• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Автоцистерна для пожежогасіння та проведення рятувальних робіт за кодом ДК 021:2015-34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (34144210-3 Пожежні транспортні засоби)

Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.

Завершена

14 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Період уточнення: 31.10.2023 19:45 - 10.11.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо комплектації

Номер: 463b9df16ed64edbb502108748991697
Дата опублікування: 03.11.2023 16:55
Опис: В тендерній документації не зазначено конкретний перелік обладнання, наприклад діаметр рукавів пожежних, який пожежний ствол необхідний замовнику (продуктивність ствола, якою головкою ствол повинен бути укомплектований і т.д.), таким чином Замовник може закупити автомобіль, який не можна буде використати за призначенням. Просимо вказати, діаметри рукавів, тип пожежного ствола, тип та продуктивність лафетного ствола, кількість та тип лопат, довжину рятувальної мотузки і т.д. В переліку аварійно-рятувального обладнання є щітка, просимо роз’яснити вимоги до щітки чи як її планує використати замовник в аварійно-рятувальних роботах?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Необхідні уточнюючі зміни будуть внесені до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 06.11.2023 16:04
Відповідь надана

Під виглядом пожежного автомобіля закуповується поливомийна дорожня машина в мінімальній комплектації

Номер: f203241038034400b16389d9234f07fc
Дата опублікування: 03.11.2023 16:54
Опис: В тендерній документації (в Додатку 3) описано, що закуповуються автомобіль цистерна пожежна на базі шасі FORD 3333 МДК15-13. МДК 15-13 – це машина дорожня комбінована, яка не є пожежною автоцистерною, а є автомобілем, який призначений для догляду за дорогами та миттям доріг (аналогічні автомобілі з цистерною не менше 8 000л в інших закупівлях - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-27-011885-a). Таким чином під виглядом пожежної автоцистерни, Замовник планує закупити МДК 15-13 на шасі Форд яка укомплектована цистерною на 8000 л, та мінімальною кількістю пожежного та аварійно-рятувального обладнання. Просимо привести вимоги до предмету закупівлі відповідно до діючих стандартів на пожежні автоцистерни.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Детально проаналізувавши Ваше звернення хочемо повідомити наступне: Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Тобто тендерна документація складається відповідно до конкретної потреби Замовника в певному виді товару. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є саме автоцистерна для пожежогасіння та рятувальних робіт. Відповідно до технічних характеристик даний автомобіль має бути обладнаний пожежно-технічним та аварійно рятувальним обладнанням, що цілком і повністю забезпечить потребу Замовника. Нам незрозумілі Ваші припущення щодо невідповідності предмету закупівлі та назви МКД-15-13 автоцистерні для пожежогасіння та рятувальних робіт.
Дата відповіді: 06.11.2023 16:46
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: a8f1f7c40a9c4eef9aeb196f2c2b4ebc
Дата опублікування: 03.11.2023 16:46
Опис: В тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги та прописано конкретне базове шаcі Форд з колісною формулою 6х4, типом двигуна Ecotorg 9 літрів, потужністю 330 к.с., описано навіть діаметр та хід поршнів. Таким чином спеціально штучно обмежено коло учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Наша компанія може запропонувати пожежний автомобіль на шасі 4х2, з сучасним двигуном об’ємом 6000 куб.см. потужністю двигуна 270 к.с, яка забезпечить необхідне прискорення та максимальну швидкість пожежного автомобіля з об’ємом цистерни не менше 8000л, що відповідатиме вимогам діючих стандартів. Пожежний автомобіль на шасі 4х2 буде більш маневрений, а отже більш зручний у використанні в населених пунктах. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги щодо колісної формули, типу двигуна та об’єму, потужності та ходу поршнів з ТД, в іншому випадку ми вимушені звернутись зі скаргою в АМКУ.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону). При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Згідно чинного законодавства України Замовником самостійно було розроблено тендерну документацію під свої потреби. Відповіно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація Замовника, в тому числі технічні вимоги до предмета закупівлі, складена таким чином, щоб у потенційних учасників було чітке розуміння потреб Замовника, та при цьому тендерною документацією Замовника передбачена можливість учасників подати пропозиції на еквівалент. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Виходячи в вищенаведеного повідомляємо, що Законом не заборонено, а чітко передбачена можливість встановлювати такі технічні вимоги, щоб предмет закупівлі чітко розумівся Учасниками, щоб потенційні Учасники могли конкретно розуміти потребу Замовника. Саме тому вимоги щодо колісної формули, типу двигуна та об’єму, потужності та ходу поршнів не є дискримінаційними,а лише дають чітке розуміння потреби Замовника. Оскільки територія нашої громади, це переважно сільська місцевість, з неасфальтованими дорогами, нам потрібен потужний автомобіль - пожежна автоцистерна 6*4, яка буде експлуатуватися, як в межах населенного пункту, так і за його межами, як по дорогах загального користування, так і за їх межами. Тиск на дорожнє покриття недогруженного автомобіля 6*4 менше, ніж загруженого 4*2, і на дорогах без покриття це буде безперечною перевагою. Окрім того, автомобільний з колісною формулою 6*4 обладнаний міжосьовим блокуванням, що значно впливає на всюдипрохідні властивості автомобіля. З огляду на викладене повідомляємо, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді: 06.11.2023 16:03