-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33130000-0 - Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади. Стоматологічний кутовий наконечник з поворотнім зажимом НК 024:202331823-Наконечник стоматологічної бормашини, Стоматологічний турбінний наконечник з меншою головкою НК 024:2023 31823-Наконечник стоматологічної бормашини, Стоматологічний турбінний наконечник з потрійним розпиленням НК 024:2023 31823-Наконечник стоматологічної бормашини, Стоматологічний мікромотор НК 024:2023 31823-Наконечник стоматологічної бормашини, Стоматологічний мікромотор із внутрішньою подачею води НК 024:2023 31823-Наконечник стоматологічної бормашини, Діамантові бори дентальні НК 024:202316670-Стоматологічний алмазний бор багаторазового застосування Бор ТВС піла коронкова НК 024:2023 16669-Стоматологічний сталевий бор, Бор ТВС НК 024:2023 16669-Стоматологічний сталевий бор Каналонаповнювач Лентуло 25мм НК 024:2023 41539-Каналонаповнювач ендодонтичний, Ларго Пісо Рімер НК 024:2023 43311-Бор стоматологічний для установлення штифтів, М-акссесс інструмент для кореневих каналів, К-файли НК 024:2023 31875-Розширювач ендодонтичний, М-акссесс інструмент для кореневих каналів, Н-файли НК 024:2023 31875-Розширювач ендодонтичний, Пульпоекстрактор Спіро Колорінокс НК 024:2023 35784-Голка коренева зазубрена, багаторазового використання, Голки іригаційні стерильні (0.30 х 25 мм) НК 024:2023 45501-Іригаційний наконечник до кореневих каналів, Полірувальні щітки MINIATURE НК 024:2023 46940-Стоматологічна шліфувальна щітка, Sof-Lex Диски для фінішної обробки та полірування НК 024:2023 35807-Зубний шліфувальний диск, багаторазового використання, Аплікатори, (100шт.) НК 024:2023 35697-Аплікатор для стоматологічного пломбувального матеріалу, Штрипси, 10 шт. НК 024:2023 63358-Стоматологічна абразивна стрічка багаторазового використан, Дзеркало стоматологічне не збільшуюче НК 024:2023 31776-Дзеркало стоматологічне, Пінцет Meriam 160 mm (мм) НК 024:2023 42500-Багаторазові пінцетоподібні щипці для перев'язування, Зонд НК 024:2023 35812-Зонд стоматологічний, Екскаватор НК 024:2023 35811-Екскаватор стоматологічний, Інструмент для пломбування НК 024:2023 16460-Стоматологічний штопфер для амальгами, Лезо одноразового використання стерильне №11 НК 024:2023 32382-Лезо скальпеля багаторазового використання, Штифти гутаперчеві, упаковка слайдер (120 шт) НК 024:2023 31872-Гутаперча натуральна, Матриці металеві контурні секційні 50мкм (10шт) Латус НК 024:2023 16195-Стоматологічна матриця для контурних пломб агаторазового застосування Мастило-спрей для стоматологічних наконечників "HTA DENTAL OIL" 500 мл "БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНЕ" НК 024:2023 44690-Пристрій для оброблення наконечників стоматологічного бора, Одноразові стоматологічні насадки для слиновідсмоктувачів, зі змінним наконечником, 150мм НК 024:2023 16779-Набір трубок для аспіраційної системи, Стоматологічні ватні валики Medicom №2, 1000 шт НК 024:2023 31815-Валик ватний стоматологічний, Серветки стоматологічні, 500шт НК 024:2023 45171-Рушник/серветка медична суха, одноразового використання.
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення:
27.10.2023 11:54 - 24.11.2023 00:00
Відповідь надана
щодо вимог до учаснииків
Номер:
05f99b5804804996ae9809279c31341b
Дата опублікування:
21.11.2023 14:24
Опис:
Уважно вивчивши документацію Замовника, зазначаємо, що деякі вимоги та медико-технічні характеристики до замовленого товару потребують змін.
Так, згідно Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника/дилера/дистриб'ютора/офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі.»
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «Медмаркет» (Харків) як офіційний уповноважений представник виробника ПП Латус (Україна), товари якого замовлено в даному додатку за позицією 26 - Матриці металеві контурні секційні 50мкм (10шт) Латус –в умовах військового часу тимчасово не надає таких гарантійних листів.
Підтвердженням можливості надання Замовнику товару належної якості та у потрібній кількості можуть слугувати документи про наявність товару на балансі учасника (як то копії видаткових накладних на офіційне придбання товару у ТОВ «Медмаркет» (Харків)).
Тому, з метою недопущення дискримінаційних вимог щодо потенційних учасників торгів, просимо прибрати таку вимогу з документації взагалі або зазначити, що дана вимога не стосується з товарів виробника ПП Латус (Україна).
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Щиро вдячні за проявлений інтерес до даної закупівлі. Уважно вивчивши інформацію викладену у Вашому питанні, повідомляємо наступне:
Щодо вимоги видалити з Тендерної документації пункт з вимогою про надання гарантійного листа виробника або його офіційного представника відзначаємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною до учасників, оскільки не містить вимог до надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Скаржником не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати йому гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Замовник не в змозі передбачити, чи всі потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником медичних виробів, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити медичні вироби, чи кожен потенційний учасник має на складських приміщеннях в залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором з відповідним терміном придатності та чи матиме цю кількість із відповідним терміном придатності до кінця дії договору, що укладений в результаті тендеру.
