-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Засоби особистої гігієни: Підгузки дитячі
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 250.00 UAH
мін. крок: 0% або 250.00 UAH
Період уточнення:
14.02.2018 17:34 - 06.03.2018 18:00
Відповідь надана
Виробник
Номер:
d4bf63d9f41947cb80bddaa4d71436bb
Дата опублікування:
05.03.2018 15:06
Опис:
Вимагати документи, що пыдтверджують взаємовідносини з виробником є дискримінвційною вимогою (про що свідчать багаточисельні рішення антимонопольного комітету не на вашу користь) ,Але ви знову порушуєте законодавство-і знову пишете що "технічні вимоги завірені штампом виробника або уповноваженого представника або дистрибютора", офіційне підтвердження що учасник є виробником чи уповноваженим представником"". яке офіційне підтвердження уповноваженого представника ви мали на увазі?
Відповідь:
Доброго дня!
Надання Учасником зазначених документів гарантуватиме виконання ним вимог Замовника щодо кількісних та якісних показників предмету закупівлі, найбільшу економію бюджетних коштів, а також позбавить можливості недобросовісних постачальників «сірої» неякісної продукції приймати участь у торгах, адже це несе ризики щодо затримки здійснення поставки товару або її зриву.
Звертаємо Вашу увагу, що Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підпорядковується Київському міському голові, підзвітний та підконтрольний Київській міській раді, а з питань виконання функцій державної виконавчої влади - Міністерству соціальної політики України.
Згідно Положення про Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) серед основних його завдань є, зокрема, забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального захисту киян, які беруть участь в антитерористичній операції, членів їх сімей; членів сімей загиблих (померлих) киян під час проведення антитерористичної операції.
Слід зазначити, що ринок підгузків та інших аналогічних виробів, що використовуються при нетриманні, в Україні представлений широким колом виробників, кожен із яких має уповноважених представників, дилерів, дистриб’юторів. Так, компанія «ЕсСіЕЙ Хайджин Продактс АВ», яка являється виробником продукції торгових марок TENA, LIBERO, LIBRESSE, ZEWA, має більше 9 офіційних уповноважених представників на території України, компанія «ОNТЕХ» (Бельгія) має 12 уповноважених представників (дистриб’юторів, дилерів) в Україні, які можуть приймати участь у тендері. Також на ринку широко представлені вироби торгових марок ABENA, MOLICARE, DAILEE, ID EXPERT, STILL, THETFORD, MEDICARE, ALPIN WEISS, БІЛОСНІЖКА та інші.
Крім того, щонайменше два виробника (представлених в Україні) можуть пропонувати продукцію, яка відповідає всім у сукупності вимогам, викладених в тендерній документації.
Таким чином, дані вимоги встановлені Замовником виключно з об’єктивних причин згідно вимог чинного законодавства України, що регулює порядок здійснення публічних закупівель і не обмежують конкуренцію.
Дата відповіді:
07.03.2018 23:30
Відповідь надана
Допущення до тендеру
Номер:
4e0126ea4440489cbb530d58e5d1a93f
Дата опублікування:
05.03.2018 11:56
Опис:
Доброго Дня!
Чи допускаються до тендеру фірми що не мають досвіду роботи із бюджетними організаціями?
