-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фарба (Фарба ПФ – 115), 44810000-1 Фарби за ДК 021:2015
Закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
Завершена
8 778.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 43.89 UAH
Період уточнення:
18.10.2023 18:16 - 25.10.2023 08:00
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
c9ef2e06e61641f7aaae5538c17df02d
Дата опублікування:
24.10.2023 14:01
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктомнадати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Зазначена вами норма доводиться до відома учасників в самому оголошені про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «- учасники при поданні пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови», отже факи підписання Договору про закупівлю Сторонами і є підтвердженням, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року. Дякуємо!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:32
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
e5dddde5c05b42669fb3a7c4657cb435
Дата опублікування:
24.10.2023 14:01
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Ваші зауваження стосовно обставин непереборної сили (форс-мажору) для цілей виконання цього Договору, прописані пунктами 31-33 проєкту Договору (додаток 1 до оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі). Дякую!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:32
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
99c2db7a3d004c64893cdd0ffb32747a
Дата опублікування:
24.10.2023 13:59
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.14. Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника Транспорт, що поставляє товари, має відповідати діючим санітарним нормам та правилам.
Для перевезення лакофарбової продукції жоден нормативно-правовий акт не передбачає транспорту, що має відповідати санітарним нормам. Просимо внести зміни до п.14 проєкту договору:
14. Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника Транспорт, що поставляє товари.
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:32
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
525407149d274cb89e71eea91b5552f9
Дата опублікування:
24.10.2023 13:58
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.37. Умовами припинення (розірвання) договору є:
взаємна домовленість сторін;
продовження строку дії обставин непереборної сили більш як 6 місяців;
закінчення строку дії договору;
зміна або скасування визначених у Переліках та обсягах закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, затверджених Замовником, а також обсягу коштів, передбачених на зазначені цілі на плановий бюджетний період;
Закупівля, що проводиться (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-10-18-015714-a) стосується закупівлі товарів, а не робіт чи послуг. Не є умовою припинення (розірвання) договору зміна або скасування обсягу коштів, передбачених на зазначені цілі на плановий бюджетний період за умови, виконання постачальником своїх зобов'язань. Пропонуємо внесення наступних змін до п.37 проєкту договору:
37. Умовами припинення (розірвання) договору є:
взаємна домовленість сторін;
продовження строку дії обставин непереборної сили більш як 6 місяців;
закінчення строку дії договору;
зміна або скасування визначених у Переліках та обсягах закупівель товарів для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, затверджених Замовником, а також обсягу коштів, передбачених на зазначені цілі на плановий бюджетний період до виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором;
Також пропонуємо привести у відповідність за аналогією абз. 4,5 50 проєкту договору, виключивши словосполучення «роботи/послуги».
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є некоректними, оскільки Переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, затверджені замовником – це є назва офіційного документа, яка передбачена Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 (зі змінами та доповненнями) та не може змінюватися за бажанням учасника/постачальника. Дякуємо!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:31
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
d52dfc4eb0b94c6d90f6a80a7c6500bd
Дата опублікування:
24.10.2023 13:57
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.36. Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.12.2023, а в частині розрахунків — до повного виконання Сторонами узятих на себе зобов'язань.
Відповідно до абз.2 п.25 проєкту договору Замовник зобов'язаний здійснити оплату поставлених товарів відповідно до умов договору. З боку Постачальника немає зобов'язання здійснювати оплати/розрахунки. Отже, з огляду на абз.2 п.25 проєкту договору пропонуємо наступну редакцію п.36 проєкту договору:
36. Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.12.2023, а в частині розрахунків — до повного виконання Замовником узятого на себе зобов'язання.
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:30
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
e2fd34f975b64b249704b199063f99ef
Дата опублікування:
24.10.2023 13:56
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.32. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншій стороні в письмовій формі.
Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини непереборної сили, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставини непереборної сили. Натомість, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 робочих днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Пропонуємо наступну редакцію п.32 проєкту договору:
32. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 30 робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншій стороні в письмовій формі.
