• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба зносостійка глибокоматова інтер’єрна для внутрішніх робіт; Фарба атмосферностійка модифікована силіконом для фасадних робіт

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 4481 (ФАРБИ)", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

92 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 920.00 UAH
Період уточнення: 26.10.2023 18:38 - 31.10.2023 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 87087f6f1b4045ae99d8afdbd61c6ae0
Дата опублікування: 30.10.2023 19:58
Опис: Пунктом 7.1. вказано, що Сторони дійшли згоди, що у випадку виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) – надзвичайних та невідворотних обставин, що об'єктивно унеможливлюють виконання зобов'язань, передбачених умовами цього Договору, Сторони звільняються від виконання своїх зобов'язань на час дії відповідних обставин. У випадку, коли дія зазначених обставин триває більш ніж 30 днів, кожна зі сторін має право на розірвання договору і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, що вона повідомить про це іншу Сторону не пізніше, ніж за 20 днів до розірвання. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом одного дня з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України, або торгово-промисловою палатою, створеною на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Оприлюднення вказаного в цьому пункті сертифікату на офіційному веб-сайті Торгово-промислової палати України вважатиметься достатнім доказом виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Вказаний строк сповіщення постраждалої сторони договору є надзвичайно малим. Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Також ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу збільшити строк вказаний у пункті 7.1. договору до 15 робочих днів та викласти у наступній редакції: Сторони дійшли згоди, що у випадку виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) – надзвичайних та невідворотних обставин, що об'єктивно унеможливлюють виконання зобов'язань, передбачених умовами цього Договору, Сторони звільняються від виконання своїх зобов'язань на час дії відповідних обставин. У випадку, коли дія зазначених обставин триває більш ніж 30 днів, кожна зі сторін має право на розірвання договору і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, що вона повідомить про це іншу Сторону не пізніше, ніж за 20 днів до розірвання. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України, або торгово-промисловою палатою, створеною на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці або іншим уповноваженим органом. Оприлюднення вказаного в цьому пункті сертифікату на офіційному веб-сайті Торгово-промислової палати України вважатиметься достатнім доказом виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Визначені замовником та передбачені в проєкті договору про закупівлю умови щодо форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), є вичерпними і остаточними, змінам та доповненням не підлягають. Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:10
Відповідь надана

проєкт

Номер: 44a79234080f44398effb549411c8293
Дата опублікування: 30.10.2023 19:54
Опис: Пунктом 6.2. проєкту договору вказана відповідальність за порушення зобов’язань Постачальника. Вказаний розмір санкцій значно перевищує розмір санкцій визначений законодавством для сторін договору. Умови договору мають бути рівними для кожної сторони як і обсяг прав та обов’язків Сторін. Замовник знімає з себе будь яку відповідальність за прострочення оплати товару, а для Постачальника визначає надзвичайно велику санкцію за прострочення строку поставки товару, вказане є несправедливим та таким, що порушує права Постачальника. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 6.2. Види порушень та санкції за них, установлені Договором: 1. за поставку Постачальником неякісного Товару стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного Товару; 2. за порушення строків поставки Товару стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості Товару, щодо якого допущено прострочення поставки за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Визначені замовником та передбачені в проєкті договору про закупівлю умови щодо відповідальності сторін є вичерпними і остаточними, змінам та доповненням не підлягають. Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:10
Відповідь надана

проєкт

Номер: 24e55026501e4cee9558313732b20562
Дата опублікування: 30.10.2023 19:49
Опис: Пунктом 5.3.2 вказана вимога відповідності товару показникам ДСТУ. Державні стандарти не визначають якісних показників товару, а містять виключно загальну методологію проведення дослідження якості товару. Уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до ТУ виробників. Відповідно вимога щодо відповідності товару показникам ДСТУ є некоректною. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 5.3.2. Забезпечити відповідність якості Товару діючим в Україні ТУ та підтверджувати відповідними документами про якість та відповідність Товару.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 6 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. В той же час згідно положень пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Визначені замовником та передбачені в проєкті договору про закупівлю вимоги щодо підтвердження якісних показників предмета закупівлі, а так само перелік, зміст та обсяг документів, які надаються постачальником при поставці товару цілком і повністю узгоджуються з положеннями діючого законодавства, а також жодним чином не суперечать зазначеним положенням. Умови договору передбачають не вичерпний перелік таких документів, що в свою чергу дає можливість постачальникам надати аналогічний за змістом документ. Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:09
Відповідь надана

