-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги, в рамках реалізації гранту Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку “SIDA”, пов’язані з програмним забезпеченням, а саме послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення типу BPMS (система управління бізнеспроцесами), яка розроблена на базі ядра, що має додаткові модулі в тому числі: ECM (електронний документообіг), PM (управління проєктами), ERP (управління ресурсами)
Торги не відбулися
11 731 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 117 310.00 UAH
мін. крок: 1% або 117 310.00 UAH
Період уточнення:
01.11.2023 17:04 - 06.11.2023 00:00
Відповідь надана
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
f8239412e4864784ba9b015a6e7f6df8
Дата опублікування:
03.11.2023 19:16
Опис:
5. В Технічних, якісних та кількісних характеристик (додаток 2 до тендерної документації ID: UA-2023-11-01-013007-a (пункти 2.1, 3, 7, 8) міститься вимога «Система та всі її компоненти мають бути складовими ПЗ, розробленого на єдиній платформі від одного виробника». Заявлена функціональність Системи реалізовано в багатьох програмних продуктах ІТ-ринку України, які забезпечують сумісне використання з програмними продуктами інших виробників, а платформи, на яких вони розроблені є сумісними, і тільки в програмному продукті «ІТ-Підприємство (ІТ-Enterprise)» підприємства ТОВ НВП «Інформаційні технології» міститься повний набір зазначених в ТД компонентів ПЗ Системи на єдиній платформі від одного виробника. Просимо вилучити вимогу вимога «Система та всі її компоненти мають бути складовими ПЗ, розробленого на єдиній платформі від одного виробника», як дискримінаційну.
Відповідь:
Заявлена функціональність системи реалізовано в багатьох програмних продуктах ІТ-ринку України, а саме SAP, Microsoft Dynamics, IBM, IT-enterprise, тощо.
Таким чином вказана вимога не є дискримінаційною, а тому у Замовника відсутні підстави до внесення змін в тендерну документацію.
Дата відповіді:
06.11.2023 17:04
Відповідь надана
щодо модулю інтеграції
Номер:
75fceb632a914ae2ac9d35884ea5c37b
Дата опублікування:
03.11.2023 19:15
Опис:
4. В пункті 6 Технічних, якісних та кількісних характеристик (додаток 2 до тендерної документації ID: UA-2023-11-01-013007-a міститься вимога «Інтеграція Системи з одним з електронних торговельних майданчиків, акредитованих ДП «ПРОЗОРРО» за 1-м, 2-м, 3-м і 4-м рівнями акредитації, для забезпечення автоматизації процесів публічних закупівель Замовника». Відповідність Учасника цій вимозі підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції відповідних посилань (URL) на електронні торговельні майданчики, з якими інтегровано базове програмне забезпечення, опису функціональності Системи з автоматизації процесів публічних закупівель, копій екранних форм (скріншотів) цієї функціональності Системи, що демонструють наявність у Системі функціональності з автоматизації процесів публічних закупівель та інформаційну взаємодію з електронним торговельним майданчиком та посилання (URL) до демо-стенду для перевірки наявності відповідної функціональності. Враховуючи, що зазначена функціональність наразі задекларована тільки в програмному продукті «ІТ-Підприємство (ІТ-Enterprise)» підприємства ТОВ НВП «Інформаційні технології», ця вимога є дискримінаційною та порушує інтереси учасників. Для запобігання дискримінації учасників та надання змоги прийняти участь більшій кількості компаній просимо вилучити вимоги з підтвердження інтеграції Системи з одним з електронних торговельних майданчиків, акредитованих ДП «ПРОЗОРРО» за 1-м, 2-м, 3-м і 4-м рівнями акредитації.
Відповідь:
На ринку наявні програмні продукти які інтегровані з одним з електронних торговельних майданчиків, акредитованих ДП «ПРОЗОРРО», а саме SAP, BAS, IT-enterprise, тощо.
Тому вказана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
06.11.2023 17:04
Відповідь надана
щодо нераціонального використання коштів
Номер:
a624df41d9cd424cafb55ddb97216f62
Дата опублікування:
03.11.2023 19:14
Опис:
3. Впродовж 2020 -2023 років згідно інформації в системі Прозоро Замовником було здійснено 8 закупівель сукупною вартістю майже 1,8 млн. грн. з закупівлі програмного забезпечення електронного документообігу, його оновлення та розширення функціональності. Тендерні вимоги щодо електронного документообігу в додатку 2 до тендерної документації ID: UA-2023-11-01-013007-a подібні до тендерних вимог попередніх закупівель і не містять вимог, які не були вже реалізовані. Тому нова закупівля програмного забезпечення електронного документообігу суперечить вимогам Закону України «Про Національну програму інформатизації» та призводить до безцільного витрачання коштів міжнародної технічної допомоги. Що в свою чергу негативно впливає на імідж країни в умовах супротиву військової агресії. Пропонуємо вилучити з ТД вимоги щодо постачання та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу.
Відповідь:
З метою дотримання вимог діючого законодавства України, Акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (далі – АТ «НСТУ») відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проєктів)» для погодження й отримання експертного висновку направило в Міністерство цифрової трансформації лист №04.1-31.3/2913 від 26.10.2023 та пакет документів (витяг з річного плану державних закупівель на 2023 рік,Техніко-економічне обґрунтування, проєкт договору).
