-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) код: – 80520000-5 - навчальні засоби (Навчальні засоби для оснащення кабінетів біології, географії та математики)
Навчальні засоби для оснащення кабінетів біології, географії та математики загальноосвітніх навчальних закладів району
Торги не відбулися
501 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
Період уточнення:
18.04.2018 12:10 - 24.04.2018 00:00
Відповідь надана
ЗАЯВА (в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
af38e0781d01442c90da02c6ee0ae9bb
Дата опублікування:
23.04.2018 12:23
Опис:
В системі публічних закупівель Prozorro я ознайомився з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по предмету «код за ДК 021:2015 – 80520000-5 – навчальні засоби (Навчальні засоби для оснащення кабінетів біології, географії та математики)».
Проаналізувавши зміст вимог ТД, вважаю, що наявні підстави для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
У вимогах п.3 технічних характеристик зазначено вимогу:
«3. Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена.
У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.»
Вважаю, що вимога про зобов’язання надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника, а також визначений Замовником наслідок у вигляді відхилення пропозиції у випадку відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, є дискримінаційним.
Вказана вимога, у випадку реалізації прописаного права Замовником, з об’єктивних причин та у визначені строки є можливою для виконання лише учасникам, заздалегідь «підготовленим» до даного тендеру.
Встановлення вимог про надання запрошуваних зразків на стадії «оприлюднення інформації про закупівлю» свідчить про складення умов ТД в інтересах окремого учасника.
Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Відповідно, вимоги Замовника про надання окремих документів виробника в межах строку подання тендерних пропозицій передбачає необхідність володіти товаром, що є предметом закупівлі.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ст.5 вказаного Закону передбачено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Таким чином, зазначення в умовах ТД вимог про надання запрошуваних зразків є завуальованою формою створення переваг для окремого учасника.
З огляду на вказане, безпідставне визначення Замовником вимог в ТД є порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та є свідченням порушень в діях органу державної влади.
Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право на отримання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Враховуючи викладене,
прошу:
1. Надати роз’яснення щодо тендерної документації в частині зазначення правових підстав вимог до надання запрошуваних зразків (п.3 технічних характеристик).
2. Внести зміни до тендерної документації шляхом оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Разом з тим, ч. 3 зазначеної статті Закону передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності,об'єктивної та неупередженої оцінки замовником тендерних пропозицій учасників тощо. Розглянути і прийняти неупереджену і об’єктивну оцінку пропозицій учасників щодо якості та технічної відповідності товару замовник попередньо може шляхом аналізу інформації, що міститься у доданих до пропозиції учасника копіях документів (у електронному вигляді) щодо якості та технічної відповідності з фактичним оглядом якісних та технічних характеристик. Перевірка відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника про наявність необхідних якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару можлива лише за умови наявності предмета дослідження – зразку запропонованого товару. Такий зразок учасник, повинен надати згідно вимог тендерної документації , а саме на вимогу Замовника пропозицію якого за результатами аукціону визначено найбільш економічно вигідною. А при подачі своєї пропозиції учасник надає лише гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника.
Посилання на те, що вищезазначені вимоги тендерної документації є дискримінаційними оскільки виконати їх можуть учасники, які підготовлені до тендерної процедури є безпідставним, оскільки відповідно до вимог ст. 10 Закону в потенційних учасників процедури закупівлі є не менше 15 календарних днів для підготовки тендерних пропозицій. Небажання окремих учасників якісно готувати тендерні пропозиції та потенційно - до виконання договору (в разі перемоги) не може бути розцінене як дискримінація.
Зазначений замовником спосіб перевірки достовірності інформації не є дискримінаційним, навпаки, є об’єктивним, економічно ефективним. Отже, правових підстав для внесення змін у цій частині тендерної документації не має.
Дата відповіді:
26.04.2018 11:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
7c48197a04334cf4a40b4eb00f9cbb20
Дата опублікування:
19.04.2018 09:33
Опис:
Доброго дня,
Згідно Додатку 6 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" учасник повинен надати:
2.2. Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт цифрового вимірювального комплексу (кожного з елементів), що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні.
2.5. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Цифровий вимірювальний комплекс.
2.7. Авторизаційний лист наданий виробником цифрових вимірювальних комп’ютерних комплексів для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
2.11. Учасник повинен надати копії сертифікатів на елементи цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу, що має бездротові комунікації (Wi-Fi, Bluetooth), які підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності, безпеки, радіо чинних на дату розкриття пропозицій.
При цьому, перелік товарів в технічному завданні не містить жодної позиції під назвою "Цифровий вимірювальний комплекс" та дотичних до нього елементів.
Просимо видалити дані вимоги як дискримінаційні та внести зміни до ТД.
Дякуємо!
Відповідь:
Тендерним комітетом було розглянуто звернення та за результатами якого було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, яку буде оприлюднено у визначені законодавством строки
Дата відповіді:
19.04.2018 16:44