-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба, грунтовка (ДК 021:2015: код «44110000-4» – «Конструкційні матеріали» («44111400-5» – «Фарби та шпалери»))
Закупівля здійснюється відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Джерело фінансування – власні кошти.
Завершена
21 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 210.00 UAH
мін. крок: 1% або 210.00 UAH
Період уточнення:
01.11.2023 10:10 - 10.11.2023 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
0c8ba0364b484a83a01b54cd1f67cbc9
Дата опублікування:
05.11.2023 08:45
Опис:
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Просимо включити до договору пункт, що не порушує вимоги законодавства та не змінює істотних умов
Сторони погодили, що вони підтверджують та визнають, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами
Відповідь:
Добрий день. Замовником визначені умови договору, які є типовими для всіх Учасників. Також, повідомляємо, що пунктом 11.1 Договору (Додаток №4) визначено, що всі зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковими угодами до Договору.
Дата відповіді:
06.11.2023 13:21
Відповідь надана
проєкт
Номер:
fba5d4b04c4647cc9e7689d3d6a07c6f
Дата опублікування:
05.11.2023 08:45
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Добрий день. Замовником визначені умови договору, які є типовими для всіх Учасників. Також, повідомляємо, що пунктом 11.1 Договору (Додаток №4) визначено, що всі зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковими угодами до Договору.
Дата відповіді:
06.11.2023 13:21
Відповідь надана
проєкт
Номер:
1c736a6dc8ee47cdadb05c37c62e6e33
Дата опублікування:
05.11.2023 08:44
Опис:
Пунктом 8.3. вказано, що Сторона, для якої створилась неможливість виконання зобов'язань за Договором, повинна негайно, але в будь-якому разі не пізніше 10 (десяти) календарних днів письмово повідомити інші Сторони про настання і припинення обставин, що перешкоджають виконанню умов Договору. Несвоєчасне повідомлення/неповідомлення про обставини непереборної сили позбавляє відповідну Сторону права посилатися на ці обставини в майбутньому. Вказаний строк сповіщення постраждалої сторони договору є надзвичайно малим. Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Враховуючи вище викладене, прошу збільшити строк вказаний у пункті 8.3. договору до 20 робочих днів.
Відповідь:
Добрий день. Замовником визначені умови договору, які є типовими для всіх Учасників. Також, повідомляємо, що пунктом 11.1 Договору (Додаток №4) визначено, що всі зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковими угодами до Договору.
Дата відповіді:
06.11.2023 13:20
Відповідь надана
проєкт
Номер:
cd4f8c62fdda4af88584784e5cb90b42
Дата опублікування:
05.11.2023 08:42
Опис:
Пунктом 7.9. вказано, що Постачальник зобов’язується оформити податкову накладну відповідно до вимог діючого законодавства, зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних і надати її Покупцеві в строки, передбачені законодавством. В разі порушення даного зобов’язання Постачальник в беззаперечному порядку у дводенний термін з дати отримання вимоги Покупця зобов’язується компенсувати Покупцеві суму податку на додану вартість по операції, щодо якої не було виконано умови даного Договору. договору передбачено обов’язок Постачальника надати податкову накладну. Відповідно до діючого податкового законодавства на Постачальника покладається обов’язок виключно ЗАРЕЄСТРУВАТИ податкову накладну в порядку і строки визначені Податковим кодексом та іншими нормативно-правовими актами. Відповідно застосовувати санкцію на Постачальника у вигляді відшкодування суми в розмірі податку на додану вартість за ненадання податкової накладної (дія яка не вимагається податковим законодавством) є недоречним. У зв’язку із наведеним прошу внести зміни до п.7.9 і замінити у тексті пункту обов’язок Постачальника надати податкову накладну на обов’язок ЗАРЕЄСТРУВАТИ податкову накладну в порядку і строки визначені діючим податковим законодавством. Пропоную викласти пункт у наступній редакції:
Постачальник зобов’язується оформити податкову накладну відповідно до вимог діючого законодавства, зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних в строки, передбачені законодавством. В разі порушення даного зобов’язання Постачальник в беззаперечному порядку у дводенний термін з дати отримання вимоги Покупця зобов’язується компенсувати Покупцеві суму податку на додану вартість по операції, щодо якої не було виконано умови даного Договору.