Щодо «безцільного», на вашу думку, використання коштів міжнародної технічної допомоги повідомляємо, що відповідно до грантової угоди (грант «Комплексна організаційна трансформація компанії», грантова угода від 02.03.2020 № UM2019/31667/KIEV(8)), передбачено кошти на впровадження єдиного програмного комплексу, що забезпечить автоматизацію основних і допоміжних бізнес-процесів АТ «НСТУ». Крім цього відповідно до вимог законодавства Кабінетом Міністрів затверджено реєстраційну картку проєкту (програми) № 4389-02, відповідно до додатку якої передбачена закупівля програмного забезпечення та обладнання для автоматизації бізнес-процесів. Таким чином інформація щодо «безцільного» використання коштів міжнародної допомоги не відповідає дійсності.
Наявна система документообігу не забезпечує очікуваний рівень гнучкості, стабільності та масштабованості. Вартість володіння суттєва та через відсутність відкритого коду для створення кастомізованих шаблонів, нестандартних алгоритмів проходження документів потребує суттєвих ресурсів для підтримки.
Таким чином відсутні причини для вилучення з тендерної документації вимоги щодо постачання та впровадження програмного забезпечення електронного документообігу.
Дата відповіді:
06.11.2023 17:03
Відповідь надана
впровадження підсистем
Номер:
e8e32297e27a4bdb8363aacc0b21213e
Дата опублікування:
03.11.2023 19:14
Опис:
2. В разі, якщо постачання 9 підсистем (автоматизація обліку запасів, автоматизація обліку договорів та процесу управління договорами, автоматизація інтеграції даних, автоматизація бухгалтерського та податково обліку, автоматизація процесів казначейства, автоматизація управління бюджетним процесом, автоматизація управління персоналом та процесів нарахування заробітної плати, автоматизація розрахунку фактичної собівартості проєктного виробництва, автоматизація додаткових кадрових процесів (особистий кабінет працівника), автоматизація управління закупівлями) передбачається без впровадження, їх включення до вимог ТД призводить до штучного обмеження конкурентних умов і не веде до створення цілісної системи. Просимо вилучити з ТД вимоги щодо постачання програмного забезпечення, впровадження якого за кошти гранту Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку “SIDA” Замовником не передбачається.
Відповідь:
Компанія в рамках цієї закупівлі планує придбання єдиного програмного комплексу, що забезпечить автоматизацію основних і допоміжних бізнес-процесів АТ «НСТУ», вимоги до якого зазначено в технічному завданні, а саме має бути забезпечено впровадження наступних підсистем: автоматизація управління бізнес-процесами (BPMS), автоматизація управлінням нормативно-довідковою інформацією (MDM), автоматизація управління проектним виробництвом і розрахунку планової собівартості, автоматизація управління електронним документообігом. Інші підстеми зазначені в технічному завданні, мають бути наявними в інформаційно-комунікаційній системі для майбутнього розширення.
Дата відповіді:
06.11.2023 17:03
Відповідь надана
щодо впровадження системи
Номер:
6c3c16d3cde342edba9addee81e7e46d
Дата опублікування:
03.11.2023 19:11
Опис:
1. В пункті 1.2 Технічних, якісних та кількісних характеристик (додаток 2 до тендерної документації ID: UA-2023-11-01-013007-a «Послуги, в рамках реалізації гранту Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку “SIDA”, пов’язані з програмним забезпеченням, а саме послуги з постачання та впровадження програмного забезпечення типу BPMS (система управління бізнеспроцесами), яка розроблена на базі ядра, що має додаткові модулі в тому числі: ECM (електронний документообіг), PM (управління проєктами), ERP (управління ресурсами))» зазначено, що завдання є впровадження Системи у АТ "НСТУ" у складі 13 підсистем.
В пункті 1.3 цього додатку також зазначено, що поставка ПЗ повинна бути здійснена у відповідності до вимог, викладених у розділі 3, де зазначено що впровадженню підлягають тільки 4 підсистеми (автоматизація управління бізнес-процесами (BPMS), автоматизація управлінням нормативно-довідковою інформацією (MDM), автоматизація управління проєктним виробництвом і розрахунку планової собівартості, автоматизація управління електронним документообігом), а інші підсистеми постачаються без впровадження.
Враховуючи зазначено просимо надати роз’яснення чи повинен Учасник забезпечити впровадження підсистем: автоматизація обліку запасів, автоматизація обліку договорів та процесу управління договорами, автоматизація інтеграції даних, автоматизація бухгалтерського та податково обліку, автоматизація процесів казначейства, автоматизація управління бюджетним процесом, автоматизація управління персоналом та процесів нарахування заробітної плати, автоматизація розрахунку фактичної собівартості проєктного виробництва, автоматизація додаткових кадрових процесів (особистий кабінет працівника), автоматизація управління закупівлями за кошти гранту Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку “SIDA”, чи постачання цих підсистем в супереч меті та завданню згідно пункту 1.2 здійснюється без впровадження.
Відповідь:
Відповідно до технічного завдання, має бути забезпечено впровадження наступних підсистем: автоматизація управління бізнес-процесами (BPMS), автоматизація управлінням нормативно-довідковою інформацією (MDM), автоматизація управління проектним виробництвом і розрахунку планової собівартості, автоматизація управління електронним документообігом. Інші підстеми зазначені в технічному завданні, мають бути наявними в системі для майбутнього розширення.
Дата відповіді:
06.11.2023 17:02