• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021-2015 (CPV) 09310000-5 - Електрична енергія (Елетрична енергія)

Завершена

4 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 500.00 UAH
Період уточнення: 19.10.2023 12:25 - 27.10.2023 01:00
Відповідь надана

Додаток 7

Номер: 1ab6afef9c474c648e06ecb6d6a6d59a
Дата опублікування: 20.10.2023 14:04
Опис: Шановний Замовник! Додаток 7 до ТД має назву "Інші документи, які надає ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі". Просимо уточнити, кого стосується даний перелік, за потреби виправити назву на "Інші документи. які надає УЧАСНИК закупівлі".
Відповідь: Внесемо зміни
Дата відповіді: 20.10.2023 14:13
Відповідь надана

ОСР

Номер: bf21bc3b34c54e1189bd7766e05fe19c
Дата опублікування: 20.10.2023 10:29
Опис: Шановний Замовник! У Додатку 4 до тендерної документації в Заяві-приєднання передбачено, що Найменування Оператора, з яким Споживач уклав договір розподілу електричної енергії являється ПАТ «Запоріжжяобленерго». В Додатку 7 до тендерної документації Ви вимагаєте Довідка в довільній формі – підтвердження, що Учасника внесено до реєстру постачальників електроенергії, які отримали доступ до мереж АТ «Дніпровські електромережі» на адміністративній території Дніпропетровської області. Перевірте будь ласка може апечатка?
Відповідь: Зміни буде внесено
Дата відповіді: 20.10.2023 10:53
Відповідь надана

Невідвіповідніть

Номер: 88279b6801ed4c8e8f55246189ab4e9e
Дата опублікування: 20.10.2023 09:47
Опис: Добрий день ! Ваша тендерна документація не відповідає до чинної редакції Особливостей. Як приклад можите викорастати документацію https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-20-007137-a.
Відповідь: Такий тендер не знайдено, Тендерна документація відповідає вимогам
Дата відповіді: 20.10.2023 10:06
Відповідь надана

Невідповідніть ТД чиному законодавству України

Номер: 961e226626204390a9d73563d15c9a4d
Дата опублікування: 20.10.2023 09:04
Опис: Шановний Замовник! В п. 5.3. розділі 3 ТД викладено "Відповідно до вимог статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) та пункту 44 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:..." згідно до чинної редакції Особливостей цей пункт під номером 47 Особливостей. Просимо внети зміни в ТД та викласти цей пунк в чиній редакції до Особливостей. Дякую!
Відповідь: Зміни буде внесено
Дата відповіді: 20.10.2023 10:05
Відповідь надана

аномально низької ціни

Номер: cbfe4080f0b34efa95372edc44ce3070
Дата опублікування: 19.10.2023 15:19
Опис: Шановний Замовник. Викладене в тендерній документації формулювання та належне обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції учасника не відповідає формулюванню викладеному в постанові КМУ від 12.10.2022 №1178, що на даний час є невідповідністю вимог тендерної документації до чинного законодавства України. Приведіть тендерну документацію до вимог чинного законодавства шляхом внесення змін. Дякуємо
Відповідь: Приведемо у відповідність
Дата відповіді: 19.10.2023 15:36
Відповідь надана

Невідповідність тендерної документації чинному законодавству України

Номер: 49a7be4ae3324704b49f974062615691
Дата опублікування: 19.10.2023 15:15
Опис: Шановний Замовник. Постановою КМУ № 952 від 1 вересня 2023 р. внесено зміни до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Просимо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність пп.5.2. Тендерної документації до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). З 12.10 2023 року всі Замовники при проведенні публічних закупівель керуються Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Особливу увагу просимо звернути на п.47 Постанови, який має відмінну редакцію від ст.17 Закону, п.19 Постанови, який викладений в іншій редакції ніж ст.41, Для уникнення порушень у сфері публічних закупівель приведіть тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України. Дякуємо.
Відповідь: Приведемо у відповідність
Дата відповіді: 19.10.2023 15:37
Відповідь надана

накладений електронний підпис

Номер: fdde5ddb152d46829d48026fd73aa53d
Дата опублікування: 19.10.2023 15:08
Опис: Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом або накладений електронний підпис є дискримінаційною та такою, що порушує Закон України “Про електронні довірчі послуги”, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП/ЕЦП вказати КЕП/ЕЦП/УЕП. ЕЦП - Електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки. УЕП - (удосконалений електронний підпис) – удосконалена форма електронного підпису, призначена для використання пересічними громадянами для зручності та мобільності останніх. Зберігається на звичайних флешках або на файлових носіях. КЕП - (кваліфікований електронний підпис) – передбачає найвищий рівень безпеки даних. Зберігається лише на захищених носіях – токенах. Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/ЕЦП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи. І КЕП, і ЕЦП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції. Відповідно до Постанови від 24 травня 2022 р. №617 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Також в тендерній документації чітко визначено, що «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.», а далі по тексту, в порушення Закону, вимагається підписання документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не встигли зробити (у зв’язку з військовим станом в країні) кваліфіковані електронні підписи (КЕП). своєму тендері. До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті. Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію та її додатки і замініть КЕП/ЕЦП на КЕП/ЕЦП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників. Дякуємо
Відповідь: Приведемо у відповідність
Дата відповіді: 19.10.2023 15:38
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників

Номер: f73b31235c5641d390e06453d18b7f08
Дата опублікування: 19.10.2023 14:59
Опис: Шановний Замовник! Увашій ТД Кваліфікаційні критерії до учасників викладені в старій редакції Особливостей. Приведіть тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Дякуємо.
Відповідь: Приведемо у відповідність
Дата відповіді: 19.10.2023 15:38
Відповідь надана

