) на цей об'єкт інтелектуальної власності (програмне забезпечення), то у цьому випадку передається право на використання твору (п.п.1 п.1 ст.440 ЦКУ) зокрема розмножувати і розповсюджувати програмне забезпечення. Враховуючи те, що платнику надано право розмножувати і розповсюджувати програмне забезпечення , то такий платник не виступає кінцевим споживачем за функціональним призначенням такої програмної продукції і платіж за її використання згідно з ліцензійною угодою підпадає під визначення роялті.
Дата відповіді: 07.11.2023 12:08
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 39fa6ae68c7c4217b11235f45205ddb8
Дата опублікування: 06.11.2023 15:53
Опис: Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2, зазначено: • Наявність в інтерфейсі можливості керівнику закладу одним кліком експортувати дані усіх пацієнтів закладу та усіх працівників закладу. • Гео локація на інтерактивній карті усіх пацієнтів закладу. • Наявність кабінету для влади, де керівництво населеного пункту, має доступ до статистичних даних усіх закладів системи на даній території в одному місці. Також, відповідно до п. 3 Вимоги до безпеки даних у предметі закупівлі: • Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система має впроваджено технологію Блокчейн. • Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система надсилає запити на проведення тестів на проникнення для підтвердження кібербезпеки системи. Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; … … недискримінація учасників; ... запобігання корупційним діям і зловживанням.» Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель. Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону. Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання» Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Просимо привести у відповідність.Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі у ТД зазначаються такі відомості, а саме інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі) потреби - плани, креслення , малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною статті 5 цього Закону. Гео локація на інтерактивній карті пацієнта дає можливість пацієнту здійснити запис до лікаря в найближчій до нього установі (відділенні лікарні чи поліклінниці). Зазначена вимога жодним чином не є дискримінаційною, а є необхідністю замовника. Варто зазначити що на ринку багато медичних інформаційних систем мають таку функцію. Вимоги щодо рівня захисту МІС встановлені Наказом №28 НСЗУ від 06.02.2019 року. Варто додати що замовник обгрунтовує інформацію про технічні якісні і кількісні характеристики відповідно до потреби медичного закладу. Відтак, замовник не вважає такі вимоги дискримінаційними.
Дата відповіді: 07.11.2023 11:50