-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Демонтаж аварійно-небезпечного об’єкту гуртожитку № 3 літ. Д, що розташований за адресою: Київська область, Обухівський район, м. Ржищів, вул. Соборна, буд. 110 ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Торги відмінено
8 262 426.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 312.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 312.13 UAH
Період уточнення:
25.10.2023 13:40 - 30.10.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо техніки
Номер:
8cc15e43e6014503b070ebfeaa6a1d95
Дата опублікування:
28.10.2023 12:28
Опис:
Доброго дня, за результатами виїзду на місце проведення робіт стало зрозуміло, що для виконання даних робіт не потрібне залучення наступної техніки: крана баштового - 1 шт; кранів на автомобільному ходу - 3шт; навантажувачів фронтальних - 2шт, оскільки специфічні умови виконання робіт не дозволяються використовувати дану техніку. В зв'язку з цим, просимо виключити з переліку дану техніку, шляхом внесення відповідних змін до тендерної докуменації. Заздалегідь вдячні за розуміння!
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний учаснику!
Детально ознайомившись із інформацією викладеною у Вашому запиті повідомляємо, що перелік обов’язкової матеріально-технічної бази, який викладено у розділі 1 додатку № 2 до тендерної документації визначено відповідно до кошторисної документації на об’єкт демонтажу, тому вважаємо не доцільним вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
29.10.2023 21:39
Відповідь надана
Щодо кошторисних розрахунків.
Номер:
a4fb3a795e714ec682e2054adf6e8a58
Дата опублікування:
25.10.2023 22:11
Опис:
Просимо Вас уточнити розмір коефіцієнту на виконання робіт відповідно до наданих Вами обємів (умови викоання робіт - в стислих умовах), оскільки відповідно до діючого законодавства в сфері ціноутворення (зокрема настанови з визначення вартсоті будівництва) передбачає зазанчення конкретного коефіцієнту робіт.
Крім того, просимо зазначити, на якій підставі учасник має включити до кошторисного розрахунку витартиу розмірі 1,5% вартості будівельних робіт на технінчий нагляд та 1% утримання служби замовника, оскільки технінчим завданням має включатись саме вартість демонтажних робіт. Такі витарти є іншими витратами замовника та не можуть бути включені до вартості пропозиції учасника.
якщо такак варість не включається до вартості ціни пропозиції а надається лише для відображення - тоді навіщо подавати атку інфомрацію у складі тендерної пропозиції?
Крім того, просимо зазначити, чи має техніка та обладнання зазначена у кошторисних розрахунках відображатись у відображенні кваліфікаційних критеріях (техніки та обладнання). Іншими словами - чи має така техніка у відповідній довідці відображати ідентичний склад кошторису (підсумкової відомості ресурсів)?
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний учаснику!
Детально ознайомившись із інформацією викладеною у Вашому запитанні повідомляємо наступне:
Законодавство у сфері публічних закупівель не передбачає обов’язку зазначення у тендерній документації розміру коефіцієнту на виконання робіт. Для полегшення підготовки тендерних пропозицій учасників (у частині відповідності технічним, кількісним та якісним характеристикам до предмета закупівлі) разом із тендерною документацією окремим файлом оприлюднено кошторисну документацію по об’єкту. Коефіцієнт на виконання робіт врахований при розробці кошторисної документації відповідає нормам Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова) та відповідно визначений в кошторисній документації. Крім цього зазначаємо, що учасник який має намір прийняти участь у процедурі закупівлі має змогу самостійно визначити такий коефіцієнт шляхом внесення відповідної інформації до програмного комплексу по випуску кошторисів, яким він користується.
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації визначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм Настанови та технічного завдання. Відповідно Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також, Настановою передбачено, що до визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва включаються кошти: на утримання служби замовника в розмірі, який складає до 1%; здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5%. Отже, кошторисний розрахунок учасника має включати зазначені витрати.
