-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Новорічні подарункові набори
Завершена
729 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 299.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 299.00 UAH
Період уточнення:
27.10.2023 13:56 - 05.11.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
12c4f29176f5445e9e72b8de68fcab4b
Дата опублікування:
01.11.2023 23:09
Опис:
Відповідно до п. 6 Додатку № 2 до ТД, замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, що буде постачатися або постачається за Договором, для перевірки якості товару, відповідності якісним характеристикам Замовника та відповідності санітарно - гігієнічним нормам.
Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію.
Витрати Замовника на лабораторні дослідження, в повному обсязі відшкодовує Постачальник.
У випадку не відповідності якості товару, якісним характеристикам та іншим вимогам Замовника до товару, Замовник має право в односторонньому порядку розірвати договір.
Для підтвердження цього учасник надає гарантійний лист, в якому погоджується на оплату послуг з лабораторних досліджень, які проводитимуться акредитованою Національним органом України з акредитації та/або іноземного органу з акредитації, який є повним членом ILAC – Міжнародної організації із співробітництва в галузі акредитації лабораторій, відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025 або інших стандартів лабораторією, що має відповідні ліцензії та дозволи на підставі заяви/ зверненням Замовника. Оплата повинна бути здійснена на протязі 10 днів з дня надсилання електронною поштою рахунку фактури на дані послуги. У разі відмови Постачальника оплачувати послуги лабораторії, договір буде розірвано в односторонньому порядку.
З приводу цьогу, хочемо зазначити наступне.
Що це за така дивна вимога, що обовязок оплатити послуги лабораторії, незважаючи на їх позитивні чи негативні результати, покладається на учасника (потенційного постачальника). Тобто, ваш обовязок як Замовника перевірити якість товару, а ви його покладаєте на іншого субєкта. А чому ви вирішили, що таку дискримінаційну та нахабну вимогу можна прописувати у тендерній документації? А чому ви не прописуєте вимогу, що учасники повинні оплачувати роботу уповноваженої особи чи найманих консультантів з питань публічних закупівель? Тобто ви за рахунок чужих коштів, намагаєтесь вирішити покладені на вас безпосередні обовязки. Це повний абсурд прописувати таку дискримінаційну вимогу на 8 році оновлення публічних закупівель. Тобто, я як учасник повинен у розрахунок ціни враховувати вартість ваших лабораторних досліджень, навіть якщо ці дослідження підтвердіть якість товару? І питання не в проведення лабораторних досліджень, а в їх оплаті за рахунок учасника (постачальника).
Вимагаємо виключити з тендерної документації зазначену дискримінаціну вимогу.
Відповідь:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства. В нашому випадку до різних предметів закупівлі замовником самостійно визначено перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам.
Дата відповіді:
03.11.2023 14:38
Відповідь надана
Підтвердження санітарного стану авто
Номер:
f3f0af73d7884d63928cdb5be08602d9
Дата опублікування:
01.11.2023 22:48
Опис:
Шановний Замовник!
Будь-ласка, приведіть свою тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Ви вимагаєте, згідно з п 3 до Додатку № 2 до ТД, надати підтвердження санітарного стану авто.
По-перше, не має вже поняття "санітарний стан авто". СанПиН 5781-91 Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі з якого взяте це поняття, вже 6 років як втратили чинність.
По-друге, як мені підтвердити санітарний стан авто, якщо немає такого поняття і ви не зазначили, яким чином учасникам підтверджувати дотримання такого стану. Які документи повинен надати учасник, щоб ви вирішили, що так дійсно дотримується санітарний стан авто.
Прохання, або виключити цю вимогу, узвязку зі втратою чинністю нормативно-правового акту або деталізувати зазначену вимогу з посиланням на діюче законодавство України.
Під вищезазначеним мається на увазі не просто щось тут відповісти, а внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.11.2023 14:38
Відповідь надана
Незрозуміла вимога - надати книжки працівників
Номер:
acda92361e6d44f5868b7ccd730af7c7
Дата опублікування:
01.11.2023 22:38
Опис:
Відповідно до п. 3 Додатку № 2 до ТД, у складі пропозиції надати копії книжок працівників, залучених до виконання поставки, підтвердити наявність спецтранспорту (копії техпаспорта(тів) на авто, підтвердження дотримання санітарного стану авто.
