• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення

Завершена

282 756.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 827.56 UAH
Період уточнення: 26.10.2023 11:54 - 31.10.2023 00:00
Відповідь надана

Порушення Закону

Номер: eaf2939a37254950b038a0aa2f039eb4
Дата опублікування: 30.10.2023 22:14
Опис: Шановний Замовник, хочемо довести до Вашого відома, що Ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі", а саме пункт 7 статті 17 Закону, в якому міститься наступна інформація:"У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті." - цим пунктом Закон передбачає, на розсуд учасника можливість використовувати/залучати до виконання субпідрядників. Ви тендерною документацію та відповідями на питання учасників встановили вимогу про неможливість залучення субпідрядників, чим порушуєте Закон, а саме пункт вказаний вище. Просимо внести зміни в ТД та виключити цю вимогу, в іншому випадку ми будем вимушені відстоювати наші права в контролюючих органал, додатково повідомляємо, що маємо неоднократне позитивні рішення АМКУ на цю дискримінаційну вимогу. Дякую
Відповідь: Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області (далі - Головне управління Казначейства) є органом виконавчої влади, тому при здійсненні публічних закупівель товарів, робіт та послуг керується чинним законодавством у сфері публічних закупівель та відстоює інтереси держави. Частиною 1 статті 16 Закону № 922-VIIІ визначено, що замовник вимагає від учасника подання документального підтвердження інформації щодо його відповідності наступним кваліфікаційним критеріям: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Виходячи із вищезазначеної норми Закону № 922-VIIІ у разі наявності в учасника процедури закупівлі достатньої кваліфікації він бере участь у закупівлі без залучення субпідрядників. Поряд з тим, замовник оцінюючи наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів, кваліфікованих штатних працівників та матеріально технічної бази, може зробити висновки про те, що даний учасник в подальшому зможе якісно виконати свої зобов’язання щодо надання послуг. У разі якщо тендерною документацією встановлена вимога щодо залучення надавачем послуг/виконавцем робіт субпідрядників, такий учасник може надати інформацію відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону № 922-VIIІ. Під час складання та затвердження тендерної документації замовники зазначають інформацію передбачену частиною 2 статті 22 Закону № 922-VIIІ. Поряд з цим частина 3 статті 22 Закону № 922-VIIІ визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Закон № 922-VIIІ визначає право замовника щодо передбачення в тендерній документації вимоги про залучення учасником закупівлі субпідрядника, а не обов’язок. Отже замовник самостійно приймає рішення про встановлення даної вимоги виходячи із специфіки предмету закупівлі. Закупівля послуг цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення являється специфічною закупівлею, по причині знаходження в приміщені Головного управління Казначейства режимно - секретного підрозділу та доступу до платіжної системи обслуговування бюджетів. Враховуючи можливі наслідки у разі недобросовісного надання послуг охорони та дію режиму воєнного стану в Україні Головне управління Казначейства, як замовник, повинно бути впевнене у надійності та кваліфікованості надавача послуг охорони. Враховуючи вищевказане, було прийнято рішення про встановлення у тендерній документації за предметом закупівлі “Послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення” вимоги щодо самостійного надання послуг охорони переможцем закупівлі без залучення третіх осіб.
Дата відповіді: 31.10.2023 17:48
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 87f71e896ae24e81a100b3c3b07e9317
Дата опублікування: 30.10.2023 10:43
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, Пунктом 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів розділу “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: “Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2022 рік та не менше одного, що виконується/або виконаного у 2023 рік. В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місце знаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надаються копії договорів (не менше 2) та актів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2022 рік та часткове виконання договору у 2023 році (якщо договір виконується) у разі якщо договір за 2023 рік виконано то учасники подають всю кількість актів по даному договору.” Підкажіть будь ласка якшо договір було укладено в кінці грудня 2021 р., а виконання робіт згідно договору буде здійснюватись у січнень-грудень 2022р, чи наданий договір відповідатиме вимогам тендерної документаціїї. Дякуємо!!!
Відповідь: Пунктом 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів розділу “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: “Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2022 рік та не менше одного, що виконується/або виконаного у 2023 році. В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місце знаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надаються копії договорів (не менше 2) та актів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2022 рік та часткове виконання договору у 2023 році (якщо договір виконується) у разі якщо договір за 2023 рік виконано то учасники подають всю кількість актів по даному договору.” . Даною вимогою замовником мається на увазі те, що учасник повинен надати договори про надання послуг охорони у 2022 році та 2023 році. Разом з копіями договорів учасник подає всю кількість актів за 2022 рік чим підтверджує повне виконання своїх зобов’язань у 2022 році та акти за договором надання послуг у 2023 році, чим підтверджує повне виконання даного договору (якщо договір виконано) або часткове його виконання у разі якщо послуги за таким договором надаватимуться надалі. З метою підтвердження наявності в учасника аналогічного договору за 2022 рік учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - договір укладений у 2022 році на надання послуг охорони у 2022 році; або - договір укладений у 2021 році послуги за яким надавалися у 2022 році (наприклад, договір укладений у 2021 році на надання послуг охорони з вересня 2021 року по травень 2022 року або укладений у грудні 2021 року на надання послуг січень-жовтень 2022 року). На підтвердження факту виконання своїх зобов’язань за 2022 рік подається вся кількість актів надання послуг у 2022 році. З метою підтвердження наявності в учасника аналогічного договору за 2023 рік учасник у складі своєї тендерної пропозиції подає: - договір укладений у 2023 році на надання послуг охорони у 2023 році; або - договір укладений у 2022 році послуги за яким надавалися або надаються у 2023 році. Додатково учасник подає всю кількість актів надання послуг у 2023 році чим підтверджує повне (якщо договір виконано) або часткове (якщо договір виконується) виконання договору у 2023 році.
Дата відповіді: 30.10.2023 17:07
Відповідь надана

