-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Фарби, 5 лотів: лот 1 - олійні та водні фарби - 44812200-7; лот 2 - емалі та глазурі - 44812100-6; лот 3 - оздоблювальні матеріали - 44812400-9; лот 4 - фарба фасадна - 44810000-1; лот 5 - фарби для дорожньої розмітки - 44811000-8
Місце поставки товару за лотами 1-5: склад покупця за адресою – м. Київ, вул. Пухівська, 7. Кількість та обсяг поставки товару за лотами 1-5 згідно Додатку 2 “Технічна специфікація” до тендерної документації. Строк поставки товару за лотами 1-5: у повному обсязі не повинен перевищувати 20 (двадцяти) календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Контактні особи: з технічних питань: Матвієнко Андрій, телефон:(044) 521-87-22, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua; з організаційних питань: Іващенко Інна, телефон: (050) 938-58-99, електронна адреса: Inna.Ivashchenko@bank.gov.ua.
Завершена
446 288.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
Період уточнення:
20.10.2023 16:06 - 30.10.2023 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
b44b4b5273004364a1c5d21bafbcba2a
Дата опублікування:
28.10.2023 22:20
Опис:
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Просимо включити до договору пункт, що не порушує вимоги законодавства та не змінює істотних умов
Сторони погодили, що вони підтверджують та визнають, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами
Відповідь:
Пунктом 9.1 проекту Договору передбачено, що Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору, виникли поза волею Сторін та об’єктивно унеможливлюють виконання Стороною своїх зобов’язань (стихійне лихо, війна, пожежа, аварія, катастрофа тощо). Вказаний перелік не є вичерпним. Відповідно до пункту 9.2 проекту Договору Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) робочих днів з часу їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Невиконання цієї вимоги не дає жодній із Сторін права посилатися надалі на вищезазначені обставини.
Зазначені умови проекту договору охоплюють обставини, що можуть об’єктивно впливати на неможливість виконання своїх зобов’язань стороною та пов’язані з військовою агресією рф проти України. Враховуючи зазначене не вбачаємо необхідності доповнення проекту договору додатковими умовами.
Дата відповіді:
30.10.2023 16:59
Відповідь надана
про
Номер:
1a287757daa149d8bf75859aa92f1b61
Дата опублікування:
28.10.2023 22:19
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми постанови Кабінету Міністрів України “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови. У випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність товарів та учасника, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.
Тому, перевірка учасника на відповідність постанові Кабінету Міністрів України №187 від 03.03.2022 року буде здійснюватися на етапі розгляду його тендерної пропозиції до моменту укладення договору про закупівлю. У разі, якщо така невідповідність виникне після укладення договору, то відповідно до підпункту 1) пункту 2 зазначеної постанови Кабінету Міністрів України правочини (у тому числі довіреності), укладені з порушенням мораторію, визначеного пунктом 1 цієї постанови, у тому числі якщо ними передбачається відповідне відчуження у майбутньому, є нікчемними. Відповідно до статті 236 Цивільного кодексу України нікчемний правочин або правочин, визнаний судом недійсним, є недійсним з моменту його вчинення. Також, звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 6.2.1 пункту 6.2 проекту договору передбачено право замовника на дострокове розірвання договору.
Дата відповіді:
30.10.2023 17:03
Відповідь надана
проєкт
Номер:
a230f0eefab84c5cb8b05a3ad5bf94fa
Дата опублікування:
28.10.2023 22:18
Опис:
Пунктом 10.4. вказано, що У разі відмови Постачальника в односторонньому порядку виконувати цей Договір (крім випадку, передбаченого підпунктом 6.4.2 пункту 6.4. цього Договору) або у разі розірвання Договору з ініціативи Покупця у зв’язку з невиконанням чи неналежним виконанням Постачальником зобов’язань за цим Договором, Постачальник сплачує на вимогу Покупця штрафні санкції у розмірі 15 % від загальної вартості товару за цим Договором протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання такої вимоги від Покупця. Замовник вказує великі санкції, за неналежне виконання умов договору Постачальником. Тобто за ненадання документу по якості товару на один з видів товару, Замовник може стягнути санкцію у розмірі 15% від суми договору! Вказаний розмір санкції є неспівставним розміру заподіяної шкоди. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
10.4. У разі відмови Постачальника в односторонньому порядку виконувати цей Договір (крім випадку, передбаченого підпунктом 6.4.2 пункту 6.4. цього Договору) або у разі розірвання Договору з ініціативи Покупця у зв’язку з відмовою Постачальником від виконання зобов’язань з поставки товару за цим Договором, Постачальник сплачує на вимогу Покупця штрафні санкції у розмірі 15 % від загальної вартості непоставленого товару за цим Договором протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання такої вимоги від Покупця.