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:29
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
ca66a923f52c417f9b5b9727acb95a45
Дата опублікування:
24.10.2023 13:54
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.13. У випадку, якщо будуть встановлені порушення якості товарів відповідно до встановлених супровідних документів на нього або нестача будь-якої її кількості, замовник, спільно з постачальником (представником постачальника) складають акт. Залежно від причин недоліків замовник пред'являє обґрунтовану претензію стороні, чи вирішує спір шляхом переговорів.
У разі виявлення замовником вищевказаних невідповідностей, постачальник за свій рахунок здійснює допоставку належної кількості товарів або її заміну на якісні. Неякісні товари не враховується в рахунок поставки. Постачальник повинен замінити товари своїми силами і за свій рахунок протягом п'яти робочих днів. В разі необхідності експертні дослідження проводяться за рахунок постачальника. У разі заміни товарів гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни. Вимоги щодо заміни Товару неналежної якості можуть бути пред'явлені протягом усього гарантійного строку, встановленого у відповідності до пунктів 21, 22 цього Договору.
Замовник не зазначає яка саме може виникнути необхідність для проведення експертних досліджень, хто і як, на підставі чого визначає таку необхідність, тощо.
Будь -які претензії щодо якості товару (крім прихованих дефектів товару), що поставляється можливі лише до моменту підписання видаткових накладних уповноваженими особами. З метою недопущення порушення прав сторін та задля коректного формулювання умов проєкту договору з огляду на специфіку предмету закупівлі, просимо внести зміни у п.13 проєкту договору:
13. У випадку, якщо будуть встановлені порушення якості товарів відповідно до встановлених супровідних документів на нього або нестача будь-якої її кількості, замовник, спільно з постачальником (представником постачальника) складають акт. Залежно від причин недоліків замовник пред'являє обґрунтовану претензію стороні, чи вирішує спір шляхом переговорів.
У разі виявлення замовником вищевказаних невідповідностей, постачальник за свій рахунок здійснює допоставку належної кількості товарів або її заміну на якісні. Неякісні товари не враховується в рахунок поставки. Постачальник повинен замінити товари своїми силами і за свій рахунок протягом п'яти робочих днів. В разі необхідності постачальник проводить додаткові дослідження якісних показників відповідно до ТУ виробника. У разі заміни товарів гарантійний строк (строк (термін) придатності) обчислюється з моменту виготовлення. Вимоги щодо заміни Товару з прихованими дефектами можуть бути пред'явлені протягом усього гарантійного строку (строку (терміну) придатності), встановленого у відповідності до пунктів 21, 22 цього Договору.
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:29
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
a9752a318c404cbeac32ae1ef194d4a6
Дата опублікування:
24.10.2023 13:53
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.22. Гарантійний термін експлуатації товарів повинен бути не менш ніж гарантійний термін визначений виробником/постачальником з дати поставки товарів, але у будь якому разі, не менше 12-ти місяців (крім товару, на який встановлюються інші гарантійні зобов’язання безпосередньо виробником). Строк гарантії збільшується на час, протягом якого товари не могли експлуатуватися у зв’язку з їх невідповідністю вимогам якості, встановленим даним договором.
Для лакофарбової продукції гарантійний термін встановлюється у виді строку (терміну) придатності. Відповідно до ст.677 ЦК України, строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Отже, вказувати у проєкті Договору, що початком обчислення гарантійного терміну (строку (терміну) придатності) є момент поставки продукції Покупцю є юридично невірним. Гарантійний термін (строк (термін) придатності) не залежить від дати поставки чи дати заміни неякісного товару. Пропонуємо наступну редакцію п.22 проєкту договору:
22. Гарантійний термін (строк (термін) придатності) товарів повинен бути не менш ніж гарантійний термін визначений виробником/постачальником з моменту виготовлення, але у будь якому разі, не менше 12-ти місяців (крім товару, на який встановлюються інші гарантійні зобов'язання безпосередньо виробником).
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:28
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
893c83e996a7432abcadd8070bd4c8fb
Дата опублікування:
24.10.2023 13:51
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.12. Товари мають супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, технічних умов, санітарно гігієнічним вимогам. Такі документи повинні бути діючими з урахуванням терміну реалізації товарів та надаватись на кожну партію товарів. Надані документи повинні містити інформацію про походження та засвідчувати безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення виробником, термін реалізації, строк придатності, умови зберігання, інші відомості, якщо такі вимагаються законодавством про безпечність та якість товарів та супутніх матеріалів. Замовник відкладає приймання товарів за кількістю та якістю, поки постачальник не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів.
