• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони будівель, приміщень та території ринку

ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги

Завершена

3 981 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 908.00 UAH
Період уточнення: 30.10.2023 19:15 - 04.11.2023 00:00
Відповідь надана

Заповнення форми цінової пропозиції на майданчику учасникам - неплатникам ПДВ

Номер: 2ec4d98b29314e3ab6d1f41ff582810a
Дата опублікування: 03.11.2023 21:56
Опис: Яким чином будуть порівнюватися пропозиції учасників-платників ПДВ та учасників-не платників ПДВ як найбільш економічно вигідні Замовнику, та яким чином складати цінову пропозицію учаснику-неплатнику ПДВ так, щоб його пропозиція була оцінена на рівних умовах з платниками ПДВ? Також просимо надати роз’яснення, як платнику ПДВ заповнити Форму цінової пропозиції на майданчику, якщо там автоматично виставляється вартість закупівлі «з урахуванням ПДВ»?
Відповідь: Доброго вечора, в фрмі цінова пропозиція вартість послуг Учасником зазначається з врахуванням його системи оподаткування з ПДВ або без ПДВ. Пропозиції учасників бдуть порівнюватись відповідно до тендерної документації з врахуванням всіх податків та зборів, які учасник повинен врахувати при підготовці тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 06.11.2023 20:08
Відповідь надана

Запитання по критеріям оцінки пропозиції

Номер: a62832042a1c4e41b2d172eaf895b1e5
Дата опублікування: 03.11.2023 21:41
Опис: Складена документація дозволяє приймати участь як компаніям з ПДВ та компаніям неплатникам ПДВ. Оскільки компанії неплатники ПДВ мають відчутну перевагу по ціні, яким чином у разі перемоги неплатника ПДВ буде розраховуватися ціна у цій Закупівлі? За якою формулою буде рахувати Замовник остаточну ціну пропозиції та суму договору у разі якщо у процедурі переможе платник ПДВ? За якою формулою буде рахувати Замовник остаточну ціну пропозиції та суму договору у разі якщо у процедурі переможе не платник ПДВ? Просимо надати детальний опис визначення Замовником порядку черговості економічної вигоди пропозицій.
Відповідь: Доброго вечора, відповідно до тендерної документації оцінка тендерних пропозицій буде провидитись по оцінці (100 % - ціна). Крім того, тендерна пропозиція повинна включати в себе всі податки та збори. Таким чином, визначення переможця буде проводитися системою автоматично на основі остаточної ціни за результатами аукціону.
Дата відповіді: 06.11.2023 20:06
Відповідь надана

Уточнення інформації по ТД

Номер: c35256370c524743ad4264182b7f915c
Дата опублікування: 03.11.2023 21:39
Опис: Одна з вимог Замовника - Після закінчення робочого дня об’єктів охорони, пересвідчитись у тому, що всі відвідувачі, залишили територію об'єкту. Шановний Замовник, поясніть будь-ласка яким чином охоронці мають у цьому належно пересвідчитись?
Відповідь: Доброго вечора, технічним завданням до предмету закупівлі передбачено, що охоронці періодично проводять обхід територіх, таким чином вони можуть впевнитися в тому, що всі працівники Замовника покинули робоче місце. Більш того один з постів охорони знаходиться безпосередньо в адміністративній будівлі.
Дата відповіді: 06.11.2023 19:59
Відповідь надана

Звуження умов для підтвердження Учасником наявності аналогічних договорів

Номер: d12ebb1fcb63465f9a089b696b4f85b1
Дата опублікування: 03.11.2023 21:37
Опис: Шановний Замовник. Ви вимагаєте наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає аналогічний договір (договори) з фінансовими документами, що підтверджують його виконання та відгуки від контрагента в довільній формі по зазначеному в довідці договору (договорам). Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом надання послуг, строком дії не менше 6-ти місяців та кількістю постів охорони не менше 5-ти. Вважаємо вимогу надання аналогічного договору не менше 6 місяців дискримінацією, оскільки компанія може мати договори на менший строк, також кількість постів не менше 5-ти – також звужує коло можливих учасників цієї закупівлі. Не зрозуміло відповідно до яких норм обмежується коло відповідності аналогічних договорів строком їх дії та визначення кількості постів охорони, при наявності аналогічного предмету закупівлі « охоронні послуги». Також, специфіка предмету закупівлі щодо наявності постів охорони клієнтів учасника, іх кількість, характеристики, розташування таких постів підпадає під конфіденційну інформацію задля забезпечення безпеки клієнтів, з якими підписані аналогічні договори. Розкриття умов виконання послуг фізичної хорони об’єктів клієнтів може привести до негативних наслідків останніх, тому не всі учасники мають змогу надати підтверджуючі документи на виконання даної вимоги замовника. Таким чином значно звужується коло Учасників, які мають відкриті дані щодо аналогічних договорів, що є дискримінацією Учасника. Просимо видалити цю вимогу.
Відповідь: Доброго вечора, вимогу щодо аналогічного договору на протязі не менш ніж 6 місяців та відповідної кількості постів охорони обгрунтовано для того, щоб Учасник міг забезпечити охорону обєкта Замовника, виходячи з технічного завдання до предмету закупівлі..
Дата відповіді: 06.11.2023 19:58
Відповідь надана