Відповідь:
Пункт 10.4 проекту договору не передбачає відповідальності за порушення умов договору щодо якості. Зазначеним пунктом передбачена відповідальність Постачальника за односторонню відмову від виконання умов договору або у разі дострокового розірвання договору з ініціативи Покупця у зв’язку з невиконанням чи неналежним виконанням Постачальником зобов’язань за договором. Це стандартна умова, яка включається до всіх без винятку договорів про закупівлю замовника та не порушує вимог чинного законодавства України. Зважаючи на зазначене не вбачаємо підстав для внесення змін до проекту договору в цій частині.
Дата відповіді:
30.10.2023 17:04
Відповідь надана
проєкт
Номер:
5bb0c986bfd042b895693b2773362b58
Дата опублікування:
28.10.2023 22:18
Опис:
Пунктом 9.3. вказано, що Доказом впливу обставин непереборної сили на можливість виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором та строку їх дії є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Просимо внести зміни у пункт 9.3. та викласти в наступній редакції:
Доказом впливу обставин непереборної сили на можливість виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором та строку їх дії є сертифікат, виданий Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом.
Відповідь:
Порядок засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) визначено в Законі України «Про торгово-промислові палати в Україні» та деталізовано в розділі 6 Регламенту засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), затвердженого рішенням президії Торгово-промислової палати України від 15 липня 2014 року № 40(3) (далі - Регламент). За умовами п. 6.2 Регламенту форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються за заявою зацікавленої особи щодо кожного окремого договору, контракту, угоди тощо, а також податкових та інших зобов’язань/обов’язків, виконання яких настало згідно з законодавчим чи іншим нормативним актом або може настати найближчим часом і виконання яких стало неможливим через наявність зазначених обставин. У сертифікаті про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) вказуються дані заявника, сторони за договором (контрактом, угодою тощо), дата його укладення, зобов’язання, що за ним настало чи настане найближчим часом для виконання, його обсяг, термін виконання, місце, час, період настання форс- мажорних обставин (обставин непереборної сили), які унеможливили його виконання, докази настання таких обставин (п. 6.12 Регламенту). Таким чином, у наведеному законі та Регламенті зазначено, що форс-мажорні обставини засвідчуються сертифікатом Торгово-промислової палати України / регіональної торгово-промислової палати.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України встановлено принцип свободи договору. Замовник вважає за необхідне засвідчувати факт настання обставин непереборної сили саме сертифікатом Торгово-промислової палати України, що не суперечить вимогам чинного законодавства України та відповідає принципу свободи договору.
Дата відповіді:
30.10.2023 17:06
Відповідь надана
проєкт
Номер:
588bdd4eb3064949b7a9923bd16f6394
Дата опублікування:
28.10.2023 22:18
Опис:
Пунктом 9.2. вказано, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) робочих днів з часу їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Невиконання цієї вимоги не дає жодній із Сторін права посилатися надалі на вищезазначені обставини. Вказаний строк сповіщення постраждалої сторони договору є надзвичайно малим. Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Враховуючи вище викладене, прошу збільшити строк вказаний у пункті 9.2. договору до 20 робочих днів.
