-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контролери дорожні
Завершена
7 035 376.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 353.76 UAH
мін. крок: 1% або 70 353.76 UAH
Період уточнення:
20.10.2023 16:20 - 25.10.2023 00:00
Відповідь надана
Забезпечення можливості участі в закупівлі
Номер:
0d23c5f3406e4ce39a30ce4a6565ae16
Дата опублікування:
23.10.2023 17:07
Опис:
Шановний Замовник
В ваших вимогах зазначено, що «Дорожні контролери (надалі ДК), запропоновані Учасником, повинні бути підключені до однієї з існуючих АСКДР центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор», які встановлені на серверах Замовника, без додаткових затрат Замовника на програмне забезпечення чи додаткове обладнання, щоб забезпечити усі функції в одній з існуючих АСКДР ЛКП «Львівавтодор». Надаючи суттєві вимоги до роботи дорожніх контролерів можливих Учасників в існуючих АСКДР, Замовник не надає жодної можливості виконати ці вимоги. Загальновідомо, що дорожній контролер повинен мати інформаційний зв’язок з центром керування рухом АСКДР по заздалегідь узгодженому протоколу. Такого деталізованого протоколу Замовник не надав. Без цього ніяке підключення неможливе попри всілякі затрати Учасника. Відомо, що ці вимоги орієнтовані виключно тільки на одного всім відомого Учасника. Правилами Prozorro така можливість передбачена методом закупівлі у одного Учасника. Прошу привести вимоги до рекомендованих законами України.
Відповідь:
Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто ! Інформуємо Вас про те, що Контролери дорожні, які Замовник планує закупити, будуть невід’ємною частиною АСКДР та працюватимуть у її складі. Тому, вважаємо за необхідним отримати від Учасників торгів сертифікатів відповідності на стандарти: ДСТУ 4157:2003 «Засоби технічні периферійні автоматизованих систем керування дорожнім рухом» та ДСТУ 4158:2003 «Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги.» Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, наведено в наступних пунктах ДСТУ 4158:2003 «Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги.» В той же час інформуємо, вимоги пунктів ДСТУ 4157-2003 до контролера, як елемента АСКДР, обмежуються виключно вимогою наявності зв’язку з АСКДР. Пункти ДСТУ 4158-2003 надають розширений перелік функцій периферійних засобів (включно з контролером) для роботи у складі АСКДР, включаючи керувальні та інформаційні функції.
Дата відповіді:
25.10.2023 09:22
Відповідь надана
режим D1
Номер:
e521af087bfa4352b0c0acaef697115d
Дата опублікування:
23.10.2023 16:48
Опис:
Добрий день.
В закупівлі вимагається забезпечити «Максимальне навантаження на силовий канал – не менше 2А», також «Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017». Також пропонується закупівля контролера дорожнього (не менше 51 каналів) з вагою не більше 35 кг. З попереднього тендеру замовника на світлофори відомо, що замовник застосовує трансформаторне регулювання для реалізації режиму D1 світлофорів. Враховуючи вагу трансформатора необхідної потужності ці перелічені вимоги взаємовиключними та навряд можуть бути реалізовані. Прошу скорегувати вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Ваше запитання розглянуто! Замовником опрацьовано технічне завдання відповідно до потреб Замовника, тому просимо Вас діяти згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
25.10.2023 09:22
Відповідь надана
ДСТУ 4158
Номер:
be0780a4fa294b0a8304eb2b37747c63
Дата опублікування:
23.10.2023 16:30
Опис:
Шановний Замовнику.
Дорожній контролер є периферійним пристроєм автоматизованої системи керування дорожнім рухом (тобто одним з її елементів). Відомо з теорії систем, що властивості системи є більшими ніж властивості сукупності елементів, які її створюють. Тому ваша вимога щодо наявності сертифікату відповідності дорожнього контролера всьому ДСТУ 4158 є абсурдом. Контролер може виконувати лише окремі функції АСКДР, які йому притаманні. Він є основним елементом АСКДР, тому для нього розроблено окреме ДСТУ 4157, яке враховує всі вимоги ДСТУ 4158 до дорожніх контролерів як елементів цієї системи.
Прошу скорегувати вимогу.
Відповідь:
Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто ! «ЛКП «Львівавтодор» для підключення та автоматичного керування дорожніми контролерами використовує наступні АСКДР:
1.VRS5000 – центральне ядро, а як графічний інтерфейс користувача – програмний продукт Swarco Omnia. Комунікаційний протокол який використовується – OCIT protocol.
2. Swarco Cloud – система керування та нагляду за дорожнім рухом. Комунікаційний протокол який використовується – Cloud protocol.»
Замовник є власником технічних засобів АСКДР та програмного забезпечення до нього. Протоколи обміну даними – не є окремим програмним забезпеченням(надалі ПЗ), а являються внутрішнім механізмом роботи даного ПЗ.
Замовник користується даним ПЗ виключно як користувач, та не може розповсюджувати дане ПЗ або ж втручатися в механізми його роботи, оскільки воно захищене авторським правом. На підставі цього, Замовник не може надати протоколи обміну даними, оскільки, Замовник їх фізично не має.
Додатково повідомляємо про те, що протокол ОСIT підтримують ряд виробників таких як Swarco (Німеччина), Siemens (Німеччина), Cross (Чехія), Sice (Іспанія), Peek Traffic B.V. (Голандія), Stührenberg (Німеччина) та інші, тому дана вимога не орієнтована на одного Учасника.
Дата відповіді:
25.10.2023 09:23