• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КНУ «Реконструкція дорожнього покриття на перехресті просп. Полковника Гуляєва та вул. Центральна в с. Лиманка Одеського району Одеської області»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

18 655 861.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 186 558.61 UAH
Період уточнення: 20.10.2023 13:05 - 25.10.2023 00:00
Відповідь надана

ЩОДО НАЯВНОСТІ обладнання та матеріально-технічної бази

Номер: d5809d6e786e491b90f6d04505a957c5
Дата опублікування: 22.10.2023 12:56
Опис: ЗГІДНО ДОДАТКУ 1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКОМ ВСТАНОВЛЕНА ВИМОГА ЩОДО ОБОВ’ЯЗКОВОЙ НАЯВНОСТІ НЕОБХІДНОЇ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ - МАШИНА БУРИЛЬНО-КРАНОВА, НЕ МЕНШЕ 1 ОД. ПИТАННЯ- ЧОМУ САМЕ КРАНОВА? НАШЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЄ У НАЯВНОСТІ БУРОВУ УСТАНОВКУ НА ШАСІ , ЯКА ВИКОНУЄ ТАКІ САМІ ФУНКЦІЇ. ОТЖЕ ПИТАННЯ , НАВІЩО ОБМЕЖУВАТИ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЮЮЧИ ТАКУ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ СТОСОВНО НАДАННЯ САМЕ МАШИНА БУРИЛЬНО-КРАНОВА? ДІЇ ЗАМОВНИКА В ЧАСТИНІ ВСТАНОВЛЕННЯ В ДОКУМЕНТАЦІЇ НАВЕДЕНОЇ ВИЩЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ ПОРУШУЮТЬ ВИМОГИ СТАТТІ 5 ТА ЧАСТИНИ ЧЕТВЕРТОЇ СТАТТІ 22 ЗАКОНУ, ЯКИМИ ПЕРЕДБАЧЕНА НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ, А ТАКОЖ ПРАВА ТА ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ УЧАСНИКА, ПОВ'ЯЗАНІ З ЙОГО УЧАСТЮ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ТА ПРИНЦИПИ НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ, ПЕРЕДБАЧЕНІ СТАТТЕЮ 5 ЗАКОНУ. У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНИМ, ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ ІЗ ВИМОГАМИ ЗАКОНОДАВСТВА ТА УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. При цьому, тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: Додаток № 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Просимо, більш детально ознайомитись із Додатком № 2 до тендерної документації, так як замовником оприлюднено «Відомість ресурсів», в якій у розлілі II. Будівельні машини і механізми передбачено для виконання робіт: «Машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт [90 к.с.], глибина буріння 1,5-3 м». Враховуючи викладене, перелік та кількість техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт зазначених в тендерній документації відповідають технічному завданню замовника, проектно – кошторисній документації та нормам чинного законодавства та положенням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Отже, зазначена вище вимога в тендерній документації не порушує права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджає учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію
Дата відповіді: 25.10.2023 14:04