• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція казарми №1 (чоловічої) на території НАВС» (с. Віта-Поштова, Фастівський район, Київська область)

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Реконструкція казарми №1 (чоловічої) на території НАВС» (с. Віта-Поштова, Фастівський район, Київська область) (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце виконання робіт: с. Віта-Поштова, Фастівський район, Київська область Кількість: 1 робота 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 95 428 474,40 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.12.2024 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.10.2023 до 00:00 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 60 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 –х банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за виконані роботи проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 0,5 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.

Завершена

95 428 474.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 477 142.37 UAH
Період уточнення: 20.10.2023 14:27 - 25.10.2023 00:00
Відповідь надана

Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника в період уточнень на місце проведення робіт, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Учасника та Замовника, відповідно до якого Учасник здійснив попереднє обстеження об’єкта, для визначення детального об’єму та умов виконання робіт, усвідомлює обсяг закупівлі та вартість робіт;

Номер: e1684a708c5041d9b58674fcaa3470d4
Дата опублікування: 24.10.2023 20:24
Опис: Просимо прибрати вимогу про огляд об'єкту. Замовник в тендерній документації жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Як приклад позиції АМКУ для наочності надаємо інформацію про позицію АМКУ від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212
Відповідь: Дякуємо за запитання! Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Законодавство України не міститься заборони щодо встановлення замовниками вимоги в тендерній документації про здійснення обстеження об'єкта, на якому будуть здійснюватися відповідні роботи. Дана вимога передбачена не для дискримінаційних вимог учасників, а для того щоб потенційні учасники змогли провести професійний огляд ділянки та/або будівлі на якій заплановано проведення робіт, для уникнення неякісного виконання робіт. Більше того, у відповідності до п. 5.31, п. 5.32 Настанови з визначення вартості будівництва у ціні пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об'єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з'ясувати із замовником усі необхідні питання. Отже, законодавством передбачено обстеження учасниками закупівлі об'єкта будівництва. Обстеження об'єкта будівництва дозволяє учаснику виявити ризики будівництва, на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно визначити свою цінову пропозицію і неподальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 25.10.2023 10:04
Відповідь надана

Обмежений формат Технічного завдання, який не дозволяє якісно розрахувати вартість пропозиції

Номер: ff20723dbb254b41bf03dacc85e44e24
Дата опублікування: 24.10.2023 20:07
Опис: Пане Костянтинн, в наданій відомості обсягів (додаток 5.1) недостатньо інформації для визначення вартості робіт. Потрібен проєкт чи уточнення по матеріалам та устаткуванню, які повинні бути враховані строго за проєктом, а саме (перелік питань до додатку 5.1): Локальний кошторис 02-01-02 на Конструкції залізобетонні П.63,64 – яка марка бетону та яке армування необхідні для підсилення фундаментів? П.70 – які саме металоконструкції необхідні для підсилення фундаментів? П.73-81 – яке армування необхідне для влаштування монолітних залізобетонних конструкцій? П.84-92 - які саме металоконструкції необхідні для виконання робіт? П.93 – уточнити тип маршів-площадок Локальний кошторис 02-01-03 на Архітектурно-будівельні рішення П.104 - уточнити типи перемичок П. 108,109 – уточнити товщину перегородок П.267 – Установлення меблів – 471шт: уточнити перелік меблів Локальний кошторис 02-01-09 на устаткування вентиляції Відсутній перелік та технічні характеристики устаткування Локальний кошторис 02-01-010/ОВ на кондиціювання П.348 уточнити технічні характеристики спліт-систем Локальний кошторис 02-01-014 на устаткування водопроводу та каналізації Відсутній перелік та технічні характеристики устаткування Локальний кошторис 02-01-017 на ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНІ РІШЕННЯ П.387-413 – Яке саме устаткування? Тип та технічні характеристики П.437-452, 464-467, 475-480, 484, 485 – уточнити тип та переріз кабелів Локальний кошторис 02-01-019 на Система відеонагляду (ВН) Потрібен перелік та технічні характеристики устаткування Локальний кошторис 02-01-020 на Комп’ютерно-телефонна мережа (СКС) Потрібен перелік та технічні характеристики устаткування Локальний кошторис 02-01-022 на Система контролю загазованості (АКГ) Потрібен перелік та технічні характеристики устаткування Локальний кошторис 02-01-023 на Системи протипожежного захисту (СПЗ) Потрібен перелік та технічні характеристики устаткування Локальний кошторис 02-01-025 на придбання устаткування. Протипожежний водопровід Відсутній перелік та технічні характеристики устаткування Локальний кошторис 06-01-01 на Водопостачання і водовідведення П.662,678,693 – уточнити кількість та розміри (глибина, діаметр) колодязів. Або надати складові (залізобетонні вироби) колодязів. Ці всі неточності технічного завдання призведуть до неякісного розрахунку учасниками тендерної пропозиції. Повідомляємо, що згідно з пунктом 51 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Підсумовуючи : до кінцевого строку подання пропозицій ви як замовник маєте можливість внести зміни, до тендерної документації, та у тому числі, до технічних характеристик предмета закупівлі. Згідно Закону якщо мова йде про внесення змін до технічних характеристик вже після розкриття тендерних пропозицій, у тому числі після визначення переможця процедури закупівлі то внесення таких змін просто заборонено через пункт 18 Особливостей - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. ,Просимо внести зміни до ТЗ (Потрібен проєкт чи уточнення по матеріалам та устаткуванню, які повинні бути враховані строго за проєктом) - для запобігання відміни закупівлі у зв'язку з технічною неможливістю усунути помилки раджу внести зміни до ТЗ та виправити помилку. У разі ігнорування прохання зберігаємо за собою право оскаржувати вимоги тендерної документації в АМКУ.
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до п. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовником було надано у складі тендерної документації як відомості обсягів робіт, так і відомість ресурсів до договірної ціни без цін. Дані документи були розроблені у відповідності до проєктно-кошторисної документації та експертного звіту. Вважаємо, що наданої нами інформації достатньо для формування розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 25.10.2023 10:03