• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них за кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 (Крісла та стільці)

Завершена

926 243.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 650.00 UAH
Період уточнення: 01.11.2023 11:40 - 06.11.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: ef9c64c9026042a0bde30bd51f6d9d79
Дата опублікування: 02.11.2023 17:57
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 7.6. проекту Договору, оскільки відповідно до частини 6 статті 232 Господарського кодексу України Нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано. Звертаємо вашу увагу на той факт, що строк у 6 місяців протягом якого здійснюється нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов’язання є достатнім та обґрунтованим, а також сприяє дотриманню балансу прав та обов’язків між Сторонами. Також строк нарахування штрафних санкцій у 6 місяців є достатнім для підготовки до подання позову до суду і допоможе відновити порушене становище за рахунок нарахованої за цей час пені. Завдання неустойки - сприяти належному виконанню зобов`язання, стимулювати боржника до належної поведінки. Неустойка не є каральною санкцією, а має саме компенсаційний характер. Вона не повинна перетворюватись на несправедливо непомірний тягар для боржника і бути джерелом отримання невиправданих додаткових прибутків для кредитора. Отже, просимо виключити пункт 7.6. з проекту Договору.
Відповідь: Шановний учаснику. Проект договору залишається в чинній редакції.
Дата відповіді: 03.11.2023 08:50
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: e931d2168a5d4c43a2ecb896637968e7
Дата опублікування: 02.11.2023 17:56
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 4.3. проекту Договору шляхом його викладення в наступній редакції: «Строки поставки: протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Замовлення (Заявки) Покупця». Звертаємо Вашу увагу на той факт, що строк у 3 робочих дня є занадто скороченим для виконання Поставки такої кількості Товару, а саме 518 стільців та 80 м’яких крісел. Пункт 4.3. в редакції Постачальника може суттєво обмежити перелік учасників цієї закупівлі, які через територіальну віддаленість від міста Хмельницький не зможуть реалізувати поставку такої кількості товарів в строк визначений в пункті 4.3. , що суттєво може вплинути на дотримання такого принципу публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність (пункт 2 частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», бо Постачальники, які можуть запропонувати найвигідніше співвідношення ціна-якість будуть будуть позбавлені можливості взяти участь у цій закупівлі через скорочений термін поставки Товару, або наразити себе на порушення умов договору, що у свою чергу призведе до застосування до них штрафних санкцій, які передбачені проектом Договору за несвоєчасну поставку Товару. Строк у 5 робочих днів є обґрунтованим та жодним чином не обмежує права Постачальника. Таким чином, просимо Вас внести зміни в пункт 4.3. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п.4.1 Договору 4.1. "Поставка Товару здійснюється Постачальником тільки після отримання ним Замовлення (Заявки) Покупця, яка направляється Постачальнику на електронну адресу (e-mail): _______________ або факсом по № тел.: ______________________(за домовленістю Сторін може дублюватися у письмовому вигляді) та може коригуватися Покупцем протягом доби, в залежності від фактичної потреби в Товарі." Товар буде поставлятись партіями .
Дата відповіді: 03.11.2023 08:50