• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій (монохромний) формату А3

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Завершена

177 846.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 889.23 UAH
Період уточнення: 20.10.2023 17:09 - 25.10.2023 00:00
Відповідь надана

Додатку 4, пункт 5, Додатку 8, пункт 16

Номер: 114223774de3484689526f440b6e6bff
Дата опублікування: 24.10.2023 11:41
Опис: Затребування в складі пропозицій учасників торгів Довідки або експертного висновку Торгово-промислової палати України або довідки з товарної біржи передбачені «Технічними вимогами до предмету закупівлі» не може слугувати досягненню мети запобігання демпінгу, а також направлене на усунення від участі в процедурі закупівлі інших потенційних учасників обмежуючи можливості вільного і конкурентного ціноутворення є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведене, повідомляємо, що тендерна документація в цій частині не відповідає ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до Тендерної документації. Виконання такої довідки займає до 14 робочих днів. Даний випадок розглядався АМКУ. Рішення було прийняте на користь скаржника. Посилання для ознайомлення https://news.dzo.com.ua/blog/chy-ye-dyskryminacziyeyu-prorahunok-mozhlyvogo-znyzhennya-czin-potenczijnogo-uchasnyka-kejs/
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення, разом з тим, повідомляємо Вам, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Тож частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація, частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити і іншу інформацію відповідно до законодавства, таку, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги замовника при складанні тендерної документації формуються виходячи зі специфіки предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні публічних закупівель. У даному випадку встановлені замовником у тендерній документації вимоги та критерії не мають на меті дискримінацію або обмеження кола учасників закупівлі. Вимога щодо надання довідки або експертного висновку Торгово-промислової палати України або довідки з товарної біржи обумовлена НЕ запобіганню демпінгу, а необхідністю отримати якісний та найбільш економічно вигідний товар, що є предметом закупівлі. Так, вимога щодо надання довідки або експертного висновку Торгово-промислової палати України або довідки з товарної біржи у складі тендерної пропозиції ні яким чином не є неправомірною, є повністю можливою для виконання будь-яким учасником процедури закупівлі. Учасник не обмежений територіально, може звернутися до будь якої з перелічених організацій, де строк отримання документа є найменшим. Замовником було проведено аналіз та визначено, що термін виконання такої довідки в середньому становить: в звичайному режимі – 2-4 роб. дні, в терміновому – протягом доби, термін виконання залежить від складності і може змінюватись. Посилання на уточнення відповіді https://www.expert.kiev.ua/prise-expertise/reference/. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 24.10.2023 16:39
Відповідь надана

Додатку 4, пункт 5

Номер: 203c0d04a8be452a99ffacf7b1b94c4b
Дата опублікування: 22.10.2023 16:02
Опис: Доброго дня! У Додатку 4, пункт 5 вказано що Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує ринкову вартість монохромного багатофункційного пристрою, що пропонуються, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до товарів, що пропонуються, виданий не раніше дати оголошення проведення процедури закупівлі – далі Документ. Вважаємо, що вимога надати такий Документ порушує вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Щодо висновків торгово-промислової палати Відповідно до вимог Додатку 4, пункт 5 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує ринкову вартість монохромного багатофункційного пристрою, що пропонуються, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до товарів, що пропонуються, виданий не раніше дати оголошення проведення процедури закупівлі. Отже, учасникам пропонується, заздалегідь прорахувати можливе пониження ціни на товар, задля участі в електронному аукціоні, таким чином, щоб по результату аукціону запропонований товар не перевищував межі цінового діапазону в наданому експертному висновку торгово-промислової палати, як по мінімальному так і по максимальному порогу. В протилежному випадку, якщо загальна вартість або вартість ціни за одиницю товару буде перевищувати або бути меншою ніж ціновий діапазон в наданому експертному висновку торгово-промислової палати Замовник отримує підставу для відхилення такої тендерної пропозиції згідно чинного законодавства. Крім того, Законом не передбачена визначення вартості ціни за одиницю товару використовуючи ціновий діапазон в наданому експертному висновку торгово- промислової палати. Конкурентна ціна визначається шляхом проведення аукціону Замовником від початкової ціни зазначеної Замовником. Відповідні заходи зі сторони Замовника, щодо встановлення такої вимоги, унеможливлює спотворення добросовісної конкуренції. Просимо Вас видалити з Додатку 4 до тендерної документації, пункт 5, а саме, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує ринкову вартість монохромного багатофункційного пристрою, що пропонуються, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до товарів, що пропонуються, виданий не раніше дати оголошення проведення процедури закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення, разом з тим, повідомляємо Вам, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Тож частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація, частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити і іншу інформацію відповідно до законодавства, таку, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги замовника при складанні тендерної документації формуються виходячи зі специфіки предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні публічних закупівель. У даному випадку встановлені замовником у тендерній документації вимоги та критерії не мають на меті дискримінацію або обмеження кола учасників закупівлі. Вимога щодо надання довідки або експертного висновку Торгово-промислової палати України або довідки з товарної біржи обумовлена не запобіганню демпінгу, а необхідністю отримати якісний та найбільш економічно вигідний товар, що є предметом закупівлі. Так, вимога щодо надання довідки або експертного висновку Торгово-промислової палати України або довідки з товарної біржи у складі тендерної пропозиції ні яким чином не є неправомірною, є повністю можливою для виконання будь-яким учасником процедури закупівлі. Замовником було проведено аналіз та визначено, що термін виконання такої довідки в середньому становить: в звичайному режимі – 2-4 роб. дні, в терміновому – протягом доби, термін виконання залежить від складності і може змінюватись. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 23.10.2023 13:35
Відповідь надана