щодо субпідрядників

Номер: c26b7bb0abc64a349d86c389991f6957
Дата опублікування: 27.10.2023 14:12
Опис: Доброго дня) Підкажіть, якщо ми планиємо залучити субпідрядника, то потрібно на нього подовати якісь документи?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації залучення субпідрядника (субпідрядників) не передбачається. Переможець закупівлі повинен самостійно здійснювати надання послуг охорони.
Дата відповіді: 30.10.2023 17:08
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 59a1ff77d446429699d94f7342b95c7c
Дата опублікування: 26.10.2023 16:49
Опис: Шановний Замовник, чим Ви регулюєтесь встановлюючи дискримінаціну вимогу, а саме, що договір за 2022 рік повинен надаватися увесь рік, тобто 12 місяців - виходячи з формулювання встановленого Вами в ТД, якщо у нас, як у потенційного учасника є договора на суму, що набагато більше ніж Ваша, але у результаті проведеної процедури закупівлі цей договір ми почали виконувати у березні 2022, то виходить з Вашої вимоги ми не можемо надавати охоронні послуги? Просимо внести зміни в ТД та виключити цю вимогу, в іншому випадку ми будем вимушені відстоювати наші права в контролюючих органал, додатково повідомляємо, що маємо неоднократне позитивні рішення АМКУ на цю дискримінаційну вимогу. Дякую
Відповідь: Пунктом 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів розділу “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: “Учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2022 рік та не менше одного, що виконується/або виконаного у 2023 рік. В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місце знаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надаються копії договорів (не менше 2) та актів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2022 рік та часткове виконання договору у 2023 році (якщо договір виконується) у разі якщо договір за 2023 рік виконано то учасники подають всю кількість актів по даному договору.” . Даною вимогою замовником мається на увазі те, що учасник повинен надати договір укладений у 2022 році та підтвердити актами факт повного виконання своїх зобов’язань за таким договором у 2022 році. Тобто, учасник може надати у складі своєї тендерної пропозиції договір укладений в будь якому місяці 2022 року з наданням всієї кількості актів по даному договору за 2022 рік. Наприклад: учасник подає у складі пропозиції договір укладений у 2022 році, термін надання послуг за яким становить вересень-грудень 2022 року, додатково з метою підтвердження факту надання послуг в повному обсязі за 2022 рік подається вся кількість актів надання послуг по даному договору за період вересень-грудень 2022 рік.
Дата відповіді: 27.10.2023 12:27
Відповідь надана

щодо аналогічного договору

Номер: c85f8ec7b3904e19aa8ceb5e8ed82a7a
Дата опублікування: 26.10.2023 15:40
Опис: Доброго дня) Підскажіть, якщо акти наданих послуг по договору були підписани електренним ключем та підписем, то можно показати ці документи та що потрібно для цього?
Відповідь: Учасники мають право подати у складі своєї тендерної пропозиції документи підписані КЕП (УЕП). В такому випадку учасники завантажують у складі тендерної пропозиції файл (договір, акт тощо) який повинен містити накладений КЕП (УЕП). Даний файл в подальшому перевірятиметься замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify з метою ідентифікації підпису.
Дата відповіді: 27.10.2023 12:25
Відповідь надана

Навіщо замовнику копія ліцензії з постачання природного газу?

Номер: 66172a4d552641c7a3babc80dac90595
Дата опублікування: 26.10.2023 13:52
Опис: Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати у паперовому вигляді наступні документи: .................................. - копію ліцензії з постачання природного газу/або копію постанови про видачу ліцензії на постачання природного газу. У разі, якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Відповідь: Дану вимога в додатку 1 до тендерної документації було опубліковано помилково. Зміни до змісту додатку 1 до тендерної документації будуть внесені протягом строку встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Дата відповіді: 26.10.2023 15:57