-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
476 955.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період уточнення:
23.10.2023 13:06 - 28.10.2023 01:00
Відповідь надана
ЦОК
Номер:
26d1e97168d6477ea25dd05ccc393d27
Дата опублікування:
25.10.2023 09:51
Опис:
У п.п.1 п. 3 розділу V вами викладено вимогу про надання: «- довідку про створення Учасником на території м. Києва
власного або орендованого структурного підрозділу - Центру
обслуговування споживачів (клієнтів) (вказати повну адресу:
м. Київ, вул. буд.___ к.___, інформацію про наявність
власного або орендованого приміщення, в якому знаходиться
власний структурний підрозділ та документ щодо
підтвердження даної інформації (сканкопію договору оренди,
датованої не пізніше одного місяця дати оприлюднення
оголошення про дані торги або інформацію з Державного
реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав
власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек,
Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого
майна щодо об'єкта нерухомого майна) згідно з вимогами
«Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою
НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно
(окрім вихідних та святкових днів, встановлених
законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії
споживачів, надає роз'яснення та інформацію, передбачену
законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі
документів щодо постачання електричної енергії та в якому
проводиться особистий прийом споживачів.»
ДАНА ВИМОГА Є НЕЗАКОННОЮ ТА ТАКОЮ ЩО ПІДЛЯГАЄ ВИЛУЧЕННЮ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів.
За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині.
Вищезазначене чітко викладено у рішеннях КОМІСІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a), № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a).
Просимо виключити незаконні вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
26.10.2023 10:57
Відповідь надана
Зміна ціни
Номер:
d5e822ae159c4b48a7fd5f17ea3a06c1
Дата опублікування:
25.10.2023 09:39
Опис:
Пунктом 19 Особливостей визначено 8 пунктів підстав зміни ціни: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
ДАНА НОРМА Є ІМПЕРАТИВНОЮ І ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ НА ПЕРІОД ДІЇ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ ТА ПРОТЯГОМ 90 ДНІВ З ДНЯ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ АБО СКАСУВАННЯ.
Таким чином, проєкт договору не відповідає положенням чинного законодавства, оскільки не містить цих всіх підстав. Просимо внести відповідні зміни та викласти у проєкті договору всі підстави зміни ціни, визначені законодавством.
Відповідь:
Доброго дня, будуть внесені відповідні зміни до проєкту договору.
Дата відповіді:
26.10.2023 10:41
Відповідь надана
Умови
Номер:
ba1e9d47620944f5b149b2ed20519579
Дата опублікування:
24.10.2023 15:22
Опис:
Добрий день, вельмишановний Замовнику! В тендерній документації (п. 1 розділу V) Вами викладено формулу та умови розрахунку ціни тендерної пропозиції таким чином, що всім учасникам вже заздалегідь відомо цінову пропозицію переможця, а також те, що переможцем буде той учасник, якому певним чином заздалегідь буде відомо про публікацію тендеру та відповідно який перший відправить тендерну пропозицію одразу після публікації з цією ціною. А цінові пропозиції з нижчою ціною згідно умов ТД вами будуть відхилятись. Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Слід зауважити, що у відповідності до пункту 37 Особливостей, при здійсненні кожної закупівлі вже передбачений механізм захисту від необґрунтованих цін (“аномально низька ціна тендерної пропозиції”), тому можливе посилання на необхідність вигадки іншого механізму є недоречним. Крім того, поняття захисту від «демпінгу» не застосовується у публічних закупівлях та не передбачено чинним законодавством.
Чи не вважаєте Ви, що за таких умов тендерної документації, жоден з вищезазначених принципів публічних закупівель не дотримується? Чи не бажаєте ви змінити умови тендерної документації так щоб учасники змагались в конкурентному аукціоні своїми ціновими пропозиціями?
Відповідь:
Шановний учасник! Документацію замовника було розроблено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та рекомендацій Антимонопольного комітету України від 05.03.2020 року №5-рк про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, відповідно до Закону України «Про Антимонопольний комітет України» під час здійснення публічних закупівель на ринку електричної енергії. Вимоги встановлені Замовником в Документації, не обмежують конкуренцію, не встановлюють привілеї стосовно певного учасника, а тому не призводять до дискримінації учасників. Єдиною метою застосування зазначеної формули – є уникнення необґрунтовано низької, або аномально низької ціни за одиницю. Замовники, враховуючи діюче законодавство, є фактично заручниками недобросовісних учасників під час проведення закупівель електричної енергії. Умисно суттєво занижуючи ціну за електричну енергію відносно ринкової за результатами аукціону, такі учасники в подальшому відмовляються від роботи за запропонованими умовами, і фактично погрожуючи розірванням договору, та переведенням на «постачальника останньої надії» змушують укладати додаткові угоди про підвищення ціни за одиницю.
Дата відповіді:
26.10.2023 11:05
Відповідь надана
Обсяг
Номер:
76597a8d9e15489f985209bae1fa628c
Дата опублікування:
24.10.2023 14:57
Опис:
В електронних полях системи закупівель вами помилково зазначено обсяг "1 Кіловат-година". Просимо виправити.
Відповідь:
Доброго дня, будуть внесені відповідні зміни до оголошення.
Дата відповіді:
26.10.2023 10:39