Додатку 8, пункт 16

Номер: a65252ac680f4be28dfcd8738868d436
Дата опублікування: 22.10.2023 15:40
Опис: Доброго дня! У Додатку 8, пункт 16 вказано що Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує ринкову вартість монохромного багатофункційного пристрою, що пропонуються, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до товарів, що пропонуються, виданий не раніше дати оголошення проведення процедури закупівлі – далі Документ. Вважаємо, що вимога надати такий Документ порушує вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Щодо висновків торгово-промислової палати Відповідно до вимог Додатку 8, пункт 16. Інші документи, що вимагаються Замовником: Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує ринкову вартість монохромного багатофункційного пристрою, що пропонуються, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до товарів, що пропонуються, виданий не раніше дати оголошення проведення процедури закупівлі. Отже, учасникам пропонується, заздалегідь прорахувати можливе пониження ціни на товар, задля участі в електронному аукціоні, таким чином, щоб по результату аукціону запропонований товар не перевищував межі цінового діапазону в наданому експертному висновку торгово-промислової палати, як по мінімальному так і по максимальному порогу. В протилежному випадку, якщо загальна вартість або вартість ціни за одиницю товару буде перевищувати або бути меншою ніж ціновий діапазон в наданому експертному висновку торгово-промислової палати Замовник отримує підставу для відхилення такої тендерної пропозиції згідно чинного законодавства. Крім того, Законом не передбачена визначення вартості ціни за одиницю товару використовуючи ціновий діапазон в наданому експертному висновку торгово- промислової палати. Конкурентна ціна визначається шляхом проведення аукціону Замовником від початкової ціни зазначеної Замовником. Відповідні заходи зі сторони Замовника, щодо встановлення такої вимоги, унеможливлює спотворення добросовісної конкуренції. Просимо Вас видалити з Додатку 8 до тендерної документації, пункт 16 а саме, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржи), який підтверджує ринкову вартість монохромного багатофункційного пристрою, що пропонуються, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до товарів, що пропонуються, виданий не раніше дати оголошення проведення процедури закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення, разом з тим, повідомляємо Вам, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Тож частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація, частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити і іншу інформацію відповідно до законодавства, таку, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги замовника при складанні тендерної документації формуються виходячи зі специфіки предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні публічних закупівель. У даному випадку встановлені замовником у тендерній документації вимоги та критерії не мають на меті дискримінацію або обмеження кола учасників закупівлі. Вимога щодо надання довідки або експертного висновку Торгово-промислової палати України або довідки з товарної біржи обумовлена не запобіганню демпінгу, а необхідністю отримати якісний та найбільш економічно вигідний товар, що є предметом закупівлі. Так, вимога щодо надання довідки або експертного висновку Торгово-промислової палати України або довідки з товарної біржи у складі тендерної пропозиції ні яким чином не є неправомірною, є повністю можливою для виконання будь-яким учасником процедури закупівлі. Замовником було проведено аналіз та визначено, що термін виконання такої довідки в середньому становить: в звичайному режимі – 2-4 роб. дні, в терміновому – протягом доби, термін виконання залежить від складності і може змінюватись. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 23.10.2023 13:34