-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з наладки, ремонту, випробування і діагностики електричного устаткування будівель
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період уточнення:
27.10.2023 17:28 - 01.11.2023 00:00
Відповідь надана
Кошторис
Номер:
e70b963c001d40579452bad418c10a13
Дата опублікування:
30.10.2023 17:17
Опис:
Як розрахувати кошторис і ціну пропозиції, якщо нема конкретної кількості по роботам
Відповідь:
По суті Вашого питання, повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Згідно підпункту 31 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно пунктів 6 та 7 частині 2 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Тендерна документація Замовника містить Додаток 4 «Технічні вимоги», в якій надано орієнтовний перелік послуг та їх обсяг, що може змінюватись від фактичних потреб, щодо якої учасник має подати свою тендерну пропозицію та Додатку 5 «Проєкт договору», який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі, та який передбачає, що послуги будуть надаватися згідно Специфікації послуг (Додаток 2 до Договору). Водночас, обсяг закупівлі послуг може бути зменшений в залежності від реального фінансування (фінансових можливостей, виробничих потреб, тощо).
Дата відповіді:
31.10.2023 23:53
Відповідь надана
кількість
Номер:
b138f58a56d74c1e9320dcd693f926a2
Дата опублікування:
27.10.2023 18:44
Опис:
як розрахувати кількість, скласти кошторис, укласти договір, якщо кількість є орієнтовною. Що прописати в договір. Ціна є 120000, а робити будемо не зрозуміло скільки і чого, орієнтовно?
Відповідь:
По суті Вашого питання, повідомляємо, що статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Відповідно до підпункту пункту 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані має міститись інформація про очікувану вартість предмета закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить норм, які визначають особливості визначення предмета закупівлі та його очікуваної вартості, тому замовники з огляду на предмет закупівлі на власний розсуд визначають очікувану вартість предмета закупівлі.
Разом з тим, визначаючи очікувану вартість предмета закупівлі замовники повинні враховувати, що одним із принципів здійснення публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Відповідно визначення очікуваної вартості предмета закупівлі не повинно суперечити даному принципу.
При цьому, наказом Мінекономіки 18.02.2020 № 275 затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. В пункті 1 Примірної методики визначено, що ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону та має рекомендаційний характер.
Разом з тим, у Методиці надано визначення терміну «очікувана вартість» – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Згідно підпункту 32 пункту 1 статті 1 Закону України тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У Додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації Замовник надав орієнтовний перелік послуг та їх обсяг, що може змінюватись від фактичних потреб, щодо якої учасник має подати свою тендерну пропозицію.
Водночас, тендерна пропозиція учасника має бути складена з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця надання послуг, та враховувати всі необхідні додаткові матеріли які знадобляться в процесі виконання ремонту електрообладнання (автоматичні вимикачі, запобіжники, рубильники, провід, кабель тощо).
Договір, проєкт якого викладений у Додатку 5 тендерної документації, та який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі передбачає, що послуги будуть надаватися згідно Специфікації послуг (Додаток 2 до Договору). Водночас, обсяг закупівлі послуг може бути зменшений в залежності від реального фінансування (фінансових можливостей, виробничих потреб, тощо).
Враховуючи вищевикладене, вартість послуг, які можуть бути надані згідно переліку не повинні перевищувати очікуваної вартості предмету закупівлі.
Дата відповіді:
30.10.2023 16:23
Відповідь надана
30 км
Номер:
e12947921e8245ad9d471aedcf2d868a
Дата опублікування:
27.10.2023 18:42
Опис:
Предметом закупівлі є наладка. Після наладки перевіряється роботоспроможність і обладнанння далі експлуатується. У зв'язку з чим тоді вимога про 30 км відстань???
У Вас немає робіт з аварійного виїзду, аварійного ремонту? До чого тут це
На якій підставі аварійно виїзджати на протязі 1 години, якщо обладанння буде після наладки прийняте в роботу і не буде аварійним
Відповідь:
По суті Вашого питання, повідомляємо, що відповідно до підпункту 22 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є послуги, а саме «Послуги з наладки, ремонту, випробування і діагностики електричного устаткування будівель», що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі.
Згідно підпункту 33 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики послуги (послуг).
Відповідно до підпункту 13 пункту 1 статті 1 Закону України «Про критичну інфраструктуру» об’єкти критичної інфраструктури – об’єкти інфраструктури, системи, їх частини та їх сукупність, які є важливими для економіки, національної безпеки та оборони, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам. До життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України, належать, зокрема водопостачання та водовідведення (пп.3 п. 4 ст. 9 Закону України «Про критичну інфраструктуру»).
Об’єкт РП-20 розташований на дільниці «Міські мережі водопостачання» та забезпечує її живлення для подачі питної води, а отже, виходячи з критеріїв, є частиною об’єкту критичної інфраструктури.
Абзацами 4, 6, 9 пункту 8 Додатком 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації наданий перелік пристроїв та елементів системи об’єкту РП-20 щодо яких можливе виникнення аварійної ситуації, найшвидше усунення яких є вкрай важливим завданням для забезпечення безпеки і стійкості критичної інфраструктури з урахуванням специфіки забезпечення важливих функцій з водопостачання.
Одночасно, абзацами 8 та 15 Додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації встановлена вимога контролю стану ключового обладнання РП-20, що не залежить від функцій наладки іншого обладнання.
А отже, такими умовам закупівлі передбачено неодноразовий виїзд працівників учасника на підприємство для усунення можливих аварійних ситуацій або контролю обладнання за вимогою Замовника. Така вимога – це можливість Замовника переконатися, що учасник може забезпечити своєчасне прибуття працівників. Вказана відстань є оптимальною та розрахована з урахуванням витрат часу на працівників.
Дата відповіді:
30.10.2023 16:22