-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (меблі з монтажем)
Під час проведення процедури закупівель, усі документи викладаються українською мовою . Закупівля злійснюється у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМ України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із внесенеми змінами)
Завершена
890 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 901.50 UAH
мін. крок: 1% або 8 901.50 UAH
Період уточнення:
27.10.2023 16:11 - 24.11.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
89277b79058e45abbf889679d278ae1c
Дата опублікування:
30.10.2023 12:45
Опис:
Шамовний замовнику, у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте : " 5. Враховуючи специфіку будівлі та складність розташування меблів, з урахуванням виготовлення меблів під розміри кімнат в установі, Учаснику, до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій необхідно відвідати об’єкт за адресою замовника ознайомитися з специфікою розташування меблів та здійснити самостійні заміри, за результатами чого складається довідка/акт про те, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і зобов’язується, що у разі обрання учасника переможцем процедури закупівлі, при постачанні товару продукція учасника буде відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі та замірам, що провів Учасник. Дану довідку потрібно завантажити у тендерну пропозицію Учасника. " Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки по-перше ставить учасників у не рівні умови, по-друге Замовник ще до моменту розкриття Пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають прийняти участь у даній закупівлі, що порушує принцип "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі". Просимо прибрати дану вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Запитувачу! Дякуємо за Ваше запитання.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Довідка/Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, та можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих приміщень де має бути встановлено меблі ,технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт по виготовленню та встановленню меблів, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою.Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ УСІХ учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право ЖОДНОГО учасника на обстеження об’єкту. Наголошуємо, що Замовник не відмовляє нікому щодо можливості обстежити приміщення потенційними учасниками закупівлі, тому припущення потенційного учасника щодо дискримінаційних умов є необґрунтованими. Навпаки, даючи можливість всім бажаючим перед підготовкою документів тендерної пропозиції обстежити приміщення, де будуть розміщуватись нестандартні меблі під замовлення, Замовник забезпечує всім бажаючим взяти участь у торгах рівні умови, чим розширює коло потенційних учасників торгів.
Дата відповіді:
02.11.2023 13:13