Розділом 1 додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології. Дана довідка повинна містити всю інформацію, яка викладена у пункті 1.1. цього розділу в тому числі й інформацію про наявність обов’язкового обладнання, будівельних машин і механізмів, яка визначена в примітках*. Обов’язку зазначення в даній довідці техніки, яка буде відображена у підсумковій відомості ресурсів тендерна документація не містить.
Дата відповіді:
27.10.2023 13:20
Відповідь надана
До кваліфікаційних вимог
Номер:
cb4414e848e64c0e9b0ca88515b8a496
Дата опублікування:
25.10.2023 22:03
Опис:
Шановний замоник, відповідно до пунтку 2.2. Додатку 2 тендерної документації учасник має підвтердити, зокрема:
(1)- не менше одного сертифікованого інженера проетквальника в частинікошторисної документації . Такий працівник повинен бути саме в штаті учасника, що є дискримінаційною вимогою. Ми, як реальний учасник ринку, ведемо власну господарську діяльність в частині співпраці з таким інженером-проектвальником в частині кошторисної документації за цивільно-правовою угодою, а тому - така вимога є дискримінаційною для нас.
(2) - начальника дільниці. Повідомляємо, що ми, як учасник, маємо в штаті відповідного виконаця робіт, який забезпечує в повній мірі функції і обовязки "начальника дільниці", а тому така вимога є надмірною та такою, що обмежує нас в можливості переомги у закупівлі;
(3) - не менше 1-го електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Обовязкове проходження працівником навчань з охорони праці "Загальний курс з ОП", " НПАОП 0.00-1.71-13". ПОВІДОМЛЯЄМО ВАС, що ми уважно ознайомились з технічним завданням (техніними вимогами) та кошторисною документацією, що були оприлюденні Вами та встановили відсутність робіт повязаних з роботою електромонтера. Нагадуємо - відповідно до державного класифікатору професій - електромонтер повинен виконувати окремі нескладні роботи з ремонту і обслуговування електроустаткування під керівництвом електромонтера вищої кваліфікації. Монтувати і ремонтувати розподільні коробки клемників, запобіжних щитків і освітлювальної арматури. Очищати і продувати стисненим повітрям електроустаткування з частковим розбиранням, промиванням і протиранням деталей. Чистити контакти і контактні поверхні. Здійснювати оброблення, зрощування, ізолювання і паяння проводів напругою до 1000 В. Прокладати установочні проводи і кабелі. Обслуговувати і ремонтувати сонячні і вітрові енергоустановки потужністю до 50 кВт.
Даних робіт не передбачено технінчими вимогами, а тому вимога щодо наявіності САМЕ не менше 1-го електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування. Обовязкове проходження працівником навчань з охорони праці "Загальний курс з ОП", " НПАОП 0.00-1.71-13" є дсикримінаційною, не обгрунтованою та такою що порушує принципи закупівель.
(4) - не мнеше 9 працівників робочих професій.
ПОідомляємо, що ні технінчими вимогами, ні будь-якими іншими документами, у тому числі нормативними, не обгрунтовано підвтердження саме 9 працівників робочих професій (і саме працівників у тому числі). Повідомляємо, що згідно з наданими кошторисними розрахунками трудозатрати не передбачають саме 9 працівників робочих професій. Чому саме 9, а не 6, 7 чи 8?
просимо приьрати таку вимогу, як таку, що є дискримінаційною та обмежує коло учасників у закупівлі.
Таким чином, наведені умови є такими що порушують чинне законодавство, зорема, дискримінаціними та необгуртнованими. Просимо Вас усунути такі порушення шляхом виключення даних вимог з умов тендерної документаці, в іншому разі - ми будемо змушені звернутись за захистом наших прав до органу оскарження (КОМІСІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ).
Наша позиції півтерджується практикою органу оскарження та забезпечує нам перемогу у разі оскарження таких вимог, зокрема рішення від 16.08.2023 № 12868 (UA-2023-08-01-011974-a).
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний учаснику!
Детально ознайомившись Вашим запитанням повідомляємо про те, що на разі готуються зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені в найкоротші терміни.
Дата відповіді:
27.10.2023 13:21