По-перше, що мається на увазі "книжки працівників"? Що це за книжки працівників, повинні надати у складі тендерної пропозиції? Прохання нормально деталізувати вимогу, тому що зараз взагалі незрозуміло, що ви хочете від учасників.
По-друге, що ви мається на увазі "підтвердити наявність спецтранспорту"? Може це наявність якихось спецпропусків чи поліцейської сирени чи це повинна бути пожежна машина? Прохання, написати нормально, що ви хочете бачити у тендерних пропозиціях учасників.
По-третє, у чинному законодавсті немає поняття "техпаспорт на авто". Це побутовий термін, Юридично правильна назва - свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу. Приведіть, будь-ласка, свою тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, деталізуйте вимоги у тендерній документацій, приведіть їїу відповідність до чинного законодавства та внесіть коректні зміни у ТД
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.11.2023 14:37
Відповідь надана
Санітарний одяг
Номер:
746ba88b687a417f8df6d35fbf62299e
Дата опублікування:
01.11.2023 22:28
Опис:
Шановний замовник!
Відповідно до п. 3 Додатку № 3 до ТД, працівники, що здійснюють доставку товару та вантажно-розвантажувальні роботи, повинні бути забезпечені санітарним одягом (халатом та рукавицями), про що надається в довільній формі довідка. Поняття "санітарний одяг" - взято із СанПиН 5781-91 Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі на яке виробили посилання у цьому пункті. Однак, зазначений нормативно-правовий акт, втратив чинність, відповідно до розпорядження КМУ від 20.01.2016 № 94-р Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства. Вимога щодо наявності санітарного одягу є незаконною, оскільки СанПиН 5781-91 , що регулював дану вимогу є вже нечинним. А на цей час, у законодавсті немає такої норми.
Враховуючи вищезазначене, просимо виключити вищезазначену вимогу із тендерної документації.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.11.2023 14:37
Відповідь надана
Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі втратили чинність
Номер:
03157959b18846a7927aa13985f9b9f1
Дата опублікування:
01.11.2023 22:22
Опис:
Шановний замовник!
Відповідно до п. 3 Додатку № 2 до ТД, доставка продукції здійснюється спеціалізованим автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю. Однак, Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі або СанПиН 5781-91 Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі втратив чинність 01.01.2017р., відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України "від 20.01.2016 № 94-р Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства". Тобто, у тендерній документації є посилання на нормативно-правовий акт (далі - НПА), що на момент оголошення цієї закупівлі втратив чинність. Більш того, учасник повинен враховувати норми цього НПА.
Просимо вам привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства та виключити посилання Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі, оскільки вони втратили чинність. Під приведенням тендерної документації у відповідність до діючого законодавства та мається на увазі внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.11.2023 14:36
Відповідь надана
Пояснення щодо Інструкції з організації харчування дітей у ДНЗ
Номер:
c9737ba82cdc4a0e931f46211c5a0628
Дата опублікування:
01.11.2023 22:11
Опис:
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 2 Додатку до тендерної документації (далі - ТД), постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. та «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 р. (далі - Інструкція)
Однак, у проекті договору, що викладений у Додатку № 3 до ТД, ви не зазначаєте інформацію щодо поставки предмету закупівлі саме у дошкільні навчальні заклади (далі - ДНЗ). Відсутнє жодне посилання на ДНЗ у тендерній документації, лише адреса. На сьогодні, у державі введений воєнний стан і на території м. Харкова та Харківської області та усі державні та комунальні заклади освіти, в тому числі дошкільні навчальні заклади закриті, тому не зрозуміло чому ви вимагаєте дотримуватись під час поставки норм саме цієї Інструкції. Якщо ви просто даруєте новорічні подарунки дітям це не означає, що ви організовуєте процес харчування дітей у ДНЗ.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати відповідь, чи здійснюєте організацію харчування дітей у ДНЗ на цей час, оскільки ви посилаєтесь на профільну Інструкції. Якщо не організовуєте процес харчування дітей у ДНЗ, просимо виключити вимогу, щодо здіснення постачання відповідно до «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 р.
Відповідь:
Розділ 4 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України № 298/227 від 17.04.2006 р., визначає вимоги до постачання, безпеки, якості, умов зберігання і реалізації продуктів харчування і продовольчої сировини, технології приготування страв, тому дотримання вказаних вимог як і інструкції в цілому є обов’язковою вимогою для учасників.
Дата відповіді:
03.11.2023 14:36