ТД містить вимогу надати лист виробника, яка є гарантією фізичної доступності та гарантії постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну зберігання. Це дасть змогу запобігти можливому «списанню» невикористаних медичних виробів у яких закінчився термін придатності, а отже раціональному використанню бюджетних коштів. Надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятим при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки закупівля здійснюється в цілях лікування та надання невідкладної допомоги, Замовника турбує своєчасність поставок товару та його якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації.
Крім цього надання гарантійного листа забезпечує на нашу думку мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найнижчі ціни. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників, а тендерна документація закупівлі відповідає законодавству, та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником під час формування предмета закупівлі цих торгів, а також формування номенклатури закупівлі ураховувались заявки від відділень Замовника. Мета закупівлі забезпечити відділення необхідними товарами у найкоротші терміни з урахуванням вимог чинного законодавства.
З метою забезпечення безперервного лікувального процесу відділення сформували заявки в залежності від своєї спеціалізації та потреби, а тому закупівля включає в себе номенклатуру товарів з технічними характеристиками, яка потрібна медичному персоналу для надання медичної допомоги пацієнтам, що поступають на лікування до Замовника.
Враховуючи вищезазначене закупівля здійснюється з дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
22.11.2023 15:41
Відповідь надана
щодо замовленого товару
Номер:
ce67f086b27648a0baa849ff07d86c6e
Дата опублікування:
30.10.2023 15:45
Опис:
Просимо зазначити більш конкретну інформацію щодо замовленого товару:
1. За позицією 6 - Діамантові бори дентальні , 200шт -згідно тендерної документації Замовника зазначено: " Випускаються в 5 видах дисперсності (у діапазоні від ультрадрібної до ультракрупної " Розпишіть деально скільки конткретно якої зернистості борів потрібно (1.дуже грубі -хх шт, 2.грубі-ххх шт, 3.середні- ххххшт 4. тонкі - хххх шт, 5.ультратонк - ххх шт).
2. За позицією 11 - М-акссесс інструмент для кореневих каналів, К-файли - Розміри: № 06, 08, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130, 140, асорті 15-40, асорті 45-80, асотрі 90-140. Довжина 21,25,31мм. Вкажть конкретну кількість за кожним з потрібних розмірів. Особливо цікавить кількість К-файлів асотрі 90-140.
3. Те саме стосується і замовленого товару за позицією 12 - За позицєю М-акссесс інструмент для кореневих каналів, Н-файли . Вкажть конкретну кількість за кожним з потрібних розмірів.в тому числі і кількість Н-файлів асотрі 90-140.
4. За позицією 13 - Пульпоекстрактор Спіро Колорінокс . Документація Замовника містить наступний опис: "Розміри: 20,25,30,35,40 та асорті 20-60". Оскільки Пульпоектрактори мають кодування – 000, 001, 002, 003, 004, 005, 006., напишіль якого розміру і скільки пульпоекстракторів необхідно.
5. За позицією 25 - Штифти гутаперчеві, упаковка слайдер (120 шт) - згідно тендерної документації Замовника зазначено: " Доступні в розмірах з 8 по 80" . З значте детально якого саме розміру і скільки штіфтів потрібно.
6. Також, не зрозуміло щодо опису замовленогого товару за п. 28 -Одноразові стоматологічні насадки для слиновідсмоктувачів, зі змінним наконечником, 150мм. згідно тендерної документації Замовника зазначено: " Кольори: Рожеві, Прозорі, Поморанчеві, Лавандові, Зелені, Жовті, Блакитні". Поясніть доцільність даних характеристик товару та яким чином наприклад лавандовий колір стоматологічної насадки для слиновідсмоктувачів впливає на лікувальний процес.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни в документацію.
Відповідь:
Доброго дня! Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля медичних виробів з певними медико - технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням наступного. Закупівля та використання якісних товарів, що надає змогу підвищити ефективність процесів, прискорити виконання завдань установи є невід’ємною і необхідною умовою функціонування закладу в цілому та, безумовно, впливає на своєчасність здійснення відповідних маніпуляцій іі таким чином відповідає службовим вимогам персоналу закладу, що направлені на виконання посадових обов’язків. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. З урахуванням зазначеного вище, найменування предмета закупівлі та детальний опис предмета закупівлі по позиціям №6,11,12,13,25,28, які встановлені відповідно до Додатку №2 («ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ») тендерної документації, відповідає річному плану закупівлі, та мають певні конкретні технічні характеристики предмета закупівлі, які не передбачають можливість бути визначеними в якихось кількостях або конкретних кольорах. Враховуючи викладене, внесення змін в ТД та визначення конкретної кількості або кольору, щодо товару за позиціями №6,11,12,13,25,28 є таким, що не відповідає потребам Замовника. Певна потреба в кількості та характеристики предмету закупівлі, визначається Замовником, з урахуванням лікувального процесу та економічних чинників. З огляду на вищевикладене зміни до Технічного опису предмету закупівлі вноситись не будуть.
Дата відповіді:
31.10.2023 10:57