Відповідь:
Це стандартна умова, яка включається до всіх без винятку договорів про закупівлю замовника та не порушує вимог чинного законодавства України. Як показала практика застосування вказаної умови у договорах замовника, встановлений проектом договору строк у 3 робочих дні на повідомлення іншої сторони про настання обставин непереборної сили є достатнім для виконання зазначеного зобов’язання. Звертаємо увагу, що мова йде виключно про повідомлення замовника про сам факт настання обставин непереборної сили. У зазначений строк не включається строк отримання відповідних підтверджуючих документів, а саме – сертифікату Торгово-промислової палати України.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України встановлено принцип свободи договору. Зазначена умова не суперечить вимогам чинного законодавства України та відповідає принципу свободи договору.
Дата відповіді:
30.10.2023 17:10
Відповідь надана
проєкт
Номер:
9c34192d376f4ebe8c6c44d09188a23a
Дата опублікування:
28.10.2023 22:18
Опис:
Пунктом 7.15. вказано, що Сторонами узгоджено, що нарахування штрафних санкцій за прострочення Постачальником виконання зобов’язань за цим Договором, припиняється через 12 (дванадцять) місяців від дня, коли таке зобов’язання мало бути виконано.
Строк нарахування санкцій вказаний у пункті 7.5. перевищує строк визначений законодавством, що створює гірше становище для Постачальника за умовами договору. Сторони договору є рівними та мають виконувати взяті зобов’язання за договором належним чином. Відповідно вказаний строк має стосуватись як Замовника так і Постачальника, адже сторони рівні. Враховуючи вище викладене, прошу вказати дзеркально для сторін договору строк нарахування санкцій або привести пункт договору у відповідність до законодавства.
Відповідь:
Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини шостої статті 232 Господарського кодексу України нарахування штрафних санкцій за прострочення виконання зобов'язання, якщо інше не встановлено законом або договором, припиняється через шість місяців від дня, коли зобов'язання мало бути виконано. Таким чином, законодавець передбачив право сторін визначати в договорі розмір санкцій і терміни їх нарахування за прострочення виконання зобов'язання. Частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України встановлено принцип свободи договору. Таким чином, зазначена умова не суперечить вимогам чинного законодавства України та відповідає принципу свободи договору.
Дата відповіді:
30.10.2023 17:14
Відповідь надана
проєкт
Номер:
d640ba8bf7bc4c0dbbdc9abaf3156fe6
Дата опублікування:
28.10.2023 22:17
Опис:
Пунктом 7.5. вказано, що У разі порушення Постачальником зобов’язання, визначеного підпунктом 6.3.4 пункту 6.3. цього Договору, Постачальник на вимогу Покупця сплачує йому штрафні санкції протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання цієї вимоги у розмірі 0,5 % від загальної вартості товару за цим Договором (пункт 3.1 цього Договору), протягом 7 (семи) робочих днів від дати отримання такої вимоги від Покупця окремо за кожен факт порушення. Умови договору мають базуватись на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Пункт договору містить розбіжності щодо строку оплати виставленої санкції Замовником. В той же час Замовником вказані санкції є надзвичайно великими та не співставними розміру заподіяної шкоди. Умови договору є не рівнозначні та такі, що порушують права та становище Постачальника. Враховуючи вище викладене, прошу виключити пункт 7.5. з проєкту договору.
Відповідь:
Це стандартна умова, яка включається до всіх без винятку договорів про закупівлю замовника та не порушує вимог чинного законодавства України. Зважаючи на те, що відлік строку заміни неякісного товару на якісний, визначений пунктом 2.3 проекту договору, починається з дати отримання Постачальником повідомлення Покупця про неякісний товар, з метою мінімізації ризику зловживань з боку Постачальника, проектом договору встановлена відповідальність за непідтвердження отримання такого повідомлення у строк, визначений підпунктом 6.3.4 пункту 6.3 проекту договору.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України встановлено принцип свободи договору. Зазначена умова не суперечить вимогам чинного законодавства України та відповідає принципу свободи договору.
Дата відповіді:
30.10.2023 17:15
Відповідь надана
проєкт
Номер:
2aa341f9c4064eb4a355c330ca99d193
Дата опублікування:
28.10.2023 22:16
Опис:
Пунктом 2.6. вказано, що Постачальник зобов’язаний передати Покупцеві товар, строк придатності якого становить не менше 80% від загального строку придатності цього товару до використання, починаючи з дня отримання кожної окремої партії товару. Товар з меншими строками придатності повертається Постачальнику.