проєкт

Номер: a3287cacadd04b73879637315f9af952
Дата опублікування: 30.10.2023 19:46
Опис: Пунктом 4.7. вказаний строк для заміни товару протягом 2 робочих днів. Вказаний строк є надзвичайно малим, особливо для Постачальників з інших міст. Доставка власним транспортом або за допомогою логістичної компанії займає значно більше часу. Умови договору мають бути позбавлені будь яких дискримінаційних умов, а також бути рівні та виконувані для будь якого постачальника з будь якого куточку країни. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 4.7. Постачальник зобов’язується замінити Товар або здійснити додаткову його поставку протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту виявлення обставин та отримання акта, визначеного в п. 4.6 Договору.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Визначені замовником та передбачені в проєкті договору про закупівлю умови щодо строку заміни не якісного товару є вичерпними і остаточними, змінам та доповненням не підлягають. Крім того, не зрозуміла Ваша позиція, Ви завідомо маєте намір поставити спочатку не якісний товар, а потім здійснити заміну? Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:09
Відповідь надана

проєкт

Номер: c910f5906a9944098f702c83818307e6
Дата опублікування: 30.10.2023 19:42
Опис: Пунктом 4.2. вказано, що Якість Товару повинна відповідати сертифікатам/деклараціям відповідності/якості, документам, що посвідчують якість Товару, чинному законодавству України, в тому числі державним стандартам України, технічним та/або іншим умовам, які пред’являються Товару даного виду та підтверджуються відповідними документами. Державні стандарти не визначають якісних показників товару, а містять виключно загальну методологію проведення дослідження якості товару. Уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до ТУ виробників. Відповідно вимога щодо відповідності товару показникам ДСТУ є некоректною. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 4.2. Якість Товару повинна відповідати сертифікатам/деклараціям відповідності/ паспортам якості, документам, що посвідчують якість Товару, чинному законодавству України, технічним та/або іншим умовам, які пред’являються Товару даного виду та підтверджуються відповідними документами.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 6 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. В той же час згідно положень пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Визначені замовником та передбачені в проєкті договору про закупівлю вимоги щодо підтвердження якісних показників предмета закупівлі, а так само перелік, зміст та обсяг документів, які надаються постачальником при поставці товару цілком і повністю узгоджуються з положеннями діючого законодавства, а також жодним чином не суперечать зазначеним положенням. Умови договору передбачають не вичерпний перелік таких документів, що в свою чергу дає можливість постачальникам надати аналогічний за змістом документ. Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:09
Відповідь надана

проєкт

Номер: 61fba5a4dfc44bce97197124060f3644
Дата опублікування: 30.10.2023 19:38
Опис: Предметом закупівлі є товар вітчизняного походження. Відповідно сплата мита та інші подібні платежі не передбачені для цієї закупівлі. Прошу внести зміни у пункт договору та привести у відповідність до предмету закупівлі. 3.2. Ціна Товару включає в себе ціну за одиницю Товару, з урахуванням усіх необхідних податків та зборів та обов’язкових платежів, що мають бути сплачені у даному випадку, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Покупцю, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Шановний Учасник, читайте будь ласка уважно проєкт договору та в цілому, а не «виривайте» окремі словосполучення або речення. Дана норма стосується товару який ввозиться на територію України, тобто є іноземного виробництва. Крім того, слід звернути Вашу увагу, що учасником закупівлі можуть бути і нерезиденти. Визначені замовником та передбачені в проєкті договору про закупівлю умови, які стосуються тих чи інших відносин сторін такого договору, які безпосередньо пов’язані із виконанням умов договору, будуть застосовуватися сторонами в межах і спосіб передбачений умовами договору. У разі, якщо будь-які положення, умови, випадки тощо передбачені договором не мають місця бути, то відповідні наслідки або зобов’язання, передбачені договором, не будуть застосовуватися сторонами. Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:09
Відповідь надана

проєкт

Номер: 29332e10eb4e41799b203dd9a3251ba1
Дата опублікування: 30.10.2023 19:34
Опис: Прошу підтвердити наявність бюджетного фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Замовник підтверджує наявність фінансування на оплату товару за оголошеною закупівлею. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:08
Відповідь надана