Дякую за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня! Згідно п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не визначено поняття «аналогічного договору». П. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі, серед іншого, здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності. У зв’язку із цим Замовник, при встановленні кваліфікаційних критеріїв до даної закупівлі, керується не тільки сукупністю характеристик предмету закупівлі, а й особливостями суб’єктного складу правовідносин, які виникають у процесі здійснення самої закупівлі. Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підпорядковується Київському міському голові, підзвітний та підконтрольний Київській міській раді, а з питань виконання функцій державної виконавчої влади - Міністерству соціальної політики України. Згідно Положення про Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) серед основних його завдань є, зокрема, забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального захисту киян, які беруть участь в антитерористичній операції, членів їх сімей; членів сімей загиблих (померлих) киян під час проведення антитерористичної операції. Таким чином, Замовник є суб’єктом публічного права, і тому підпадає під дію спеціальних норм права, що визначають порядок його функціонування, та фінансується за рахунок місцевого та держаного бюджетів. Зокрема, при проведенні закупівлі Замовник зобов’язаний керуватися ст. 49 Бюджетного кодексу України, яка передбачає здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти виключно на умовах повної післяплати (тобто після отримання товару). Відсутність в учасника досвіду взаємодії з бюджетними установами на умовах повної післяплати прямо впливає на ефективність здійснення закупівлі, оскільки містить ризики щодо затримок у процесі її здійснення або повного зриву. При цьому, будь-які порушення нормального функціонування Замовника призведуть до порушення прав соціально незахищених верств населення міста Києва, що гарантуються Конституцією України. З огляду на вище сказане, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів із бюджетною установою, встановлена виключно з об’єктивних міркувань та жодним чином не порушує законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
07.03.2018 12:28
Відповідь надана
Дискримінація учасників в правах на участь у тендері
Номер:
e1570ebbff694222aed6872bd7f31036
Дата опублікування:
03.03.2018 17:10
Опис:
Доброго Дня, Чому до тендеру допускаються тільки учасники, що уже мають досвід роботи із бюджетними організаціями? Цеж порушення Закону України "Про публічні закупівлі". І це може бути офіційно доведено. Прочитайте, будь ласка, ст. 16, п.2. Закону. Дякую за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня! Згідно п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не визначено поняття «аналогічного договору». П. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі, серед іншого, здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності. У зв’язку із цим Замовник, при встановленні кваліфікаційних критеріїв до даної закупівлі, керується не тільки сукупністю характеристик предмету закупівлі, а й особливостями суб’єктного складу правовідносин, які виникають у процесі здійснення самої закупівлі. Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підпорядковується Київському міському голові, підзвітний та підконтрольний Київській міській раді, а з питань виконання функцій державної виконавчої влади - Міністерству соціальної політики України. Згідно Положення про Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) серед основних його завдань є, зокрема, забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального захисту киян, які беруть участь в антитерористичній операції, членів їх сімей; членів сімей загиблих (померлих) киян під час проведення антитерористичної операції. Таким чином, Замовник є суб’єктом публічного права, і тому підпадає під дію спеціальних норм права, що визначають порядок його функціонування, та фінансується за рахунок місцевого та держаного бюджетів. Зокрема, при проведенні закупівлі Замовник зобов’язаний керуватися ст. 49 Бюджетного кодексу України, яка передбачає здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти виключно на умовах повної післяплати (тобто після отримання товару). Відсутність в учасника досвіду взаємодії з бюджетними установами на умовах повної післяплати прямо впливає на ефективність здійснення закупівлі, оскільки містить ризики щодо затримок у процесі її здійснення або повного зриву. При цьому, будь-які порушення нормального функціонування Замовника призведуть до порушення прав соціально незахищених верств населення міста Києва, що гарантуються Конституцією України. З огляду на вище сказане, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів із бюджетною установою, встановлена виключно з об’єктивних міркувань та жодним чином не порушує законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
07.03.2018 12:28
Відповідь надана
Оцінка тендерної пропозиції
Номер:
785f1497f4a94a66b8330648d0c80136
Дата опублікування:
02.03.2018 11:52
Опис:
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, в оцінці тендерної пропозиції, інша інформація, п.8 ( Товар повинен бути запакований в упаковці від 35 до 50 шт.)
Чи буде прийнята тендерна пропозиція в упаковці 50 шт.?
Дякую.
Відповідь:
Доброго дня!
Згідно п. 3. ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, серед іншого, повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
На виконання даного положення, Замовник у тендерній документації встановив вимогу щодо пакування товару, який є предметом закупівлі, в герметичну упаковку в кількості від 35 до 50 штук. Таким чином, за умовами даної закупівлі, товар має бути поставлений згідно вимог тендерної документації в герметичній упаковці, місткість якої повинна становити не менше 35 одиниць товару та не більше 50 одиниць товару в кожній упаковці (включно). Учасник повинен надати згоду на виконання даної вимоги відповідним листом-погодженням, що додається до тендерної пропозиції Учасника.
