-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект комп’ютерного обладнання із встановленим програмним забезпеченням
Комплект комп’ютерного обладнання із встановленим програмним забезпеченням (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)
Завершена
575 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
Період уточнення:
19.10.2023 14:49 - 25.10.2023 10:00
Відповідь надана
Загальне питання по закупівлі
Номер:
e17e8bf507a84840a1d90a52e77d1fd8
Дата опублікування:
23.10.2023 16:50
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 2 до оголошення невірно зазначено назву «Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання». Також невірно зазначена назва Постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355, адже ця постанова затверджує «Технічний регламент радіообладнання», а не технічні регламенти, що були перелічені у самій тендерній документації. «Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання» був затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1067, «Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання» був затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077. У зв’язку з чим просимо виправити наведені вище помилки та привести у відповідність документацію.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, зауваження враховані, зміни внесено.
Дата відповіді:
24.10.2023 15:16
Відповідь надана
надання авторизаційного листа від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft
Номер:
4dc4ace2012a4bd18b1e221a2b2c4318
Дата опублікування:
23.10.2023 13:11
Опис:
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою i суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції (дистриб’ютором) та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощених процедурах закупівель виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців. Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. У зв'язку з цим, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за Ваше питання.
Вважаємо за необхідне повідомити наступне, вимогами наведеними у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зазначено: якщо Учасник не є виробником товару, то він у складі своєї пропозиції повинен надати копію Авторизаційного листа від виробника запропонованих Товарів або його офіційного представництва в Україні (із зазначенням найменування (номеру) закупівлі на порталі Prozorro) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання Товару та гарантує дійсність гарантійного обслуговування та сервісної підтримки виробником для всього Товару, що запропоновано учасником торгів. Звертаємо Вашу увагу на те, що мова йде про гарантійний лист про відповідність товару, що пропонує Учасник. Ця вимога цілком відповідає ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» і ніяким чином не обмежує коло учасників, які пропонують на ринок товари, що відповідають усім вимогам законодавства України, та можуть брати участь в торгах. Таким чином, умова документації про проведення спрощеної передбачає можливість надання листа як від виробника, так і від його офіційного дистриб’ютора. Перш за все, Замовник повинен бути впевненим у тому, що все обладнання, яке закуповується, має високу якість та належний рівень сервісної підтримки на території України саме від виробника товару, а не компанії, яка зацікавлена продати товар сьогодні. Лист від виробника або його офіційного дистриб’ютора є гарантією того, що товар буде в оригінальній (заводський) комплектації, без втручання у конструктив обладнання. У випадку, якщо учасник змінить якийсь з компонентів самовільно, гарантійний строк на обладнання не буде розповсюджуватись. Вищевказаний документ також є свідченням того, що при гарантійному ремонті будуть встановлені якісні матеріали, які слугуватимуть гарантією якісної роботи обладнання. Враховуючи вищевикладене, лист від виробника, або його офіційного дистриб’ютора, із зазначенням вищенаведених вимог не містить специфічних форм та не є дискримінаційною вимогою, а є гарантуванням дотримання учасником якісних та технічних характеристик товару та підтвердженням гарантійного терміну обслуговування. Авторизаційний лист (чи інший документ) потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника спрощеної закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Також позицію щодо відсутності дискримінації у зазначених умовах підтримує і Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ, зокрема, у своїх рішеннях від 08.06.2018 № 5498-р/пк-пз, від 13.08.2020 № 15536-р/пк-пз та інших. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
24.10.2023 15:17
Відповідь надана
висновок санітарно епідеміологічної експертизи
Номер:
cb9b94c910ee4e8dabcddf8cde64add3
Дата опублікування:
20.10.2023 12:53
Опис:
Шановний замовнику! У Додатку 2 тендерної документації вимагається "висновок санітарно
епідеміологічної експертизи". Зазначимо, що старий Закон України «Про забезпечення санітарного
та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність, а діючим Законом України «Про систему
громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за
результатами її проведення відповідних висновків взагалі не передбачено.
Просимо привести вимоги по закупівлі у відповідність з діючим законодавством, та прибрати вимогу
надавати висновок санітарно епідеміологічної експертизи.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, зауваження враховані, зміни внесено.
Дата відповіді:
24.10.2023 15:15