Стосовно типу поверхні та призначення по позиції 2 предмету закупівлі

Номер: d2563afee81a4150905635482fae7102
Дата опублікування: 30.10.2023 17:00
Опис: Добрий день. Додатком 1 до тендерної документації визначені наступні вимоги до позиції 2 предмету закупівлі «Фарба атмосферностійка модифікована силіконом для фасадних робіт»: Тип поверхні: мінеральна вата, бетон, силікатна цегла, пінополістирол, пінопласт, декоративна штукатурка Призначення: теплоізоляційний фасад мінеральною ватою, пінополістирол, пінопласт, декоративна штукатурка. Звертаємо увагу замовника, що при теплоізоляційному утепленні фасаду мінеральною ватою, пінополістирол, пінопластом тощо безпосереднє нанесення на ці матеріали фарби не передбачається. За технологією утеплення фасадів матеріали наносяться в чіткій послідовності один на один, зокрема цегляна стіна, клей для утеплювача, утеплювач (пінопласт/мінеральна вата), дюбелі, склосітка, клей для склосітки, грунтовка під штукатурку, штукатурка, яка вже безпосередньо й фарбується. Відтак в системі утеплення фасадів фарба використовує захисні та декоративні функції, а ніяк не безпосередньо утеплює фасад. Резюмуючи: мінеральна вата, пінопласт та пінополістирол безпосередньо не фарбуються, фарбується мінеральна штукатурка, яка є передостаннім шаром у системі утеплення. Враховуючи зазначене просимо більш коректно сформувати вимоги до Фарби силіконової в цій частині виклавши їх наступним чином: Тип поверхні: бетон, силікатна цегла, декоративна штукатурка. Призначення: для первинного та ремонтного фарбування фасадів будівель, а також систем утеплення фасадів (зокрема з використанням мінеральної вати, пінополістиролу, пінопласту, декоративної штукатурки). Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Вимоги до фарби та призначення були зазначені у відповідності до потреби Замовника та типу наявних поверхень на які буде здійснено нанесення. Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:07
Відповідь надана

Стосовно виключення вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції

Номер: 7b8351dfac69494298343b4a847d4b26
Дата опублікування: 30.10.2023 15:50
Опис: Доброго дня. Тендерною документацією закупівлі UA-2023-10-26-014851-a передбачено забезпечення тендерної пропозиції 2760,00 грн. зі строком дії забезпечення не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Наголошуємо, що зараз, у період воєнного стану, бойових дій на території нашої країни, для нормального функціонування та розвитку економіки, необхідний швидкий рух коштів задля можливості поновлення виробництв. Тому Постачальники не мають змоги відволікати кошти з обігу на такий тривалий час та додатково сплачувати послуги з оформлення гарантії. Адже окрім забезпечення тендерної пропозиції Учасник-переможець повинен буде ще й поставити продукцію на умовах відстрочки платежу на суму близько 90 тис. грн. та виконати доставку за власний рахунок. Необхідність попереднього оформлення забезпечення тендерної пропозиції тягне за собою додаткове фінансове навантаження на Учасників у такий важкий для країни та бізнесу час та опосередковано зменшить кількість учасників, які готові прийняти у ній участь, адже існує велика ймовірність того, що учасник не переможе та не зможе компенсувати понесені витрати. Зазначене знизить конкуренцію та завадить реалізації одного з головних принципів здійснення публічних закупівель, такого як максимальна економія та ефективність. Замовник ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744, яке фінансується з державного бюджету, як ніхто повинен розуміти необхідність забезпечення в такий складний для країни час максимальної економії та ефективності, яку можна досягти лише через забезпечення участі в закупівлі найбільшої кількості учасників, в тому числі безпосередніх виробників продукції, які зможуть запропонувати найменші ціни без надбавок посередників. У зв’язку з зазначеним просимо виключити з умов закупівлі вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Сподіваємось на розуміння Замовника та заздалегідь вдячні. Разом переможемо та розбудуємо країну!
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Забезпечення тендерної пропозиції буде повернене банківською установою на рахунок Учасника після укладання договору за результатами даної процедури закупівлі, а не після сплину 90 календарних днів. Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:07
Відповідь надана

Стосовно фасування предмету закупівлі - фарб інтер'єрної та фасадної

Номер: d4242af58a5542deb32063052f8b201a
Дата опублікування: 30.10.2023 15:43
Опис: Добрий день. Додатком 1 до тендерної документації визначена вимога до фасування предмету закупівлі - 10 л. відро. Разом з тим, фарби інтер'єрні та фасадні здебільшого виготовляються виробниками у фасуванні з одиницею виміру кілограми, а не літри, зокрема, 14 кг. У зв'язку з зазначеним, задля залучення до участі у закупівлі більшої кількості учасників, що дозволить досягти максимальної економії та ефективності, просимо внести зміни до тендерної документації в частині фасування предмету закупівлі виклавши вимогу наступним чином: "Фасування: відро 10 л або 14 кг". Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне. Облік даного предмета закупівлі та його списання здійснюється Замовником у «літрах», одиниця виміру зазначена «штуки». Підсумовуючи зазначене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 02.11.2023 13:07