Також повідомляємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника або його допуск до аукціону приймається за результатами перевірки відповідності такої тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації згідно статті 16Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
05.03.2018 10:34
Відповідь надана
Невідповідність тендерної документації ЗАКОНУ УКРАЇНИ " Про публічні закупівлі"
Номер:
e7c8e5fdd5354554a68bb54c2baf05c6
Дата опублікування:
01.03.2018 10:59
Опис:
Під час ознайомлення із тендерною документацією на проведення тендеру UA-2018-02-14-003459-c, виявлена невідповідність наданих на данний тендер вимог що до кваліфікаційних критеріїв учасників, вимогам Статті 16 п . 2 , ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі".
У п.2. Статті 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі" чітко прописані можливі згідно ЗАКОНУ кваліфікаційні вимоги:
"2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору."
Замовник у кваліфікаційних вимогах добавляє два слова ( "із бюджетною установою") та прописує:
"наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із бюджетною установою."
Висновок:
Таким чином замовник обмежує отримання тендерних пропозицій від нових гравців (що може розглядатися як дискримінація що до нових гравців) , які можуть мати більший документальний і практичний досвід роботи із зазначеним у тендері товаром чим гравці що раніше вигравали тендери на державні закупівлі. Також замовник обмежує і свою можливість в отриманні більш вигідних пропозицій для проведення повноцінного тендеру на платформі PROZORO.
Очікую, що у зв"язку і вище описаним, замовник внесе зміни до своєї редакції щодо кваліфікаційних критеріїв та приведе данні критерії у відповідність до вимог ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі".
Моє питання до замовника:
"Чи будуть внесені зміни по данному тендеру до тендерних умов щодо кваліфікаційних критеріїв із ціллю виконання ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі" Стаття 16, п.2. та повноцінного проведення тендеру із допуском гравців що раніше не вигравали тендери на державні закупівлі та можуть надати більш цікаві цінові, при інших рівних умовах, пропозиції?"
Відповідь:
Доброго дня!
Згідно п. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством не визначено поняття «аналогічного договору». П. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі, серед іншого, здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності. У зв’язку із цим Замовник, при встановленні кваліфікаційних критеріїв до даної закупівлі, керується не тільки сукупністю характеристик предмету закупівлі, а й особливостями суб’єктного складу правовідносин, які виникають у процесі здійснення самої закупівлі.
Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підпорядковується Київському міському голові, підзвітний та підконтрольний Київській міській раді, а з питань виконання функцій державної виконавчої влади - Міністерству соціальної політики України.
Згідно Положення про Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) серед основних його завдань є, зокрема, забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального захисту киян, які беруть участь в антитерористичній операції, членів їх сімей; членів сімей загиблих (померлих) киян під час проведення антитерористичної операції.
Таким чином, Замовник є суб’єктом публічного права, і тому підпадає під дію спеціальних норм права, що визначають порядок його функціонування, та фінансується за рахунок місцевого та держаного бюджетів. Зокрема, при проведенні закупівлі Замовник зобов’язаний керуватися ст. 49 Бюджетного кодексу України, яка передбачає здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти виключно на умовах повної післяплати (тобто після отримання товару). Відсутність в учасника досвіду взаємодії з бюджетними установами на умовах повної післяплати прямо впливає на ефективність здійснення закупівлі, оскільки містить ризики щодо затримок у процесі її здійснення або повного зриву. При цьому, будь-які порушення нормального функціонування Замовника призведуть до порушення прав соціально незахищених верств населення міста Києва, що гарантуються Конституцією України.
З огляду на вище сказане, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів із бюджетною установою, встановлена виключно з об’єктивних міркувань та жодним чином не порушує законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
05.03.2018 10:33