Відповідь:
Добрий день. Замовником визначені умови договору, які є типовими для всіх Учасників. Також, повідомляємо, що пунктом 11.1 Договору (Додаток №4) визначено, що всі зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковими угодами до Договору.
Дата відповіді:
06.11.2023 13:20
Відповідь надана
проєкт
Номер:
bea0c8bd324242799aac0476fc9d03f6
Дата опублікування:
04.11.2023 21:44
Опис:
Пунктом 7.4. вказано, що Покупець має виставити претензію по кількості Товару протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту поставки Товару з представленням Акту прийняття Товару по кількості. Підтвердженням поставки товару є видаткова накладна, де сторони зазначають, що не мають претензій щодо кількості, асортименту, комплектності тощо в момент поставки товару. Відповідно висувати претензії Замовником Постачальнику по кількості товару після поставки є недоцільним. Адже підписанням видаткової накладної Замовник бере на себе усі ризики щодо втрати чи пошкодження товару. У звязку із зазначеним прошу внести зміни та викласти пункт у наступній редакції
Покупець має виставити претензію по кількості Товару в момент поставки Товару з представленням Акту прийняття Товару та/або видаткової накладної по кількості.
Відповідь:
Добрий день. Замовником визначені умови договору, які є типовими для всіх Учасників. Також, повідомляємо, що пунктом 11.1 Договору (Додаток №4) визначено, що всі зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковими угодами до Договору.
Дата відповіді:
06.11.2023 13:20
Відповідь надана
проєкт
Номер:
a5ebb37bfc17480cb1b2d9f8eb85d0b2
Дата опублікування:
04.11.2023 21:43
Опис:
Пунктом 5.4. вказано, що На підставі наданої Покупцем довіреності Постачальник передає Покупцю Товар, виписує та надає Покупцю рахунок, товаро-транспортну накладну, видаткову накладну, паспорт на Товар, сертифікат якості/інший документ, що підтверджує якість Товару та гарантійний лист на поставлений Товар та здійснює реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Технічними умовами виробника відповідно до якого здійснюється виготовлення товару, наявність гарантійного листа не передбачена. Уся інформація щодо строків придатності вказується на етикетках виробу або у товаросупровідних документах, таких як паспорт якості або сертифікат якості. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
5.4. На підставі наданої Покупцем довіреності Постачальник передає Покупцю Товар, виписує та надає Покупцю рахунок, товаро-транспортну накладну, видаткову накладну, паспорт якості на Товар або сертифікат якості/інший документ, що підтверджує якість на поставлений Товар та здійснює реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку і строки визначені законодавством.
Відповідь:
Добрий день. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
06.11.2023 13:20
Відповідь надана
проєкт
Номер:
7fcd3b82b5e34478ae7ccfd507642461
Дата опублікування:
04.11.2023 21:36
Опис:
Пунктом 2.3 вказано, що у В разі, якщо під час перевірки якості Товару Покупцем буде виявлено: - недоліки Товару, та/або невідповідність Товару умовам цього Договору, - невідповідність сертифікатам відповідності та паспортам заводів виробників, тощо, Покупець має право: вимагати від Постачальника усунення виявлених Покупцем зауважень (заміна неякісного товару тощо); відмовитись від Товару або частини Товару, яка не відповідає умовам цього Договору, (при цьому Покупець звільняється від оплати такого Товару), а Постачальник зобов’язаний повернути Покупцю сплачені за такий Товар грошові кошти в повному обсязі протягом десяти робочих днів з моменту отримання відповідного повідомлення Покупця про відмову від Товару.
Обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована на законодавчому рівні, Замовник не має права вимагати надання сертифікату відповідності при поставці товару. У кожного виробника, документ, що засвідчує відповідність товару показникам ТУ має різну назву. Такий документ обов’язково має бути наданий при поставці товару. Враховуючи зазначене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти пункт у наступній редакції:
В разі, якщо під час перевірки якості Товару Покупцем буде виявлено: - недоліки Товару, та/або невідповідність Товару умовам цього Договору, - невідповідність сертифікатам якості або паспортам якості заводу виробника, тощо, Покупець має право: вимагати від Постачальника усунення виявлених Покупцем зауважень (заміна неякісного товару тощо); відмовитись від Товару або частини Товару, яка не відповідає умовам цього Договору, (при цьому Покупець звільняється від оплати такого Товару), а Постачальник зобов’язаний повернути Покупцю сплачені за такий Товар грошові кошти в повному обсязі протягом десяти робочих днів з моменту отримання відповідного повідомлення Покупця про відмову від Товару.
Відповідь:
Добрий день. Замовником визначені умови договору, які є типовими для всіх Учасників. Також, повідомляємо, що пунктом 11.1 Договору (Додаток №4) визначено, що всі зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковими угодами до Договору.
Дата відповіді:
06.11.2023 13:19
Відповідь надана
проєкт
Номер:
0526b0eac026469b9c3541832945ca28
Дата опублікування:
04.11.2023 21:18
Опис:
Пунктом 2.1. вказано, що Якість Товару має відповідати заявленим характеристикам що підтверджується (копією сертифікатів відповідності, та/або свідоцтва про визнання та/або декларацій постачальника (виробника) про відповідність, та/або декларацій про відповідність, та/або довідки органу з оцінки відповідності або органу сертифікації або інший документ який підтверджує відповідність товару заявленим характеристикам. Якщо зазначені документи містять додатки, обов’язково надається разом з додатками). Постачальник гарантує, що Товар, що постачається на умовах даного договору, є новим, виготовленим не раніше 2022 року та відповідає чинним нормативним документам на цю продукцію (ДСТУ, ДСТ, ТУ). Державні стандарти не визначають якісних показників товару, а містять виключно загальну методологію проведення дослідження якості товару. Уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до ТУ виробників. Відповідно вимога щодо відповідності товару показникам ДСТУ є некоректною. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
Якість Товару має відповідати заявленим характеристикам що підтверджується (копією сертифікатів відповідності, та/або свідоцтва про визнання та/або декларацій постачальника (виробника) про відповідність, та/або декларацій про відповідність, та/або довідки органу з оцінки відповідності або органу сертифікації, та/або паспорт якості, або інший документ який підтверджує відповідність товару заявленим характеристикам. Якщо зазначені документи містять додатки, обов’язково надається разом з додатками). Постачальник гарантує, що Товар, що постачається на умовах даного договору, є новим, виготовленим не раніше 2022 року та відповідає чинним нормативним документам на цю продукцію ( ТУ).
Відповідь:
Добрий день. Замовником визначені умови договору, які є типовими для всіх Учасників. Також, повідомляємо, що пунктом 11.1 Договору (Додаток №4) визначено, що всі зміни та доповнення до Договору оформлюються додатковими угодами до Договору.
Дата відповіді:
06.11.2023 13:19
Відповідь надана
щодо фасування
Номер:
d3446b74936d480c921223083af5cde5
Дата опублікування:
01.11.2023 17:21
Опис:
Доброго дня
Замовниуом визначено фасування для позиції Грунтовка ГФ-021 - 12 кг
Варто зазначити, що загальноприйнятим фасуванням для даного виду товару є банки по 2,8 кг
Враховуючи вищезазначене просимо змінити фасування для позицій Грунтовка ГФ 021, а саме вказати: 2,8 кг
Таким чином, це надасть моживість учасникам надавати найоптимальніші пропозиції, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника
Відповідь:
Добрий день. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
02.11.2023 11:34