3. Пунктом 6.3.4. Підтверджувати отримання повідомлення від Покупця про неякісний товар, надісланого електронною поштою, шляхом надсилання у відповідь листа електронною поштою протягом 1 (одного) робочого дня з моменту відправлення такого повідомлення та зазначити дату отримання, прізвище особи, яка отримала повідомлення. У разі неотримання Покупцем такого підтвердження від Постачальника, відправлене Покупцем повідомлення вважається таким, що отримано Постачальником, в день його відправлення Покупцем. Вказаний строк для надання відповіді є надзвичайно малим,адже договір буде укладено під час дії військового стану, коли можуть статись обставини, що можуть завадити Постачальнику надіслати сповіщення у вказаний строк, а санкції Замовник вже має право застосувати відповідно до умов договору . Враховуючи зазначене, прошу збільшити вказаний строк сповіщення та викласти у наступній редакції пункт договору:
Підтверджувати отримання повідомлення від Покупця про неякісний товар, надісланого електронною поштою, шляхом надсилання у відповідь листа електронною поштою протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту відправлення такого повідомлення та зазначити дату отримання, прізвище особи, яка отримала повідомлення та/або підтвердити отримання повідомлення в телефонному режимі Сторонами. У разі неотримання Покупцем такого підтвердження від Постачальника, відправлене Покупцем повідомлення вважається таким, що отримано Постачальником, в день його відправлення Покупцем.
Відповідь:
Це стандартна умова, яка включається до всіх без винятку договорів про закупівлю замовника та не порушує вимог чинного законодавства України. Як показала практика застосування вказаної умови у договорах замовника, встановлений проектом договору строк в один робочий день на підтвердження отримання повідомлення про неякісний товар є достатнім для виконання зазначеного зобов’язання.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України встановлено принцип свободи договору. Зазначена умова не суперечить вимогам чинного законодавства України та відповідає принципу свободи договору.
Дата відповіді:
30.10.2023 17:15
Відповідь надана
проєкт
Номер:
2ed92a66f8ec4e8e970e04c552f6dd30
Дата опублікування:
28.10.2023 22:11
Опис:
Прошу підтвердити наявність бюджетного фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.
Відповідь:
Добрий день. Національний банк України не є бюджетною організацією. Фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею передбачене на 2023 рік.
Дата відповіді:
30.10.2023 15:40
Відповідь надана
Щодо тех характеристик
Номер:
9fcaa8a2977c435aba2229dd1fee34a0
Дата опублікування:
24.10.2023 16:19
Опис:
Доброго дня, шановний замовнику
У ТД (Додаток 2) до Лоту 2 Замовник прописав Технічні та якісні характеристики товару серед яких: «Об’ємна частка нелетючих речовин, % ДСТУ ISO 3233-3: 55»
Так як масова частка нелетючих речовин переважно складається з пігменту та зв’язуючого і вказує на те, скільки матеріалу по масі залишається після висихання на поверхні (чим вище сухий залишок ЛКМ, тим більша товщина покриття виходить після висихання плівки при тому самому методі нанесення), то для Емалей ПФ-115, що готуються на Алкідних лаках, пігментах, наповнювачах масова частка нелетючих речовинин зазвичай різниться в залежності від кольору фарби і не може мати однакового показника для різних кольорів, так як кожен колір – це різний набір пігменту (навіть може різнитися на пару процентів в різних партіях виготовлення)
Вроховуючи вище зазначене , Просимо скоригувати показник «Об’ємна частка нелетючих речовин» для ЕМАЛЕЙ ПФ-115 (ЛОТ 2) та вказати:
«Об’ємна частка нелетючих речовин, % ДСТУ ISO 3233-:– не менше 55 %»
Таким чином, це надасть моживість учасникам надавати найоптимальніші пропозиції Емалей ПФ115, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь:
Добрий день. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
26.10.2023 14:39