• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області" (коригування 3)

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Торги не відбулися

67 981 196.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 679 811.96 UAH
Період уточнення: 30.10.2023 17:14 - 05.11.2023 00:00
Відповідь надана

аналогічний досвід

Номер: c2319e750f0b462bbb6a9f6e2c8b2048
Дата опублікування: 03.11.2023 18:40
Опис: Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Просимо розшити поріг входження для учасників торгів, а саме суттєво зменшити розмір відсоткового співвідношення суми аналогічного договору до очікуваної вартості закупівлі. Більше учасників торгів забезпечить більшу конкуренцію, що у свою чергу збільшить економію коштів замовника. У доволі непрості часи для країни, це є максимально важливим критерієм у рамках цілої країни. Наявність двох аналогічних договорів в учасника торгів на суму понад 20 млн гривень є обставиною, яка зменшує вірогідність суттєвої економії коштів замовника при проведенні закупівлі. Просимо врахувати.
Відповідь: Шановний учаснику. Кошти на фінансування цього проєкту передбачаються з Європейського інвестиційного банку. З урахуванням того, що фінансування ПВУ йде за рахунок позики ЄІБ, та враховуючи пункт 2 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, то ці процедури здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону». Тож, відповідно до вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater» було розроблено примірну тендерну документацію, яку узгоджено Групою управління і підтримки проєкту та надіслано кінцевим бенефіціарам (Замовникам) для відповідної роботи. Тендерну документацію до цієї процедури було схвалено на засіданні Групи управління і підтримки проєкту «Програма з відновлення України», витяг із протоколу № 2 від 05.10.2023 . Тому, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Зокрема, пункт 4.3. Кваліфікаційні критерії Посібника «Національні процедури закупівель» містять наступні вимоги: «Для тендерів у межах ПВУ слід застосовувати наступні кваліфікаційні критерії у тендерній документації:…….Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (Замовник на власний розсуд зазначає - без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі….» Та оскільки це вимога ЄІБ, то кінцевий бенефіціар (Замовник) не може встановлювати інші вимоги, крім тих, що погоджені Групою управління і підтримки проєкту. Крім того, відповідно до пункту 7.1.18 Угоди про передачу коштів позики «У разі недотримання Кінцевим бенефіціаром, Фінансової угоди, цієї Угоди, Порядку та умов надання субвенції та інших нормативно-правових актів (які впливають на реалізацію Субпроєкту) Власник об’єкту повертає до державного бюджету суму коштів, спрямовану на фінансування Субпроєкту, відповідно до законодавства України та укладених договорів.» Враховуючи вищенаведене, Замовник не має можливості встановлювати свої окремі вимоги до тендерної документації та вносити будь-які зміни.
Дата відповіді: 06.11.2023 15:30
Відповідь надана

ПДВ у звітності

Номер: b16e39e5d72041babe0129ea19d0cd78
Дата опублікування: 03.11.2023 15:47
Опис: У звʼязку із відповідю на попереднє питання, просимо внести зміни у тендерну документацію та вказати, що показники фінансової звітності будуть враховані з сумою ПДВ.
Відповідь: В п.п.5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зі змінами від 03.11.2023р. зазначено, що під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів (Форма З). Відповідно до розділу IV Зміст статей звіту про рух грошових коштів наказу Міністерства фінансів України від 28.03.2013 № 433 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо заповнення форм фінансової звітності» до сум надходжень грошових коштів підприємств відносяться: 4.6.1. У статті "Надходження від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" відображаються грошові надходження від основної діяльності, тобто від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), платежів за оренду інвестиційної нерухомості з урахуванням відповідних вирахувань з доходу (податок на додану вартість, акцизний податок, інші вирахування з доходу). 4.6.2. У статті "Надходження від повернення податків і зборів" відображаються одержані з бюджету на рахунки підприємства в установах банків суми податків і зборів, окремо наводяться відшкодовані підприємству суми податкового кредиту з податку на додану вартість шляхом зарахування грошових коштів на рахунки в установах банків. В зв'язку вищевикладеним немає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.11.2023 15:31
Відповідь надана

фінансова звітність

Номер: abbd0d18449748eb8dcb89f158931d71
Дата опублікування: 01.11.2023 16:08
Опис: Відповідно до п.5.4. розділу 3 тендерної документації: 5.4. Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): 5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії військового стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі; Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. Просимо вказати чи буде враховано у середнє арифметичне значення річних оборотів також пдв?
Відповідь: Шановний учаснику! Учасник торгів розраховує розмір середньорічного доходу як середнє арифметичне значення річних оборотів (де річний оборот -- сума всіх надходжень протягом календарного року згідно рядків 3000, 3005, 3010 і 3095 згідно звіту про рух грошових коштів за формою 3 (або його аналога для суб’єктів господарювання, які не повинні складати такий звіт згідно з законодавством). Враховуючи вищевкладене, ПДВ буде враховано у середнє арифметичне значення річних оборотів.
Дата відповіді: 03.11.2023 14:59