ДСТУ EN 50160:2014

Номер: a5705f69a5184f46ac2eaa9d0d0a2e78
Дата опублікування: 19.10.2023 14:52
Опис: Шановний Замовник. Щодо вимоги Замовника відповідно додатку 3 тендерної документації « Учасник-електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання. Необхідні технічні та якісні характеристики електричної енергії визначаються з урахуванням вимог до якості електричної енергії, визначених розділом 11.4. Кодексу систем розподілу (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 310) та вимог до якості послуг електропостачальника, визначених Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання (постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375). Згідно ст. 18 Закону України "Про ринок електричної енергії" показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення". Пункт 4.3. глави 4 зазначеної постанови передбачає, що до гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальником належать: -надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання звернення споживача; -розгляд звернень / скарг / претензій споживачів з дня отримання звернення / скарги / претензії споживача: у строк 30 днів; у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку; -розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунка за електричну енергію у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення; -урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператором системи в кінцевому рахунку споживача за електричну енергію (якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії забезпечує електропостачальник) у строк 30 днів з дня отримання повідомлення від оператора системи щодо виплати компенсації; -виставлення рахунка електропостачальником (у паперовій або електронній формі) у строки, визначені договором про закупівлю постачання електричної енергії та / або ПРРЕЕ; -виставлення рахунка електропостачальником з правильними даними про ціну, вартість та обсяг спожитої електричної енергії. Вищенаведені положення доцільно передбачити у додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який встановлює інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, як вимоги до якості постачання електричної енергії споживачу. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовникам потрібно зазначити технічні параметри, необхідні для виконання електропостачальником своїх зобов’язань, а саме: -інформацію про кожен об’єкт споживача, на який необхідно забезпечити електропостачання, із зазначенням його найменування та повної адреси. Ці адреси об’єктів електропостачання будуть визначати місце постачання товару. У відповідному електронному полі під час заповнення оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник має також зазначити найменування та повну адресу об’єкта; -ЕІС-код кожної точки комерційного обліку; -плановий обсяг споживання електричної енергії у кіловат-годинах у розрізі кожного календарного місяця постачання та кожної точки комерційного обліку; -режим роботи електроустановки споживача (години використання струмоприймачів); -найменування оператора системи розподілу, до мереж якого приєднаний замовник. Пункт 5.2.2 глави 5.2 розділу V «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, визначає обов’язки постачальника електричної енергії, в тому числі: -забезпечити функціонування власного офіційного вебсайту в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказати засоби комунікації, розмістити нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на роздрібному ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність, інформацію щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду; -забезпечити на своєму офіційному вебсайті можливість створення особистого кабінету споживача; -розглядати відповідно до порядку, визначеного Регулятором, звернення, скарги та претензії споживачів щодо постачання електричної енергії та надавати вмотивовані відповіді; -надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості електропостачання, які характеризують рівень комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії, перелік та величини яких затверджуються Регулятором; -оприлюднювати перелік показників якості електропостачання, порядок та розмір компенсації за їх недотримання, визначені Регулятором; -здійснювати компенсацію та (або) відшкодування збитків споживачу у разі недотримання електропостачальником показників якості послуг, визначених договором та Регулятором; --забезпечувати безперешкодний та безоплатний доступ споживачів до інформації відповідно до Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»; -передавати операторам систем дані про покази розрахункових лічильників електричної енергії, отримані від споживачів, тощо. Відповідно до спеціального законодавства вищезазначений перелік обов’язків Постачальника є виключним. Встановлення вимоги «Відповідно до пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI цього Кодексу, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі — ДСТУ EN 50160:2014).» та інших вимог з посиланням на ДСТУ EN 50160:2014 є неправомірним до Постачальника електричної енергії. Обов’язки, щодо відповідності параметрів якості електричної енергії в точках приєднання споживачів законодавством покладено на оператора системи розподілу. І Замовник і учасники зобов’язані мати укладені договори на розподіл електричної енергії з оператором системи розподілу для законного отримання і користування електричною енергією. У зв’язку з тим що у Вас, як у споживача, підписано договір з Оператором розподілу (ОСР), в іншому випадку постачання електричної енергії на Ваше підприємство було б неможливим технічно, також в цьому договорі викладено обов’язки ОСР щодо параметрів якості електричної енергії, та Ви сплачуєте ОСРу за надання послуги з розподілу електричної енергії, то у випадку отримання електричної енергії неналежної якості Ви будете звертатися до суду і відповідачем у справі буде ОСР. Оскільки постачальники електричної енергії відповідають за якість надання послуг з постачання електричної енергії, згідно чинного законодавства у сфері електричної енергії. На підставі вищевикладеного просимо видалити з тендерної документації посилання на ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі — ДСТУ EN 50160:2014). Дякуємо.
Відповідь: Внесемо зміни
Дата відповіді: 19.10.2023 15:38
Відповідь надана

група А

Номер: f07bc1286f60476cb5247c51eeae5aa5
Дата опублікування: 19.10.2023 14:21
Опис: Шановний Замовник. Вами оголошено закупівлю електричної енергії по групі А, а для потенційних постачальників необхідно знати Ваш погодинний графік споживання електричної енергії по групі А для можливості розрахунку і надання Вам найкращої ціни. Такий графік Ви можете взяти у Постачальника, який на даний час постачає Вам електричну енергію або у оператора системи розподілу. Дякуємо.
Відповідь: Якщо отримаємо графік споживання від Постачальника, то обовязково надамо
Дата відповіді: 19.10.2023 14:59