• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

бензин А-95

Торги відмінено

810 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 18.10.2023 09:28 - 23.10.2023 00:00
Відповідь надана

щодо виключення дискримінаційної вимоги з ТД

Номер: 799709ce46394f1b98e4fdbc29205d14
Дата опублікування: 19.10.2023 17:50
Опис: Доброго дня! Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно до частини четвертої статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Розділом І «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до Вашої тендерної документації встановлена наступна вимога: «Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 37001 - СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ» Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у разі здійснення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі, зокрема, бензину, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Національним стандартом для вказаного предмету закупівлі є ДСТУ 7687:2015 (Бензини автомобільні Євро). Технічні умови». Крім цього застосовується також Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927. Перелічені нормативні документи не встановлюють жодних вимог щодо проведення сертифікації відповідно до ДСТУ ISO 37001 - СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ», тобто включена до тендерної документації вимога щодо наявності сертифікату відповідності діяльності учасника ДСТУ ISO 37001 є такою, що прямо суперечить Особливостям. Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 17 Закону та підпункту 10 пункту 47 Особливостей підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Згідно з інформацією на веб-порталі Уповноваженого органу очікувана вартість Процедури закупівлі становить 800000,00 UAH, тобто значно нижча за встановлений законодавством мінімум. За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (що підтверджено позицією Органу оскарження у рішенні № 17230-р/пк-пз від 14.09.2020). В той же час наявність або відсутність вищезазначеного сертифіката не впливає на здатність Учасників здійснювати постачання товару, визначеного предметом Закупівлі. На підставі наведеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги щодо надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 37001 - СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ» у складі тендерної пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою про порушення та з метою захисту охоронюваних законом інтересів.
Відповідь: Внесено зміни до Додатку 1 тендерної документації: виключено п.7. Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 37001 - СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ.
Дата відповіді: 20.10.2023 13:35
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 59aee40dc9634e36b4576453319f7f9e
Дата опублікування: 18.10.2023 11:46
Опис: Доброго дня! Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно до частини четвертої статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Розділом І «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до Вашої тендерної документації встановлена наступна вимога: «Найближча АЗС повинна знаходитися на відстані, що не перевищує 31 км від автотранспортного підрозділу Учасника, який знаходиться за адресом: Україна, м. Зміїв, вул. Адміністративна 9 та мати розгалужену мережу АЗС по всій Україні (не менше 280 АЗС), у всіх областях, м. Харкові та м. Києві.» Замовник є юридичною особою, яка забезпечує потреби окремої територіальної громади, проте необґрунтовано вимагає наявність не менше 280 АЗС по всій Україні та найближчої АЗС на відстані 31 км від автотранспортного підрозділу Учасника, який знаходиться за адресою: м. Зміїв, вул. Адміністративна 9, всупереч наявності АЗС кількох різних брендів у самому м. Зміїв, що є порушенням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні публічних закупівель (стаття 5 Закону). Зазначена вимога є необ’єктивною та грубо порушує принципи здійснення закупівель як недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та порушує положення частини четвертої статті 5 Закону. Просимо надати аргументоване обґрунтування необхідності наявності не менше 280 АЗС по всій Україні для комунальної установи місцевого рівня або внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою про порушення та з метою захисту охоронюваних законом інтересів.
Відповідь: 19.10.2023р. було внесено зміни до тендерної документації, а саме: Найближча АЗС повинна знаходитися на відстані, що не перевищує 40 км від автотранспортного підрозділу Учасника, який знаходиться за адресом: Україна, м. Зміїв, вул. Адміністративна 9 та мати розгалужену мережу АЗС по Харківській області та м. Харкові.
Дата відповіді: 19.10.2023 15:15