16. Товари підлягають обов'язковому маркуванню згідно з умовами чинних нормативних документів, з вимогами стандартів та технічних умов товарів даного виду (маркування повинно містити назву і адресу виробника, позначення стандарту (ДСТУ, ТУ), кінцеву дату використання або дату виробництва та строк придатності інші відомості).
21. Постачальник гарантує якість та надійність товарів на протязі строку придатності, який передбачено на дані товари умовами державних стандартів та виробником.
Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Також у тендерній документації зазначено, що товар має відповідати ТУ або ДСТУ (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
У п.12 проєкту міститься наступне: «Надані документи повинні містити інформацію про походження та засвідчувати безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення виробником, термін реалізації, строк придатності, умови зберігання, інші відомості, якщо такі вимагаються законодавством про безпечність та якість товарів та супутніх матеріалів». У документах, що підтверджують якість більшості із зазначених показників немає. Пропонуємо наступну редакцію п.12, 16, 21 проєкту договору:
12. Товари мають супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів або технічних умов та санітарно гігієнічним вимогам. Такі документи повинні бути діючими з урахуванням терміну реалізації товарів та надаватись на кожну партію товарів. Надані документи повинні містити інформацію, що передбачена нормами законодавства України. Замовник відкладає приймання товарів за кількістю та якістю, поки постачальник не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів.
16. Товари підлягають обов'язковому маркуванню згідно з умовами чинних нормативних документів, з вимогами стандартів та технічних умов товарів даного виду (маркування повинно містити назву і адресу виробника, позначення стандарту (ДСТУ або ТУ), кінцеву дату використання або дату виробництва та строк придатності інші відомості).
21. Постачальник гарантує якість та надійність товарів протягом строку придатності, який передбачено на дані товари умовами державних стандартів або виробником.
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:27
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
820ae8d4261549be894549bd9821d82d
Дата опублікування:
24.10.2023 13:49
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.11. Постачальник відвантажує товари відповідно до вимог нормативних документів та технічної документації виробничими або зазначеними у специфікації партіями і комплектацією, у разі остаточного виконання умов договору постачальником складає проект акта приймання-передачі товарів, який підписується постачальником і замовником.
Лакофарбова продукція не є товаром щодо якого передбачається «комплектність». Пропонуємо виключити поняття «комплектності» з п.11 проєкту договору або надати запевнення, що під час підписання договору з Переможцем буде внесено зміни:
11. Постачальник відвантажує товари відповідно до вимог нормативних документів та технічної документації виробничими або зазначеними у специфікації партіями, у разі остаточного виконання умов договору постачальником складає проект акта приймання-передачі товарів, який підписується постачальником і замовником.
Також пропонуємо привести у відповідність за аналогією п.29 проєкту договору, виключивши поняття «комплектності/некомплектності» товару.
Дякуємо!
Відповідь:
- Доброго дня шановний Учасник! Щодо вашого питання повідомляємо наступне:
Проєкт договору складено у відповідності до типового договору на закупівлю товару, затвердженого Наказом командира військової частини Т0500 від 24.06.2022 року № 310 (зі змінами та доповненнями). Договір розрахований не на конкретного учасника/постачальника, тому не враховує нюанси господарської діяльності окремих підприємств. Всі зміни, що стосуються істотних умов не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Ваші зауваження є несуттєвими, які не впливають на предмет, ціну, якість, термін поставки та не заважають виконанню зобов’язань за договором тощо. Вносити зміни в проєкт Договору на даному етапі недоцільно, оскільки це збільшить термін закупівлі. Якщо для учасника, з яким буде підписуватись договір дуже важливі зміни в формулюваннях деяких положень договору, що не стосується істотних умов Договору, їх можна буде оговорити та узгодити з юридичною службою Замовника та внести зміни шляхом оформлення додаткової угоди до договору. Дякуємо!
Дата відповіді:
25.10.2023 12:27