Дискримінаційні умови до учасників

Номер: ad7992d2279b457eb17701aaef79e35a
Дата опублікування: 03.11.2023 21:35
Опис: Тендерною документацією передбачається, - «Радіотехнічний зв'язок між постом охорони та оперативним черговим забезпечується радіостанціями у кількості не менше 7 одиниць (потужністю не менше 2 Вт), експлуатація яких повинна підтверджуватися дозвільними документами: договором з ДП «УДЦР», реєстраційними відомостями та дозволами на експлуатацію встановленого зразка з урахуванням змін до ЗУ «Про електронні комунікації». Разом із тим, Замовник проводить закупівлю, де місце надання послуг: об’єкти Замовника на території ринку (в межах вулиць м. Одеси: Маршала Малиновського, Маршала Бабаджаняна та Єфімова), тобто обмежено певною площею. Замовник також, враховуючи обов’язок, мати радіотехнічний зв'язок між постом охорони та оперативним черговим забезпечується радіостанціями у кількості не менше 7 одиниць (потужністю не менше 2 Вт), експлуатація яких повинна підтверджуватися дозвільними документами: договором з ДП «УДЦР», реєстраційними відомостями та дозволами на експлуатацію встановленого зразка з урахуванням змін до ЗУ «Про електронні комунікації». Замовник значно звужує коло учасників, оскільки не кожний потенційний учасник закупівлі має радіостанції у кількості не менше 7 одиниць (потужністю не менше 2 Вт), експлуатація яких підтверджується дозвільними документами: договором з ДП «УДЦР», реєстраційними відомостями та дозволами на експлуатацію встановленого зразка з урахуванням змін до ЗУ «Про електронні комунікації». Таким чином Замовник значно скоротив кількість потенційних учасників цієї Закупівлі. Вважаємо, що дана вимога дискримінаційна, та у разі відмови видалити цю вимогу будемо скаржитись до АМКУ на упередженість!
Відповідь: Доброго вечора, вимогу щодо наявності радіотехнічного звязку між постами охорони передбачено для забезпечення якості надання послуги, передбаченої тендерною документацією. Вважаємо дану вимогу законною та такою, що допускається ст. 16 та 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", так як Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії для учасників та характеристики послуги, що пропонується.
Дата відповіді: 06.11.2023 19:56
Відповідь надана

невідповідність кваліфікаційні критерії закупівлі чинному законодавству України

Номер: a1e2c5eb0ea340839e2fad848c77b04b
Дата опублікування: 03.11.2023 21:23
Опис: Шановний Замовник. Згідно до розділу тендерної документації - кваліфікаційні критерії закупівлі відповідно до статті 16 Закону, підставами, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством вимагається надати інформацію щодо наявності в учасника дронів (не менше одного дрону для можливості виконання технічної специфікації в цій частині) та можливості їх використання за допомогою технічного спеціаліста для виконання патрулювання об’єкту з документальним підтвердженням права володіння чи користування. Указом Президента України введений воєнний стан в Україні із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. У цей же день Державне підприємство обслуговування повітряного руху України “Украерорух” оголосило про закриття повітряного простору України. Тобто цивільним заборонено літати у повітряному просторі. Об’єкт Замовника не є військовим об’єктом, виходячи з цього вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації. Враховуючи вказане – вимоги документації щодо наявності в учасника дронів та можливості їх використання за допомогою технічного спеціаліста для виконання патрулювання об’єкту - є протизаконними. Просимо виключити цю вимогу в тендерній документації.
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно визначає технічні вимоги до предмету закупівлі. Вважаємо вимогу щодо наявності дрону не протизаконною так як предметом закупівлі є послуги, що надаватимуться в 2024 гоці. Наразі воєнний стан в країни впроваджено до 16.11.2024 року, тому така вимога на 2024 рік не є протизаконною.
Дата відповіді: 06.11.2023 19:34