• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

автомобіль ГАЗель НЕКСТ-ДУЕТ А22R33-55 (або "еквівалент")

«Код національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV): 34115200-8 Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб; (автомобіль ГАЗель НЕКСТ-ДУЕТ А22R33-55 («або еквівалент»)». Рік випуску - 2018 Двигун не менше 2690см3 ( не менше 107 к.с.). Паливо - Бензин/Пропан-Бутан, Євро-5. Тип КПП та число передач: механічна 5-ступінчата. Споряджена маса: 2235-2365 кг. Кліренс (під картером заднього моста при повній масі: 170 мм Витрата палива (л/100 км): 60км/год – 8.5л 80км/год – 10.3 Кількість місць: 6+1. Комплектація: - Бортовий кмп’ютер; - Аудіопідготовка; - Центральний замок; - Регулюєма по висоті кермова колонка; - ГУР; - Стабілізатор задньої підвіски; - Інше. Додаткове обладнання: - ГБО IV покоління (Пропан-Бутан)

Торги відмінено

615 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 075.00 UAH
Період уточнення: 26.04.2018 12:49 - 04.05.2018 00:00
Відповідь надана

Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, порушує положення Закону України «Про санкції», також відсутнє обґрунтоване посилання на конкретні технічні характеристики автомобіля. Вимагаємо внести зміни!

Номер: 6f90c434a267444ba7202024d34be674
Дата опублікування: 01.05.2018 12:51
Опис: Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником в додатку №2 без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля лише однієї моделі конкретного виробника, а саме марки «ГАЗ» ("Группа ГАЗ", 603004, м. Нижній Новгород, Росія) відносно якої діє ЗАБОРОНА здійснення державних закупівель, і виключають наявність ЕКВІВАЛЕНТУ. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Згідно п.10 ст.4 Закону України «Про санкції» заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом; Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про санкції» Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб'єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов'язковим до виконання. Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), в додатках якого міститься перелік фізичних та юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). В зазначеному переліку, до яких застосовуються обмежувальні заходи міститься, общество с ограниченной ответственностью "Управляющая компания "Группа ГАЗ"), 603004, м. Нижній Новгород, проспект Леніна, 88, ИНН 7730522644, КПП 525601001, ОГРН 1057746718193, ОКПО 77289459 (п.268), з наступними видами обмежувальних заходів: блокування активів - тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном; обмеження торговельних операцій; запобігання виведенню капіталів за межі України; зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань; ЗАБОРОНА здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походження з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом; повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом, заборона видачі дозволів, ліцензій Національного банку України на здійснення інвестицій в іноземну державу, розміщення валютних цінностей на рахунках і вкладах на території іноземної держави; заборона передання технологій, прав на об'єкти права інтелектуальної власності. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, економічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до пункту 3 частини 2 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу, враховуючи положення Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), в додатках якого міститься перелік фізичних та юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) та керуючись абзацом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Буського міського комунально підприємства, на підставі протоколу засідання тендерного комітету Буського міського комунального підприємства щодо відміни відкритих торгів на закупівлю UA-2018-04-26-000643-b, автомобіль ГАЗель НЕКСТ-ДУЕТ А22R33-55 (або "еквівалент") № 03/05/18 від 03 травня 2018 року вирішив: 1. Відмінити закупівлю UA-2018-04-26-000643-b, автомобіль ГАЗель НЕКСТ-ДУЕТ А22R33-55 (або "еквівалент") у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару на оголошених умовах. Дякуємо Вам за Ваше звернення, з повагою, голова Тендерного комітету Буського міського комунального підприємства, Межвінський С.Д.
Дата відповіді: 03.05.2018 08:54